Black Turbo - classic 900 GT
-
ClassicS
- Geregistreerd lid
Re: 99 Turbo
Zit toch weer verheerlijkt naar dit rijtje te kijken. Wat een fraaie selectie! Daar zou die Aero X wel mooi in passen.wb schreef:99 T
900 lpt aero
900 Cabrio T16
900 GT
9000 Aero
93 Viggen
-
ecke
- Geregistreerd lid
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Woow wat gaaf!!
Kijk, dat is nog eens je historie herkennen als merk. Prachtig om de introductie van de Black Turbo aan te grijpen om er een GT naast te zetten. Slimme zet.
Ik wil overigens wel die 900 Turbo platen hebben zeg! Ben er lang voor aan het zeulen geweest, en nu zitten ze gewoon op zijn auto
Errug nice
Kijk, dat is nog eens je historie herkennen als merk. Prachtig om de introductie van de Black Turbo aan te grijpen om er een GT naast te zetten. Slimme zet.
Ik wil overigens wel die 900 Turbo platen hebben zeg! Ben er lang voor aan het zeulen geweest, en nu zitten ze gewoon op zijn auto
Errug nice
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Mijn foto's van de IAA, ik was er afgelopen vrijdag, hier de Saab-stand:

Wat is hij mooi!!

Met de 900 GT op de achtergrond...

Jammer van die nepdiffuser met dicht gaas


Ik zo blij als een kind dat ik er even in kon zitten

Toen had ik net deze foto gemaakt (let op de turbodrukmeter!)

De velgen lijken in het echt minder opzichtig dan op de foto's (wat me positief lijkt)

Dikke uitlaat aan iedere kant

Tenslotte nog 2 foto's van de 900 GT




Wat is hij mooi!!

Met de 900 GT op de achtergrond...

Jammer van die nepdiffuser met dicht gaas


Ik zo blij als een kind dat ik er even in kon zitten

Toen had ik net deze foto gemaakt (let op de turbodrukmeter!)

De velgen lijken in het echt minder opzichtig dan op de foto's (wat me positief lijkt)

Dikke uitlaat aan iedere kant

Tenslotte nog 2 foto's van de 900 GT


-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)




