Saab 9-7x DEFINITIEF niet naar Nederland

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
doktorevil
Geregistreerd lid

Re: Saab 9-7x DIFINITIEF niet naar Nederland

Bericht door doktorevil » do 28 okt, 2004 23:24

Hej Opelslurf! Ik moet mijn mening omtrent U toch eens gaan herzien merk, correctie, zie ik!

Is dat Uw vrouw of anders uw vriendin?

Mooie astra :twisted:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » do 28 okt, 2004 23:52

Volgens de laatste berichten heeft ie de Astra ingeruild voor een Calibra V6. Kwestie van een echte Opel motor te hebben :lol:

Anonimiteit blijft echter hoog in het vaandel staan:
smurf helpt dik met het bekleden van een hoedenplank

Afbeelding

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » vr 29 okt, 2004 8:46

Aha! Nu pas dringt tot mij door waarom jij toch zoveel belangstelling voor mij hebt Marky. Nu pas begrijp ik waar jouw avances vandaan komen: jij vermoedt dat achter het pseudoniem 'Moppersmurf' een aantrekkelijke jongedame schuil gaat!
Helaas Marky, helaas, ik moet je teleurstellen....ik ben kalend, te dik, niet piepjong meer, en mijn benen lijken niet op die van de dame op jouw avatar. Dank voor de moeite, maar mijn huidige avatar past beter bij me...een mens moet z'n beperkingen kennen, nietwaar?
Sterkte ook bij het verwerken van de teleurstellende mededeling dat ik niet geschikt ben voor een avondje stappen. Ik ben gewoon niet het aangename gezelschap waar jij je op verheugde.....
Er zijn overigens wel dames op dit forum actief, we zouden wellicht een dating-hoekje kunnen scheppen? Is dat een leuk ideetje voor de indeling van dit forum? :idea:
Dat van die hoedenplank snap ik niet? :?: 'You used to be better...?'. Je weet dat ik als purist mijn hoedenplank niet zal vervangen door een stuk waaibomenhout dat achterin mijn auto ligt te rammelen. En in de 9.3 kunnen achterin speakers van redelijk formaat, so why?
Moppersmurf :wink:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » vr 29 okt, 2004 16:35

Opelmurf schreef:Aha! Nu pas dringt tot mij door waarom jij toch zoveel belangstelling voor mij hebt Marky. Nu pas begrijp ik waar jouw avances vandaan komen: jij vermoedt dat achter het pseudoniem 'Opelsmurf' een aantrekkelijke jongedame schuil gaat!
Helaas Marky, helaas, ik moet je teleurstellen....ik ben kalend, te dik, niet piepjong meer, en mijn benen lijken niet op die van de dame op jouw avatar. Dank voor de moeite, maar mijn huidige avatar past beter bij me...een mens moet z'n beperkingen kennen, nietwaar?
Zoveel tijd gehad om te antwoorden, en dan zo'n zwak antwoord? :cry:
Er zijn overigens wel dames op dit forum actief, we zouden wellicht een dating-hoekje kunnen scheppen? Is dat een leuk ideetje voor de indeling van dit forum? :idea:
Hiervoor raadpleeg je best een andere site smurf, misschien wel Opel Scene Nederland?

Trouwens best nog wel een mooie calibra ( en ik altijd maar denken dat je een Saab had :roll: ) Veel succes met het zoeken van 17"-ers :wink: :lol:

KIJK SNEL ALS JE WILT WETEN, WAT VOOR EEN OPEL SMURF HEEFT GEKOCHT!

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » vr 29 okt, 2004 19:16

Ach, in de Calibra is toch een 2.5 v6 van Saab leverbaar?!
En ik maar denken dat jij veel tijd en moeite geinvesteerd hebt in mij en in een avatar voor mij, Marky. Je stelt me teleur. Je hebt het gejat op een site die je blijkbaar kent. Als ik het ga gebruiken pleeg ik ook nog plagiaat, dat zou jij moeten beseffen. Ik zal de man achter het avatar eens mailen.

