De auto op de foto is volgens het andere forum gewoon een MY2006 9-3 Sport Sedan met andere achterlichten. Die 180 pk TiD zou niet verkeerd zijn, heeft Hirsch ook weer wat te doenSwedish_90 schreef:Inderdaad, op deze foto althans. Op de 9-3 MY08 zal ook een andere achterbumper komen (vergelijkbaar met de bumper die zichtbaar is op de SportCombi-foto's). Ik denk dat het, samen met de nieuwe 1.9 TiD 180pk, de BioPower-uitvoeringen en de Black Turbo een stevige impuls aan de verkopen kan geven...sjoerdk schreef:er is niks verandert behalve de achterlichten.
De uiteindlijke versie facelift 9-3?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
-
marcel
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Een vooruitziende blik?shearwater schreef:Iemand met vooruitziende blik fotoshopte een poosje geleden al eens zoiets.
Een 'gepimpte' SAAB 9-3 SC(ompact)?
Hoe ver kun je een merk als SAAB beledigen?
BMW verkocht die Compact niet voor niets zo slecht!
Ok! Ik weet het, deze komt niet van SAAB zelf vandaan, want gelukkig: gefotoshopt.
-
bas.kuijpers
- Geregistreerd lid
Re: De uiteindlijke versie facelift 9-3?
Wat zit daar vooraan op het dak aan de passagierszijde?
nacra 93 schreef:
Ik vind wat
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Dat zou een microfoon kunnen zijn, om windgeruis op te sporen.bas.kuijpers schreef:Wat zit daar vooraan op het dak aan de passagierszijde?
-
shearwater
- In memoriam †
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Illu
- Geregistreerd lid
waarom hebben ze die zwarte tape er niet afgetrokken? dan wisten we meteen wat en hoe...nacra 93 schreef:
Ik vind wat
-
shearwater
- In memoriam †
Ik zal het ze vragenIllu schreef:waarom hebben ze die zwarte tape er niet afgetrokken? dan wisten we meteen wat en hoe...
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
enter sandman
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Lomp en weinig subtiel, als ik zo vrij mag zijn... de nase doet me nog het meeste denken aan de 9-7X, en da's geen compliment voor de oplettende lezers 
Aan alles kan je zien dat er een flinke Amerikaanse saus overheen gekomen is, en aan de Chevrolet's die je hedentendage door het verkeer ziet schuiven, valt alleen maar op te merken dat een inch geen centimeter is... bij de presentatie van de Aero-X had ik hoop, maar dit is domweg een gemiste kans.
Aan alles kan je zien dat er een flinke Amerikaanse saus overheen gekomen is, en aan de Chevrolet's die je hedentendage door het verkeer ziet schuiven, valt alleen maar op te merken dat een inch geen centimeter is... bij de presentatie van de Aero-X had ik hoop, maar dit is domweg een gemiste kans.