SSO brand in garagepand
-
sev
- Donateur

Re: SSO brand in garagepand
Shiit, ik zag de brand gisteren op het nieuws en in de brand zag ik een schim van wat ik dacht dat een 9-3 was. Even later las ik het hele bericht... Ik ben nog niet eerder in Ommen geweest, maar m'n Saab heeft nog genoeg aandachtspunten waar aan gewerkt kan worden. Het is voor mij niet heel ver weg, dus als het weer in bedrijf is ga ik zeker even langs.
-
esalet
- Donateur (8x)

Jan-Willem: heel heel veel sterkte, en: "Rise like a Phoenix"!
-
millerman
- Donateur (3x)

Sterkte met het verwerken van deze enorme tegenslag Brinky!
-
brinky
- Donateur

Medeforummers, vrienden, het is inderdaad heel erg zuur om je levenswerk in vlammen te zien opgaan. Ik werd al in een vroeg stadium (midden in de nacht) gebeld door een van de omwonenden, die compleet in paniek was. Natuurlijk meteen in de auto gestapt en naar mijn zaak gereden... en als je dan de vuur zee van vlammen ziet... OMG, ik ben niet snel van mijn stuk, maar dat doet echt wat met je. Het gehele SSO-gedeelte was toen al zo hard aan het branden dat zelfs auto's voor het pand weg smolten. Helaas is er nagenoeg niets gered, en is echt alles weg.
Wat mij overigens enorm beroerd, is de meelevendheid die ik uit de saabgemeenschap ontvang. Uiteraard dit forum, maar ook via sociale media, enorm veel mailtjes, whatsappjes, sms-jes, belletjes, voicemails... en een face2face hart onder de riem van de Twentse Saabvrienden. En iedereen wil wel helpen. Ongelofelijk - want dit had ik echt nooit verwacht... maar wel enorm gewaardeerd!
De komende dagen zijn voor mij nog erg hectisch... en er zal ook misschien nog wel meer duidelijker worden over de toedracht. Ik kan er hier niet teveel over zeggen, maar het citaat van Lennard Bijker wil ik wel graag even aanhalen. Trek daaruit jullie eigen conclusie.
Hoe nu verder? Ik ben bezig met een tijdelijke locatie, zodat ik vanaf volgende week weer mijn klanten kan bedienen... Later hierover meer informatie.
Wat mij overigens enorm beroerd, is de meelevendheid die ik uit de saabgemeenschap ontvang. Uiteraard dit forum, maar ook via sociale media, enorm veel mailtjes, whatsappjes, sms-jes, belletjes, voicemails... en een face2face hart onder de riem van de Twentse Saabvrienden. En iedereen wil wel helpen. Ongelofelijk - want dit had ik echt nooit verwacht... maar wel enorm gewaardeerd!
De komende dagen zijn voor mij nog erg hectisch... en er zal ook misschien nog wel meer duidelijker worden over de toedracht. Ik kan er hier niet teveel over zeggen, maar het citaat van Lennard Bijker wil ik wel graag even aanhalen. Trek daaruit jullie eigen conclusie.
Hoe nu verder? Ik ben bezig met een tijdelijke locatie, zodat ik vanaf volgende week weer mijn klanten kan bedienen... Later hierover meer informatie.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dank voor de udate JW en heel veel sterkte & geluk de komende tijd
-
Saapie
- Donateur (2x)

Vreselijk, wat een drama....heel en heel veel sterkte
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Geweldig om te horen dat je gelijk al weer bezig bent met een tijdelijke locatie!
Veel sterkte!
En dank voor je update
Veel sterkte!
En dank voor je update
-
Sapphire
- Donateur (7x)

JW hou je taai man! Dapper om gelijk alweer door te pakken 
Hoop je gauw weer in levende lijve te zien en zodra je hulp nodig hebt vraag die gerust.
Hoop je gauw weer in levende lijve te zien en zodra je hulp nodig hebt vraag die gerust.
-
busy
- Donateur (4x)

Sterkte JW. Hoop dat je je zaak/levenswerk een tweede leven kan geven. Crowdfunding count me in.
-
9399
- Geregistreerd lid
Geweldig bericht Jan Willem. We kijken er met zijn allen naar uit om je weer aan de slag te zien met SSO.
Grtz TSV
Grtz TSV
-
kql
- Donateur (4x)

Mocht de crowdfunding actie doorgaan: count me in.
/koen
/koen
-
gijsmondria
- Geregistreerd lid
Sterkte en succes de aankomende tijd.
-
Robert67
- Donateur

Das afschuwelijk, net juist dit jaar goede ervaring mee bij de aanschaf van m'n 9-5; sterkte!!
-
martin117
- Geregistreerd lid
Lees het net pas, echt K#T.
Goed dat je de raad oppakt JW, succes ermee.
Goed dat je de raad oppakt JW, succes ermee.
-
HerbertB
- Donateur

Jan Willem,
Heel veel sterkte.
Als het helpt doe ik graag mee aan de crowdfunding of andere ondersteunende actie
Groet,
Herbert
Heel veel sterkte.
Als het helpt doe ik graag mee aan de crowdfunding of andere ondersteunende actie
Groet,
Herbert