Speciaal Sail-Saab-fototopic

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Speciaal Sail-Saab-fototopic

Bericht door Henk-Jan » vr 20 aug, 2010 12:39

Achteraf bekeken is het inderdaad best logisch. Maar dan vind ik het wel wat misleidend dat ze niet zeggen dat SAAB de 9-5 aan het grote publiek toont op de Sail, maar dat ze zeggen dat SAAB aanwezig zal zijn met nieuwe modellen en concepts, wat toch een beetje doet impliceren dat er meer nieuws is.

Tuur
Geregistreerd lid

Bericht door Tuur » vr 20 aug, 2010 12:54

Mee eens. De berichtgeving was tendentieus, omdat daar immers wordt gesproken over "modellen" (meervoud). Dat de 9-5 als één van die modellen te zien zou zijn spreekt voor zich. Heeft verder niets met afschrijven (@jelger) te maken.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 20 aug, 2010 13:16

Het persbericht is door de evenementenorganisator geschreven. Die wil het allemaal natuurlijk spannend houden.

Tuur
Geregistreerd lid

Bericht door Tuur » vr 20 aug, 2010 13:22

Voor dat soort figuren hadden ze in het verleden al passende maatregelen, namelijk "kielhalen". Past ook goed bij een evenement als "SAIL Amsterdam", keuze genoeg. :D

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Tijdens Sail presenteert Saab nieuwe modellen

Bericht door millerman » vr 20 aug, 2010 13:38

DaVinz schreef:de zaterdag denk ik 8)
Dan ga ik je morgen zien! Ik kom uiteraard in de blauwe 9-5, vanaf 11.00.

Robert Toet
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Toet » vr 20 aug, 2010 13:43

De storkfabrieken was wat ik bedoelde:-) Ik ging er ook vanuit dat het alleen maar een 9-5 zou zijn en wellicht nog een oude conceptauto. De conceptcars heb ik allemaal nog niet in het echt bewonderd dus dat leek me wel leuk om dat met Sail te combineren. Maar als ik het zo lees lijkt het me een redelijk besloten clubje :)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 20 aug, 2010 13:48

De tarieven zijn ook niet misselijk. Typisch een evenement om op de kosten van de zaak heen te gaan, of met relatie-kaarten enzo.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » zo 22 aug, 2010 0:34

Foto's morgen, ik heb er best een aantal gemaakt. Wel meer van bootjes dan van de Saab-aanwezigheid. Wel op de terugweg tot na Utrecht nog met een medewerker van Saab (in een 9-3SS) in minikonvooi gereden. DaVinz niet herkend helaas...

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 22 aug, 2010 10:26

miller, ben naar de kapper geweest, wellicht is dat het geweest. Heb nu namelijk zeer kort haar, in tegenstelling tot 2 weken geleden

Gordon en wat vriendjes wilden ook aanmeren hier, maar werden weg gestuurd, daarna kwamen ze op te voet.. maar helaas voor gordon... :donot:
hier wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » zo 22 aug, 2010 10:35

Ah, dan heb ik je wel degelijk gezien en getwijfeld "goh, zou dat nou DaVinz zijn?". Gordon had wel hele jonge schandknaapjes bij zich inderdaad.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 22 aug, 2010 11:20

en hij komt er mee weg ook. net als die pim.

Ziet er gezellig uit overigens, nog een rondje Amsterdam Noord gedaan met die Saab Vinz?

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » zo 22 aug, 2010 11:45

Hier mijn Saab-bijdragen. Ik heb ook nog een hoop foto's van bootjes. Op de parkeerplaats voor de uitgenodigden stonden al 2 nieuwe 9-5's! Eentje met Zweedse platen, maar niet van VM.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 22 aug, 2010 11:48

jelger schreef:en hij komt er mee weg ook. net als die pim.

Ziet er gezellig uit overigens, nog een rondje Amsterdam Noord gedaan met die Saab Vinz?
nop, helaas, bij binnenkomst aan de champie, daarna nog één, en nog één en nog één, helaas, het was te illegaal om te rijden ben ik bang. ;-(+

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 22 aug, 2010 11:56

SAAB is goed bezig qua marketing. Eerst aanwezig bij het Concours op Pebble Beach, nu hier bij de Sail. Goed werk!

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » zo 22 aug, 2010 12:09

Nou zeker.. de kunnen nu zeggen dat ze er bij waren.. maar flamboyante locatie zeg. :|

Plaats reactie