TTID vanaf E 43.950

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 11 okt, 2007 18:33

taaffert schreef:Gisteren een Aero TTiD samengesteld, automaat, Bose/Navi, dikke vellings, dakje erin, eigenlijk helemaal vol, en dan vind ik de prijs nog meevallen, € 57.000,- )elektrisch bedienbare stoelen e.d. zijn overbodig)
Mooie huisdiesel :naughty:
Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen overbodig? Dacht het niet!

Ik heb de Aero TTID AUT. ook even geconfigureerd, hij komt totaal op €64.975,- 8)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » do 11 okt, 2007 18:52

Ik zou op €60125 uitkomen. :lol:

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » do 11 okt, 2007 19:07

Bij de benzine-aero kom je met al die opties al snel boven de 75k!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 11 okt, 2007 19:18

RG-64 schreef:Bij de benzine-aero kom je met al die opties al snel boven de 75k!
Dat lukt je alleen als je de Cabrio kiest, de 9-3 Aero 2.8T V6 Sport Estate AUT. kost full options €66.710,-.

De Cabrio met exact dezelfde motorisering kost je full options €78.575,-, bij Volvo zit de C70 T5 daar full options maar iets boven.

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » do 11 okt, 2007 20:29

Klopt, ik was van de cabrio uitgegaan omdat ik die begin volgend jaar (als de aero leverbaar is) ga kopen :D. Overigens dacht ik dat de Volvo daar toch ruim onder zat, maar dat is dus blijkbaar niet het geval.

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » do 11 okt, 2007 20:51

Bij ons komt een Sport-hatch Aero TTID Full Option slechts op 50.225 €. :lol:

Hoe komt het dat er zo'n grote verschillen op de prijs tussen België en Nederland zijn? :shock:

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » do 11 okt, 2007 20:54

Bigivan schreef:Bij ons komt een Sport-hatch Aero TTID Full Option slechts op 50.225 €. :lol:

Hoe komt het dat er zo'n grote verschillen op de prijs tussen België en Nederland zijn? :shock:
Onze overheid gooit meer opcenten op de kale prijs :?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » do 11 okt, 2007 20:59

Bigivan schreef:Bij ons komt een Sport-hatch Aero TTID Full Option slechts op 50.225 €. :lol:

BPM; 45,2% op de brutoprijs.

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » do 11 okt, 2007 21:29

Duurste tweedehandsje van het moment voor de 9-5:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 11 okt, 2007 21:30

België goedkoop? :wink:

Saab 9-3 SportCombi Aero 1.9 TTiD 180 hk

Fusion Blue
Läder/textilklädsel "Sport", Parchment
Lättmetallfälg 17x7,5" (ALU 71)
Saab Sentronic (6 växlad automatlåda)
Sollucka - glas, elmanövrerad
Saab Infotainment, Navigation med röststyrning och ljudsystem Prestige 300 (Bose® Surround)
Bi-Xenon-strålkastare med kurvljus
Takreling
Pilotpaket
Totalt SEK 400 700 = ca. €44.000 8)

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » do 11 okt, 2007 21:46

Prijzen zijn relatief (enkel als je hem echt wil kopen is dit van tel),volgens mij is enkel Volvo concurrentie.
Merken zoals de duitse 3 steken er wat boven uit en de andere zitten er net onder qua kwaliteit/uitstraling.
Qua looks/emoties vind ik een Saab toch net iets meer.

Maar wat mij aan de aero ttid ongelooflijk verbaast is dat hij niet de snuit van de aero benzine krijgt,dit was een bijlangrijk iets dat me deed twijfelen tussen de vector en de aero ttid cabrio.
Anderzijds misschien maar goed ook,een echte aero rijdt op benzine,maar dit is een andere discussie :wink:

Een tijdje geleden maakte ik de vergelijking qua prijs voor een goed uitgeruste cabrio,audi en bmw kosten echt verschrikkelijk veel meer hoor voor iets gelijkwaardigs.
Mercedes heb ik niet bekeken,dat is voor veehandelaars :lol:

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » do 11 okt, 2007 21:52

Henk-Jan schreef:

BPM; 45,2% op de brutoprijs.
Wat is BPM dan?

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » do 11 okt, 2007 22:14

Bigivan schreef:Wat is BPM dan?
Het geld dat de Nederlandse overheid gebruikt om hun veels te krap bemeten wegennet uit te breiden ;-)

En voortbordurend op dat droombeeld: iets dat de Belgische overheid misschien ook best zo doen. En dan bedoel ik investeren in het wegennet. Niet de belastingen optrekken.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » do 11 okt, 2007 22:22

gj9000 schreef:Saab 9-3 SportSedan Vector 1.9 TTiD 180 hk SEK 287 900 (€31.432) 8)
ja de BPM he, ...............(aloude belastingverhaal :wink: )

De meeste Saab modellen zijn in de ons omliggende landen tussen de 10-15000 € voordeliger.

DE melkkoe heet zo'n ding toch ? ,

en wat doe je zonder alternatief?
een net ingereden tweedehands aanschaffen :wink:

Het geld dat de Nederlandse overheid gebruikt om hun veels te krap bemeten wegennet uit te breiden
dat gaat in de pot voor de algemene middelen, dus niet naar de weg wat ook wel te zien is :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » do 11 okt, 2007 22:30

sjoerdk schreef:
taaffert schreef:Gisteren een Aero TTiD samengesteld, automaat, Bose/Navi, dikke vellings, dakje erin, eigenlijk helemaal vol, en dan vind ik de prijs nog meevallen, € 57.000,- )elektrisch bedienbare stoelen e.d. zijn overbodig)
Mooie huisdiesel :naughty:
Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen overbodig? Dacht het niet!

Ik heb de Aero TTID AUT. ook even geconfigureerd, hij komt totaal op €64.975,- 8)
Wat moet je ermee? 99 van de 100 keer rij je er zelf in. Je stelt de stoel 1 keer in en je bent klaar. Ik zie het nut van die dingen echt niet. Het is leuk om er een keer mee te spelen, verder is het echt overbodige luxe. Een ook veel te dure overbodige luxe.

Plaats reactie