Saab straks misschien naast Opel in de showroom??
-
doov
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Maar wat mij druk maakt, is het verschil in personeel.
Als wij in Lemmer komen, super bedrijf, als wij aankomen dan bieden ze ons direct koffie aan, etc. maar dat is niet het belangrijkste. Gewoon hoe ze je helpen, en hoe ze praten etc. dát is belangrijk. En dat zou nooit gebeuren in een Opel/Chevrolet, etc. garage.
Als wij in Lemmer komen, super bedrijf, als wij aankomen dan bieden ze ons direct koffie aan, etc. maar dat is niet het belangrijkste. Gewoon hoe ze je helpen, en hoe ze praten etc. dát is belangrijk. En dat zou nooit gebeuren in een Opel/Chevrolet, etc. garage.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
doov
- Geregistreerd lid
Bij mijn Saab/Kia dealer is de koffie ook prima hoor. Krijg het natuurlijk wel uit de Saab hoek, dat scheelt. Denk dat de Kia koffie minder is en in een plastic bekertje wordt geserveerd. De Saab koffie krijg je in porcelein en met een gouden lepeltje. Echt premium koffie duh.H.E.N.K.I.E schreef:Maar wat mij druk maakt, is het verschil in personeel.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Het is net als bij een mooie vrouw met een lelijke kerel. Je weet dat het kan maar toch klopt er iets niet.doov schreef:Bij mijn Saab/Kia dealer is de koffie ook prima hoor. Krijg het natuurlijk wel uit de Saab hoek, dat scheelt. Denk dat de Kia koffie minder is en in een plastic bekertje wordt geserveerd. De Saab koffie krijg je in porcelein en met een gouden lepeltje. Echt premium koffie duh.
-
verde900
- Donateur

Nu je het er over hebt, hoe gaat het met je vrouw?marq101 schreef:Het is net als bij een mooie vrouw met een lelijke kerel. Je weet dat het kan maar toch klopt er iets niet.doov schreef:Bij mijn Saab/Kia dealer is de koffie ook prima hoor. Krijg het natuurlijk wel uit de Saab hoek, dat scheelt. Denk dat de Kia koffie minder is en in een plastic bekertje wordt geserveerd. De Saab koffie krijg je in porcelein en met een gouden lepeltje. Echt premium koffie duh.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Hahahaha, die is nog steeds samen met een lelijke kerel. Klaarblijkelijk heb ik compenserende 'assets'verde900 schreef:Nu je het er over hebt, hoe gaat het met je vrouw?marq101 schreef:Het is net als bij een mooie vrouw met een lelijke kerel. Je weet dat het kan maar toch klopt er iets niet.doov schreef:Bij mijn Saab/Kia dealer is de koffie ook prima hoor. Krijg het natuurlijk wel uit de Saab hoek, dat scheelt. Denk dat de Kia koffie minder is en in een plastic bekertje wordt geserveerd. De Saab koffie krijg je in porcelein en met een gouden lepeltje. Echt premium koffie duh.
-
verde900
- Donateur

-
marq101
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Zoals ik het zie heb je "ja" en "nee", dit korte antwoord vind ik niet misstaan op dit forummarq101 schreef:Daar weet ik wel een paar antwoorden op maar die zijn binnen het kader van dit forum wat ongepast.verde900 schreef:Is je vrouw er al achter dan?marq101 schreef:Daar zal jij nooooit achter komen Jelger.