N2024 schreef:Nou ik heb Nocturne Blue metallic besteld, dit komt het dichtste bij het Midnight Blue wat ik nu heb. De tor is een 1.8t met 195pk Hirsch. De 9-3 Hatch die ik nu heb is handgeschakeld, maar de nieuwe heeft een automaat. De bekleding is gewoon grijs (Barathea noemen ze dat). Dit komt dan weer het dichtste bij het grijze velours van de huidige 9-3 (vond ik eigenlijk mooier). Leer wilde mijn vrouw niet, wordt nogal snel lelijk als je een kinderstoel gebruikt (aangespen elke keer van de riemen e.d.). De bumpers, dorpelbeschermers e.d. worden in kleur gespoten, CD speler en een paar paketten (Basis, NAV/TEL2 en Vision). Dat laatste pakket kwam er later bij omdat inklapbare spiegels niet meer apart besteld konden worden. Zodoende kwam er ook Xenon, parkeersensor en stoelverwarming bij. Eerst zou de parkeersensor standaard zijn bij Business, maar dat is dus nu niet meer zo. De velgen die ik nu heb vind ik eigenlijk mooier, maar die hebben ze niet meer. Zodoende hebben we velgen uitgezocht die er het dichtste bij komen.
Welke heb jij besteld? En heb je het ook ASAP besteld?
Voor alle mensen die een 9-3 sport sedan of sport estate hebben besteld of willen bestellen heeft men bij Saab op basis van de Linear uitvoering een Linear Sport uitvoering uitgebracht.
Standaard voorzien van 16 inch LM, bumpers, dorpels en deurgrepen in kleur. ACC, regensensor, mistlampen en de luxe baratea bekleding.
Prijs is gelijk aan de business uitvoering!
Je kunt nu je bestelde auto nog eventueel wijzigen!
Info bij je dealer!!!
Groeten van een gedreven Saab vertegenwoordiger!