Het grote SAAB photoshop topic

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » di 23 feb, 2010 2:42

tanisha schreef:
Davione schreef:Heb mij zelf ook eens bezig gehouden...begonnen met nieuwe 9-5 :D

( ja ik weet het...die mens zen bene zijn eraf :oops: )
dit vind ik wel wat! stuur maar op naar saab!

:lol: beentje was nergens meer te vinden om er weer aan te plakken? :lol:
anders heeft die een kunstbeen nodig :wink:
denk niet dat ze ooit een creatie van een "normale student zonder diploma ingenieur of grafisch ontwerper" zullen kiezen of ze moesten een wedstrijd opstellen, maak je Saab ofzo :lol:

Ja zijn kunstbenen liggen in de koffer, kwestie van kofferruimte te kunnen promoten é :D

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » di 23 feb, 2010 12:59

he niet geschoten is altijd mis dus gewoon op de mail naar saab en dan zie je wel wat er mee gebeurt!

ik fint ze mooi :D

tja en z'n kunstbeen in de kofferbak daar had ik nog niet aan gedacht :lol:

reinout900
Geregistreerd lid

Bericht door reinout900 » di 23 feb, 2010 13:35

nacra 93 schreef:En dit dan 8)

Afbeelding
Ik wil de achterkant van deze zien! Deze is prachtig!

Dit had gewoon nu al rond kunnen rijden...

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » di 23 feb, 2010 13:45

@Davione: dat zijn hele mooie hersenspinsels! Complimenten!
Ideetje; ik zou de chromen lat bij het achterraam omhoog weglaten. Dus enkel horizontaal chroom, de hockeysticklijn wordt namelijk al gecreëerd door de hatchbackvorm. En als je de hatchback lijn wat naar achteren toe oprekt, zodat je een vloeiender achterwerk krijg àla oude type 9-3? Dan heb je een 3-deurs 9-1 staan waar ik direct een bestelling voor zou plaatsen :D
Nu is het bulpje nog iets teveel wat lijkt op het gekke kontje van bv een A3 Cabrio.

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » di 23 feb, 2010 13:50

complimenten voor de shops! Zou je de wielbasis van de hatch iets groter kunnen maken, en bijvoorbeeld de deur langer kunnen maken. eea is nu niet in verhouding.

Bas P
Geregistreerd lid

Bericht door Bas P » di 23 feb, 2010 14:45

Frigo schreef:Ik denk dat Bas dat geen goed plan vindt :lol:
Hahaha! Ik vind dat het oog ook wat mag hoor! Die 96 vinnik wel heeeel tof (het is één en dezelfde auto!) al is het meer een goed geslaagde custom op basis van een V4 dan een seriemodel. De daklijn tot en met het achterklepje met de spoiler is mijn favoriete deel. Echt met liefde voor het origineel bedacht. Ik wordt er best hebberig van. Doe mij maar een marmerwitte.

Maar ik denk dat het qua styling niet zo radicaal zal worden, omdat Saab veel auto's moet verkopen om snel uit de rode cijfers te geraken (zei ik 'geraken'? ik lijk wel een vlaming!). Davione's voorzet vind ik wat actueler dan die andere grijze, die wel heel erg probeert om details van de 900 te recyclen (motorkap, grille, spoiler, stootstrip, c-stijl).

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » di 23 feb, 2010 17:12

Zoiets bedoel je dan ? :D

Afbeelding

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » di 23 feb, 2010 17:14

sjuust klets d'r op ;) Nou nog ff het opstaande raamstijltje van de achterruit weg en we zijn d'r se

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » di 23 feb, 2010 18:18

Wat bedoel je met een openstaand raamstijltje van de achterruit weg ? :oops:

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » di 23 feb, 2010 18:59

het is een 3-deurs waar de raamstijl in het achterste zijraam nog inzit, zeg maar de raamstijl zodat je een raam bij een 5-deurs naar beneden kan doen. Is dit wat duidelijker? Ik weet namelijk ook niet hoe het heet of hoe ik het moet omschrijven :lol:

Robert Toet
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Toet » di 23 feb, 2010 19:09

In het achteraam zit nog een verticaal stokje (raamlijst) Dat moet eruit. Dat bedoelt ie. :D

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » di 23 feb, 2010 19:42

Hij is net wat te kort van B naar C stijl.. volgens mij.. als ie ietsje langer wordt, zit er die gracieusiteit in die Saab kenmerkt. Wel erg close to perfection al zeg.. wauw.

grippen
Geregistreerd lid

Bericht door grippen » di 23 feb, 2010 20:16

die neus is zo heel erg lelijk

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 23 feb, 2010 21:33

nacra 93 schreef:En dit dan 8)

Afbeelding
Nacra, flickr.com blokkeert de toegang tot dit plaatje omdat er al teveel links naartoe lopen of jouw link te vaak is aangeklikt. Kun je de foto downloaden, op een andere server plaatsen en je html-code in je post aanpassen? Dan kan iedereen hem zien.

thanx

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 23 feb, 2010 21:44

Afbeelding

Plaats reactie