Top Gear en de 9-3 sport estate

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
shearwater
In memoriam †

Re: Sport Combi

Bericht door shearwater » wo 03 aug, 2005 22:22

N2024 schreef: Ok we spreken wel af als we hem allebei hebben. We kunnen ook hier op het vliegveld afspreken zodat ik je ook de Saab Safir kan laten zien. Daarna rondje vliegen boven Zeeland? Zelf heb ik vaak op maandag vrij. Is dat een probleem? Dank je wel voor het compliment voor de keukens!
Ik kan wel een keer een vrije dag op maandag regelen en wat combineren met vriendenbezoek in het Westen, want een rondje boven Zeeland in een Saab lijkt me te gek! En jouw estate ook natuurlijk.

Shearwater

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 03 aug, 2005 22:24

shearwater schreef:
N2024 schreef: Ok we spreken wel af als we hem allebei hebben. We kunnen ook hier op het vliegveld afspreken zodat ik je ook de Saab Safir kan laten zien. Daarna rondje vliegen boven Zeeland? Zelf heb ik vaak op maandag vrij. Is dat een probleem? Dank je wel voor het compliment voor de keukens!
Ik kan wel een keer een vrije dag op maandag regelen en wat combineren met vriendenbezoek in het Westen, want een rondje boven Zeeland in een Saab lijkt me te gek! En jouw estate ook natuurlijk.

Shearwater
De Saab Safir staat in de hangar naast mijn kist, zelf vlieg ik in een Cessna (zie vliegpagina op mijn site).

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » do 04 aug, 2005 18:09

N2024 schreef: De Saab Safir staat in de hangar naast mijn kist, zelf vlieg ik in een Cessna (zie vliegpagina op mijn site).
Een Cessna is ook OK hoor. We'll keep in touch!
Shearwater

Jeroen Aero
Geregistreerd lid

Bericht door Jeroen Aero » wo 10 aug, 2005 23:16

N2024 schreef:Nou ik heb Nocturne Blue metallic besteld, dit komt het dichtste bij het Midnight Blue wat ik nu heb. De tor is een 1.8t met 195pk Hirsch. De 9-3 Hatch die ik nu heb is handgeschakeld, maar de nieuwe heeft een automaat. De bekleding is gewoon grijs (Barathea noemen ze dat). Dit komt dan weer het dichtste bij het grijze velours van de huidige 9-3 (vond ik eigenlijk mooier). Leer wilde mijn vrouw niet, wordt nogal snel lelijk als je een kinderstoel gebruikt (aangespen elke keer van de riemen e.d.). De bumpers, dorpelbeschermers e.d. worden in kleur gespoten, CD speler en een paar paketten (Basis, NAV/TEL2 en Vision). Dat laatste pakket kwam er later bij omdat inklapbare spiegels niet meer apart besteld konden worden. Zodoende kwam er ook Xenon, parkeersensor en stoelverwarming bij. Eerst zou de parkeersensor standaard zijn bij Business, maar dat is dus nu niet meer zo. De velgen die ik nu heb vind ik eigenlijk mooier, maar die hebben ze niet meer. Zodoende hebben we velgen uitgezocht die er het dichtste bij komen.

Welke heb jij besteld? En heb je het ook ASAP besteld?
Voor alle mensen die een 9-3 sport sedan of sport estate hebben besteld of willen bestellen heeft men bij Saab op basis van de Linear uitvoering een Linear Sport uitvoering uitgebracht.
Standaard voorzien van 16 inch LM, bumpers, dorpels en deurgrepen in kleur. ACC, regensensor, mistlampen en de luxe baratea bekleding.
Prijs is gelijk aan de business uitvoering!
Je kunt nu je bestelde auto nog eventueel wijzigen!
Info bij je dealer!!!
Groeten van een gedreven Saab vertegenwoordiger!

baastiaan
Geregistreerd lid

Bericht door baastiaan » do 11 aug, 2005 12:53

Ik kom net terug van vakantie en heb in Portugal een Aero op een trailer zien staan. Zeker een mooie verschijning.
Een 3, A4 of C is er niets bij.

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » vr 12 aug, 2005 10:30

baastiaan schreef:Ik kom net terug van vakantie en heb in Portugal een Aero op een trailer zien staan. Zeker een mooie verschijning.
Een 3, A4 of C is er niets bij.
Joepie.

baastiaan
Geregistreerd lid

Bericht door baastiaan » vr 12 aug, 2005 11:15

Bedankt voor je nuttige reactie.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » vr 12 aug, 2005 11:18

baastiaan schreef:Bedankt voor je nuttige reactie.
jij ook :?

baastiaan
Geregistreerd lid

Bericht door baastiaan » vr 12 aug, 2005 11:34

Afijn, ontopic maar weer!

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » vr 12 aug, 2005 11:35

Jeroen Aero schreef:
N2024 schreef:Nou ik heb Nocturne Blue metallic besteld, dit komt het dichtste bij het Midnight Blue wat ik nu heb. De tor is een 1.8t met 195pk Hirsch. De 9-3 Hatch die ik nu heb is handgeschakeld, maar de nieuwe heeft een automaat. De bekleding is gewoon grijs (Barathea noemen ze dat). Dit komt dan weer het dichtste bij het grijze velours van de huidige 9-3 (vond ik eigenlijk mooier). Leer wilde mijn vrouw niet, wordt nogal snel lelijk als je een kinderstoel gebruikt (aangespen elke keer van de riemen e.d.). De bumpers, dorpelbeschermers e.d. worden in kleur gespoten, CD speler en een paar paketten (Basis, NAV/TEL2 en Vision). Dat laatste pakket kwam er later bij omdat inklapbare spiegels niet meer apart besteld konden worden. Zodoende kwam er ook Xenon, parkeersensor en stoelverwarming bij. Eerst zou de parkeersensor standaard zijn bij Business, maar dat is dus nu niet meer zo. De velgen die ik nu heb vind ik eigenlijk mooier, maar die hebben ze niet meer. Zodoende hebben we velgen uitgezocht die er het dichtste bij komen.

Welke heb jij besteld? En heb je het ook ASAP besteld?
Voor alle mensen die een 9-3 sport sedan of sport estate hebben besteld of willen bestellen heeft men bij Saab op basis van de Linear uitvoering een Linear Sport uitvoering uitgebracht.
Standaard voorzien van 16 inch LM, bumpers, dorpels en deurgrepen in kleur. ACC, regensensor, mistlampen en de luxe baratea bekleding.
Prijs is gelijk aan de business uitvoering!
Je kunt nu je bestelde auto nog eventueel wijzigen!
Info bij je dealer!!!
Groeten van een gedreven Saab vertegenwoordiger!
Nou heb net de garage gebeld. Sport pakket is inderdaad voordeliger alleen de stoelverwarming moest ik dan laten vallen. Ook vond ik de velg die hierbij hoort niet zo denderend (ALU57), maar daar kan je natuurlijk over twisten. Vandaar dat ik nu met de garage heb afgesproken om op de auto ook deurgrepen in kleur en ALU43 16 inch velgen te leveren. De auto blijft op Business, maar het was inderdaad een leuke tip.

Plaats reactie