Overigens heb ik ook de Opelpagina maar eens bezocht. Kunnen we alvast wennen, gezien de toekomst van Saab als label van G.M. Mijn Frans is niet goed, maar raden jullie maar hoeveel fouten er in de afsluitende Duitse zin zitten van deze oprechte Opelliefhebber die net zo bezorgd over de toekomst van Opel is als ik over de toekomst van Saab:

'Hallo, ik ben zeer bezorgd en erg kwaad!!!
heb al via een aantal berichten gehoord (via opel miniatuurclub nederland)
dat opel zal verdwijnen in de komende tijd... en dat als eerste opel zal verdwijnen in de dtm...
gm heeft de touwtjes in handen genomen en opel zal na 150 jaar verdwijnen en plaats maken voor de chevrolet...
Wie weet er meer van en kan er zorgen dat ik niet meer ongerust hoeft te zijn???
Reactie graag!!!
Bjorn Boers
Opel liefhebber

Dann kamm der tag, das der Manta kamm!!!'

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » vr 29 okt, 2004 19:28

Beste oppersmurf,
er is ook zeer goed nieuws van 't Opel-front!!!

De Manta wordt terug gelanceerd,gerestyled naar een smaller model,zodat liefhebbers als jij hun 2 armen buiten kunnen laten hangen.... :-P+

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » vr 29 okt, 2004 21:52

Hoe stuurt ie dan??

Ah, ik wet het al....met zijn slurf...

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » vr 29 okt, 2004 21:58

erwin mertens schreef:Beste oppersmurf,
er is ook zeer goed nieuws van 't Opel-front!!!

De Manta wordt terug gelanceerd,gerestyled naar een smaller model,zodat liefhebbers als jij hun 2 armen buiten kunnen laten hangen.... :-P+
En biertjes kunnen openen met behulp van de gordel :P

Is dit een foto uit het Mopperarchief?

Afbeelding

doktorevil schreef: Hoe stuurt ie dan?

ah, ik wet het al....met zijn slurf...
Als je op dat smurfenantennetje doelt waarmee ie elke keer opnieuw een blauwtje loopt, zal er niet veel mee te sturen vallen :mrgreen:

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » vr 29 okt, 2004 22:18

Ik ben die rechts....nu stop je zeker met je avances Marky?
Moppersmurf

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 29 okt, 2004 22:21

Moppersmurf schreef:Ik ben die rechts....nu stop je zeker met je avances Marky?
Is dat nu je zondagse of je doordeweekse outfit? :lol:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » za 30 okt, 2004 0:47

Mantasmurf schreef:Ik ben die rechts....

Mantasmurf :wink:
Die rechts is Snelle Eddy, dus lijkt het me sterk dat jij dat bent. Misschien zijn de gelijkenissen sprekend? :lol:

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » za 30 okt, 2004 0:58

marky schreef:

Die rechts is Snelle Eddy, dus lijkt het me sterk dat jij dat bent. Misschien zijn de gelijkenissen sprekend? :lol:
Snelle Eddy???
Die woont toch in Enschede?
Heeft die geen drie zonen?
't Raadsel is bijna opgelost,dus Manta-smurf is de vader van schreifsmurf,eirosmurf en knutselmaaropsnurf?
:roll:

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » za 30 okt, 2004 1:04

erwin mertens schreef:
marky schreef:

Snelle Eddy???
Die woont toch in Enschede?
Heeft die geen drie zonen?
't Raadsel is bijna opgelost,dus Manta-smurf is de vader van schreifsmurf,eirosmurf en knutselmaaropsnurf?
:roll:
:mrgreen: :-P+ :mrgreen:

Maar pas op he..

Niet alle Twentenaren zijn hetzelfde :P :wink:

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » za 30 okt, 2004 9:09

marky schreef:

Ah Marky, dat wist ik niet. Blijkbaar ken jij de mensen in deze scene beter dan ik, dat kan ik maar beter toegeven. Wellicht dat de motor van Opel die in jouw Saab ligt de onderlinge contacten heeft bevorderd?! Deel je je rijke kennis van deze motor ook met de bezitters van de Opel Sintra, Vectra, Omega, Zafira, Signum.....? :wink: Of zelfs discussies over de bodemplaat van onze 9.3, want die kwam tenslotte ook zo van de Vectra...
Moppersmurf

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » za 30 okt, 2004 13:30

Mantasmurf schreef:Ah Marky, dat wist ik niet. Blijkbaar ken jij de mensen in deze scene beter dan ik, dat kan ik maar beter toegeven. Wellicht dat de motor van Opel die in jouw Saab ligt de onderlinge contacten heeft bevorderd?!
Mantasmurf
Helaas, het is een TV-figuur. Mantafahrers ken ik buiten jou ook al niet

Hier heb je een impressie van het grote voorbeeld van de Manta community
Snelle Eddy

Plaats reactie