Gelukkig dat het maar camouflage is.Ruud schreef:In het chrome is de grill nog best mooi, maar zo in het zwart is het bijna kinderachtig ofzo, kweet het niet maar niet mooi...
De gefacelifte 9-3 cabrio
-
baastiaan
- Geregistreerd lid
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
-
brammelo
- Geregistreerd lid
-
Ronin9-3
- Geregistreerd lid
Foto's willen nog wel eens vertekenen. Zeker als het gaat om een nog niet productierijp/camouflage exemplaar.
Hoewel ik de foto's al zeker niet verkeerd vind, denk ik dat hij straks in de showroom een beauty is.
Een Volvo C30/S40/V50/C70 cabrio (eenheidsworst die volvo modellen) met torderend focus onderstel is geen vergelijk!
Hoewel ik de foto's al zeker niet verkeerd vind, denk ik dat hij straks in de showroom een beauty is.
Een Volvo C30/S40/V50/C70 cabrio (eenheidsworst die volvo modellen) met torderend focus onderstel is geen vergelijk!
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Over smaak valt niet te twisen, ik wacht liever even op de werkelijke foto's. Volvo-modellen een eenheidsworst?Ronin9-3 schreef:Een Volvo C30/S40/V50/C70 cabrio (eenheidsworst die volvo modellen) met torderend focus onderstel is geen vergelijk!
Wat is het doel van Saab dan met de 9-3 face-lift....hij gaat toch echt op de 9-5 lijken...dat is dan in feite toch net zo'n eenheidsworst....
De meningen over het (focus)onderstel van de genoemde Volvo's zijn verdeeld...
over een C70 kan ik niet oordelen, maar ik geef zelf de voorkeur aan het (Ford)onderstel van mijn V50 boven het (GM)onderstel van de huidige 9-3 Sport Estate....
ik ken (helaas) zeker één mede-forummer die er hetzelfde over denkt...
-
brammelo
- Geregistreerd lid
-
Ronin9-3
- Geregistreerd lid
Al die Volvo's hebben onderstel, motoren, voorkant en interieur allemaal exact hetzelfde. Dus ja, eenheidsworst.
Verder heeft de Vectra, klasse hoger dan de Focus, het onderstel gekregen van de 9-3 maar dan zonder de meesturende achteras.
Lijkt wel www.volvoforum.nl hier
Ontopic: mooie auto straks die nieuwe 9-3!
Verder heeft de Vectra, klasse hoger dan de Focus, het onderstel gekregen van de 9-3 maar dan zonder de meesturende achteras.
Lijkt wel www.volvoforum.nl hier
Ontopic: mooie auto straks die nieuwe 9-3!
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
Ja, inderdaad. Vinden we Volvo ineens beter dan Saab?! Echt hoor, die Volvo's zien er tegenwoordig aardig uit, maar voordat ik een Volvo ga kopen, zullen pasen en pinksteren op 1 dag moeten vallenLijkt wel www.volvoforum.nl hier![]()

-
9-3Vector
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

neem gerust je tijd en maak er wat moois van9-3Vector schreef:Van de officiële productie foto's heb ik geprobeerd om er een cabrioversie van te maken. Het interieur ontbreekt (dat wil ook niet in 10 minuten) Ik had er perongeluk ook nog een 5 deurs cabrio van gemaakt maar dat heb ik nog even veranderd. De achterruit zit er nog in. Kijk daar maar door heen.