Mijns inziens is Saab heel goed in staat een goede compacte auto te bouwen
misschien moeten ze qua styling iets meer een retro knipoog doen naar Saabs bolhoedjes
Precies is dat het contrast wat ik ook erg boeiend vind. Saab begint met een zooi nieuwe modellen, past de website aan (al gezien heren en dames?) waarbij deze conceptcars en op handen zijnde modellen al te bekijken zijn. Zouden we zelfs een ubergeile coupe kunnen wensen op basis van die kruising van een Fighter Jet en een Batmobile..?nics schreef:Wat ik uitermate grappig vind is dat de Zweedse regering haar poot stijf houdt richting GM, terwijl Saab lekker eigenwijs bezig is met het onder het voetlicht brengen van allerlei lekkers.
Ik mag dat wel.
Met een 1.1 twin turbo motor met uhm pakembeet 150 pk, joehoe!!!!Flagg schreef:Wat ik nou niet snap is dat je iedereen hoort roepen dat de Amerikaanse autobranch zichzelf de nek om heeft gedraaid door alleen maar grote benzine slurpers te ontwikkelen.
En nu Saab een 9-1 op de markt wil brengen, vinden een hele hoop mensen het niks. Zonder deze 9-1 of iets wat erop lijkt is Saab gedoemd ten onder te gaan denk ik.
Nou, aangezien m'n waterpomp van Opel-makelij in m'n 9-3 de geest heeft gegeven, en in z'n vaart een brug van een van de kleppen heeft gemold, vind ik het toch een beter idee dat zo weinig mogelijk onderdelen van bij Opel komen. Vraag maar eens na hoe vaak waterpompen en alternators van Saab-origine al ooit de geest hebben gegeven. Bij Opel daarentegen...Flagg schreef:Het maakt mij niet uit of er een ruitenwissermotor, centr vergr, electr. ramen, waterpomp, etc etc van een Opel in zit, als het blok, comfort, design en algehele kwaliteit maar typisch Saab is.