Black Turbo - classic 900 GT

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
wb
Geregistreerd lid

99 Turbo

Bericht door wb » wo 19 sep, 2007 15:02

Hallo Aero92,

Ik was vandaag op de IAA. In tegenstelling tot enkele berichten in de pers staat er geen 99 Turbo. Alleen een 900 GT naast de Aero X.

Groeten,

ClassicS
Geregistreerd lid

Re: 99 Turbo

Bericht door ClassicS » wo 19 sep, 2007 15:35

wb schreef:99 T
900 lpt aero
900 Cabrio T16
900 GT
9000 Aero
93 Viggen
Zit toch weer verheerlijkt naar dit rijtje te kijken. Wat een fraaie selectie! Daar zou die Aero X wel mooi in passen.

wb
Geregistreerd lid

Aero X

Bericht door wb » wo 19 sep, 2007 15:43

Ja,

dat zou toch het perfekte argument voor SAAB zijn om mij tot een weekend Aero-X te verplichten.

Kan een prachtige fotoshoot worden!

Gebruikersavatar
ecke
Geregistreerd lid

Bericht door ecke » ma 24 sep, 2007 21:52

Ik heb 'm gezien hoor gister op de IAA, wat een vreselijk mooie auto! En wat moet het gaaf zijn om je eigen auto op die ongeloofelijk mooie show te mogen hebben staan!

Willem

Gebruikersavatar
bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » di 25 sep, 2007 13:00

Natuurlijk een enorme opsteker voor Peter dat zijn auto daar staat. Ere wie ere toekomt. Hij heeft 't wat mij betreft meer dan verdiend.

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 25 sep, 2007 21:33

Woow wat gaaf!!

Kijk, dat is nog eens je historie herkennen als merk. Prachtig om de introductie van de Black Turbo aan te grijpen om er een GT naast te zetten. Slimme zet.
Ik wil overigens wel die 900 Turbo platen hebben zeg! Ben er lang voor aan het zeulen geweest, en nu zitten ze gewoon op zijn auto :shock:
Errug nice 8)

Gebruikersavatar
davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 25 sep, 2007 23:42

Mijn foto's van de IAA, ik was er afgelopen vrijdag, hier de Saab-stand:
Afbeelding

Wat is hij mooi!!
Afbeelding

Met de 900 GT op de achtergrond...
Afbeelding

Jammer van die nepdiffuser met dicht gaas
Afbeelding

Afbeelding

Ik zo blij als een kind dat ik er even in kon zitten :lol:
Afbeelding

Toen had ik net deze foto gemaakt (let op de turbodrukmeter!)
Afbeelding

De velgen lijken in het echt minder opzichtig dan op de foto's (wat me positief lijkt)
Afbeelding

Dikke uitlaat aan iedere kant
Afbeelding

Tenslotte nog 2 foto's van de 900 GT
Afbeelding

Afbeelding

8)

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 26 sep, 2007 9:00

Op jouw foto's is de Black Turbo nog mooier dan die op de persfoto's leek zeg!
Wat een wagen 8)

Gebruikersavatar
davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 26 sep, 2007 11:11

ik vond hem in het echt ook mooier dan op de persfoto's die ik gezien had...! :D

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 26 sep, 2007 17:13

Beide zijn het prachtige auto's, leuke foto's DJ!

Gebruikersavatar
Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » vr 28 sep, 2007 14:44

leuk filmpje vandaag bij nieuwsbrief van Saab:

klik op bekijk film Turbo X

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 02 okt, 2007 14:18

Wat fototjes van deze beauty zoals hij nu in het museum staat (klik erop voor een XXL formaat!):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 02 okt, 2007 14:24

mooi zeg 8)

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 02 okt, 2007 18:12

Schitterende auto!

Gebruikersavatar
Viggen2000
Geregistreerd lid

900 GT

Bericht door Viggen2000 » di 09 okt, 2007 19:03

Schitterend. Ik durf het bijna niet te vragen. Maar, wat kost ie, meneer Haaima?
(wel jammer van dat kleurverschil in de skirts; kniesoor die daar op let)

Plaats reactie