De gefacelifte 9-3 cabrio

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
baastiaan
Geregistreerd lid

Bericht door baastiaan » vr 27 apr, 2007 22:26

Ruud schreef:In het chrome is de grill nog best mooi, maar zo in het zwart is het bijna kinderachtig ofzo, kweet het niet maar niet mooi...
Gelukkig dat het maar camouflage is.

Dc
Geregistreerd lid

Bericht door Dc » vr 27 apr, 2007 22:44

:? Shift F7 a.u.b.

keukenschrijver
Geregistreerd lid

Bericht door keukenschrijver » za 28 apr, 2007 13:10

Ze leren nooit een lekker kontje te maken. De huidige cabrio gaat, maar dit is weer Kunst Uit Trollhattan

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » za 28 apr, 2007 13:58

O.K., de volgende wordt een Volvo Cabrio. Met deze voorspoiler hebben ze echt het hele design naar de filistijnen geholpen.

Ronin9-3
Geregistreerd lid

Bericht door Ronin9-3 » zo 29 apr, 2007 14:56

Foto's willen nog wel eens vertekenen. Zeker als het gaat om een nog niet productierijp/camouflage exemplaar.

Hoewel ik de foto's al zeker niet verkeerd vind, denk ik dat hij straks in de showroom een beauty is.

Een Volvo C30/S40/V50/C70 cabrio (eenheidsworst die volvo modellen) met torderend focus onderstel is geen vergelijk! :wink:

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » zo 29 apr, 2007 17:37

Ronin9-3 schreef:Een Volvo C30/S40/V50/C70 cabrio (eenheidsworst die volvo modellen) met torderend focus onderstel is geen vergelijk! :wink:
Over smaak valt niet te twisen, ik wacht liever even op de werkelijke foto's. Volvo-modellen een eenheidsworst?
Wat is het doel van Saab dan met de 9-3 face-lift....hij gaat toch echt op de 9-5 lijken...dat is dan in feite toch net zo'n eenheidsworst....

:offtopic:
De meningen over het (focus)onderstel van de genoemde Volvo's zijn verdeeld...
over een C70 kan ik niet oordelen, maar ik geef zelf de voorkeur aan het (Ford)onderstel van mijn V50 boven het (GM)onderstel van de huidige 9-3 Sport Estate....
ik ken (helaas) zeker één mede-forummer die er hetzelfde over denkt...

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 29 apr, 2007 18:00

Dan ken je er nu twee. :wink:

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » ma 30 apr, 2007 10:13

Ronin9-3 schreef:Een Volvo C30/S40/V50/C70 cabrio (eenheidsworst die volvo modellen) met torderend focus onderstel is geen vergelijk! :wink:
Je hebt gelijk. Dan liever het onderstel van een Opel Vectra - dat is pas klasse ;-)

Ronin9-3
Geregistreerd lid

Bericht door Ronin9-3 » ma 30 apr, 2007 11:34

Al die Volvo's hebben onderstel, motoren, voorkant en interieur allemaal exact hetzelfde. Dus ja, eenheidsworst.

Verder heeft de Vectra, klasse hoger dan de Focus, het onderstel gekregen van de 9-3 maar dan zonder de meesturende achteras.

Lijkt wel www.volvoforum.nl hier :?

Ontopic: mooie auto straks die nieuwe 9-3! :wink:

Pearl Aero
Geregistreerd lid

Bericht door Pearl Aero » ma 30 apr, 2007 13:29

Lijkt wel www.volvoforum.nl hier :?
Ja, inderdaad. Vinden we Volvo ineens beter dan Saab?! Echt hoor, die Volvo's zien er tegenwoordig aardig uit, maar voordat ik een Volvo ga kopen, zullen pasen en pinksteren op 1 dag moeten vallen :wink:

Afbeelding

9-3Vector
Geregistreerd lid

Bericht door 9-3Vector » vr 18 mei, 2007 14:13

Van de officiële productie foto's heb ik geprobeerd om er een cabrioversie van te maken. Het interieur ontbreekt (dat wil ook niet in 10 minuten :)) Ik had er perongeluk ook nog een 5 deurs cabrio van gemaakt maar dat heb ik nog even veranderd. De achterruit zit er nog in. Kijk daar maar door heen.

Afbeelding

Afbeelding

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 18 mei, 2007 14:22

9-3Vector schreef:Van de officiële productie foto's heb ik geprobeerd om er een cabrioversie van te maken. Het interieur ontbreekt (dat wil ook niet in 10 minuten :)) Ik had er perongeluk ook nog een 5 deurs cabrio van gemaakt maar dat heb ik nog even veranderd. De achterruit zit er nog in. Kijk daar maar door heen.
neem gerust je tijd en maak er wat moois van :lol:

t464120
Geregistreerd lid

Bericht door t464120 » zo 20 mei, 2007 10:23

Hier hebben we da achterkant dan :? :
Afbeelding
Afbeelding

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 26 mei, 2007 0:56

Afbeelding

aj ja ja jaja

Afbeelding

9-3Vector
Geregistreerd lid

Bericht door 9-3Vector » za 26 mei, 2007 11:12

De cabrio heeft een lijn erbij gekregen bij de onderbumper.

Plaats reactie