De nieuwe inca?
-
katja
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Svvvenska
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
rode ridder
- Geregistreerd lid
kan het lelijker?
nee deze velgen zijn totaal niet aan mij besteed. ik zou ze nog niet leggen als winterband velg onder mijn 93 estate.
-
Marknett
- Lid van verdienste
Erg gave velg dit.
De originele inca heeft weliswaar een kruisvormige / vierkante geometrie en deze een 3-spaaks, maar met die gelaagdheid heeft het dezelfde 'flavour'. knap.
Eigenzinnig en mooi design. Klasse! (en net ff anders dan de zoveelste 5, 9 of 173 spaaks velg die iedere fabrikant de markt op slingert ...)
Inderdaad. Velgen .. who cares ?!
... een houder met 3 berkenboomstammetjes; de accessoire anno tweeduizend-nu.

De originele inca heeft weliswaar een kruisvormige / vierkante geometrie en deze een 3-spaaks, maar met die gelaagdheid heeft het dezelfde 'flavour'. knap.
Eigenzinnig en mooi design. Klasse! (en net ff anders dan de zoveelste 5, 9 of 173 spaaks velg die iedere fabrikant de markt op slingert ...)
Svvvenska schreef:Eindelijk komt Saab weer met een typisch Zweeds item.
Neeeeee, geen Inca velgen.... BOOMSTAMHOUDERS!
I-DE-AAL!
... een houder met 3 berkenboomstammetjes; de accessoire anno tweeduizend-nu.

-
tanisha
- Geregistreerd lid
zelfs het hebbe hebbe gevoel begint te komentanisha schreef:nu ik er een tweede keer naar kijk begin ik ze toch mooi te vindentanisha schreef:ik moet er wel erg lang over nadenken of ik ze mooi vind!
ik krijg er niet het hebbe hebbe gevoel bij zoals ik wel kreeg bij de super inca's die ik nu onder mijn 900 classic heb
ze moesten even inzakken
-
N207
- Donateur

Ik vind ze toch wel heel erg fraai!
Nog steeds geen prijs, maar in de saab-i nieuwsbrief staat nu dit:
3-spaaks lichtmetalen wielen ‘Inca’– 18 x7,5-inch
De Lichtmetalen wielen van Saab zorgen voor uitstekend rijgedrag en zijn tot op de laatste korrel fijn geslepen. Geen enkele autofabrikant test zijn wielen zwaarder dan wij. U kunt dus altijd op deze fraaie wielen vertrouwen.
Trouwens vandaag ook informatie van Saab Nederland in de bus over de vernieuwde 9-3 (jammer, ik moet nog even wachten om een nieuwe te kopen
).
Nog steeds geen prijs, maar in de saab-i nieuwsbrief staat nu dit:
3-spaaks lichtmetalen wielen ‘Inca’– 18 x7,5-inch
De Lichtmetalen wielen van Saab zorgen voor uitstekend rijgedrag en zijn tot op de laatste korrel fijn geslepen. Geen enkele autofabrikant test zijn wielen zwaarder dan wij. U kunt dus altijd op deze fraaie wielen vertrouwen.
Trouwens vandaag ook informatie van Saab Nederland in de bus over de vernieuwde 9-3 (jammer, ik moet nog even wachten om een nieuwe te kopen