Is dat Uw vrouw of anders uw vriendin?
Mooie astra
smurf helpt dik met het bekleden van een hoedenplank
Zoveel tijd gehad om te antwoorden, en dan zo'n zwak antwoord?Opelmurf schreef:Aha! Nu pas dringt tot mij door waarom jij toch zoveel belangstelling voor mij hebt Marky. Nu pas begrijp ik waar jouw avances vandaan komen: jij vermoedt dat achter het pseudoniem 'Opelsmurf' een aantrekkelijke jongedame schuil gaat!
Helaas Marky, helaas, ik moet je teleurstellen....ik ben kalend, te dik, niet piepjong meer, en mijn benen lijken niet op die van de dame op jouw avatar. Dank voor de moeite, maar mijn huidige avatar past beter bij me...een mens moet z'n beperkingen kennen, nietwaar?
Hiervoor raadpleeg je best een andere site smurf, misschien wel Opel Scene Nederland?Er zijn overigens wel dames op dit forum actief, we zouden wellicht een dating-hoekje kunnen scheppen? Is dat een leuk ideetje voor de indeling van dit forum?![]()
En biertjes kunnen openen met behulp van de gordelerwin mertens schreef:Beste oppersmurf,
er is ook zeer goed nieuws van 't Opel-front!!!
De Manta wordt terug gelanceerd,gerestyled naar een smaller model,zodat liefhebbers als jij hun 2 armen buiten kunnen laten hangen....

Als je op dat smurfenantennetje doelt waarmee ie elke keer opnieuw een blauwtje loopt, zal er niet veel mee te sturen vallendoktorevil schreef: Hoe stuurt ie dan?
ah, ik wet het al....met zijn slurf...

Is dat nu je zondagse of je doordeweekse outfit?Moppersmurf schreef:Ik ben die rechts....nu stop je zeker met je avances Marky?
Die rechts is Snelle Eddy, dus lijkt het me sterk dat jij dat bent. Misschien zijn de gelijkenissen sprekend?Mantasmurf schreef:Ik ben die rechts....
Mantasmurf![]()
Snelle Eddy???marky schreef:Die rechts is Snelle Eddy, dus lijkt het me sterk dat jij dat bent. Misschien zijn de gelijkenissen sprekend?Mantasmurf schreef:Ik ben die rechts....
Mantasmurf![]()

erwin mertens schreef:Snelle Eddy???marky schreef:Die rechts is Snelle Eddy, dus lijkt het me sterk dat jij dat bent. Misschien zijn de gelijkenissen sprekend?Mantasmurf schreef:Ik ben die rechts....
Mantasmurf![]()
Die woont toch in Enschede?
Heeft die geen drie zonen?
't Raadsel is bijna opgelost,dus Manta-smurf is de vader van schreifsmurf,eirosmurf en knutselmaaropsnurf?
Ah Marky, dat wist ik niet. Blijkbaar ken jij de mensen in deze scene beter dan ik, dat kan ik maar beter toegeven. Wellicht dat de motor van Opel die in jouw Saab ligt de onderlinge contacten heeft bevorderd?! Deel je je rijke kennis van deze motor ook met de bezitters van de Opel Sintra, Vectra, Omega, Zafira, Signum.....?marky schreef:Die rechts is Snelle Eddy, dus lijkt het me sterk dat jij dat bent. Misschien zijn de gelijkenissen sprekend?Mantasmurf schreef:Ik ben die rechts....
Mantasmurf![]()
Helaas, het is een TV-figuur. Mantafahrers ken ik buiten jou ook al nietMantasmurf schreef:Ah Marky, dat wist ik niet. Blijkbaar ken jij de mensen in deze scene beter dan ik, dat kan ik maar beter toegeven. Wellicht dat de motor van Opel die in jouw Saab ligt de onderlinge contacten heeft bevorderd?!
Mantasmurf