en er is gewoon heel veel mogelijk en nee ik heb aan mijn draagarmen voor niets anders gedaan als daar powerflex in te zetten maar de veerpoten zijn weer gelijk aan de calibra turbo!
en trouwens waar baseer jij op dat dit anders is?
1) Niet te gek doen met vergelijken, betreft het gebied van techniek.tanisha schreef:ik ga heel veel om met opel gekken en zo vergelijken we wel eens delen!![]()
en er is gewoon heel veel mogelijk en nee ik heb aan mijn draagarmen voor niets anders gedaan als daar powerflex in te zetten maar de veerpoten zijn weer gelijk aan de calibra turbo!
en trouwens waar baseer jij op dat dit anders is?

Dream on pal...ViggenNL schreef:Onderdelen als draagarmen vervangen voor Opel versies, ik hoop niet dat je ooit iets zal overkomen met zulke ideeen.
ViggenNL schreef:Om het maar een centraal te bedoelen, een Vectra-A V6 '93-'95.
En een Saab 900NG V6 '93-'95.
Lezen is ook een vak.gfgf schreef:Even een quick en dirty steekproefje op wat onderdeelnummers van de 9-3 SportSedan (2002-)

Voor lezen had ik altijd een 9 ja, mooi vak, net als helder formuleren! Je gaat nogal kort door de bocht met je bewering, en omdat ik van die oude bakken geen sjoege heb, heb ik zo maar even wat onderdelen opgesomd om aan te tonen dat tal van onderdelen gelukkig wel uitwisselbaar zijn.ViggenNL schreef:[knip]tanisha schreef:de eerlijkheid gebied mij als ex opel rijder te zeggen dat de techniek in alle gm saabs best wel vertrouwt over komt heel veel delen zijn zelfs uitwisselbaar.
Identiek, misschien qua princiepe, uitwisselbaar? Van verre (gelukkig) niet...