Steven Wade stopt er mee

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: Steven Wade stopt er mee

Bericht door nelfrikandel » vr 08 apr, 2011 23:04

millerman schreef:Die laatste man is mijn oom :D
Grappig, volgens mij heb ik die meneer gezien op die event in de van Nelle fabriek... Die wilde hem ter plekke bestellen volgens mij...

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » vr 08 apr, 2011 23:06

Hij had voor die tijd al afgesproken met Wassenaar dat hij hem zou bestellen, voordat er überhaupt een foto bekend was. Echt een Saabman in hart en nieren.

portengen
Geregistreerd lid

Bericht door portengen » za 09 apr, 2011 17:29

:green_many: De Saabworld pluggers zijn er weer... Happertjes aan met zijn allen.

Lezen, aub! :lol:

Er staat niets interessants op http://www.saabworld.com Maar ja, als je het moet gaan uitleggen, is het leuke er wel af.

wulf
Geregistreerd lid

Bericht door wulf » wo 13 apr, 2011 17:09

Is er eigenlijk een Nederlandse Saab blog met het laatste nieuws en interessante wetenswaardigheden? Er zijn blogs in het Duits, Frans, Italiaans en verscheidene in het Engels.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 13 apr, 2011 17:23

Bij mijn weten niet. Volgens mij komt al het nieuws hier voorbij en volgen anderen blogs in het buitenland. SaabsUnited zal daarbij wel hoog in de lijstjes staan, gezien de positie die Swade verworven had.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » wo 13 apr, 2011 17:29

Dat is toch het Saabforum :lol: is wel geen blog, maar toch redelijk actueel :lol:
Daarnaast staan daar ook nog wat technische wetenswaardigheden op naast al die ellende over Spyker/Saab.
Dat is voor de hoofdmoot die is een oud GM product of een zelfs klassieker rijdt ook interessanter. Kijk maar op de 900NG/9.3 afdeling, daar moet kennelijk ontzettend veel aan gesleuteld worden.

portengen
Geregistreerd lid

Bericht door portengen » wo 13 apr, 2011 17:35

Van die 9-3 en 900NG rijden er blijkbaar nog erg veel van rond, afgezien van het feit dat er gewoon meer van verkocht zijn. Derhalve gooien we de volgende kromme redenatie erin: Die 9-3/900NG is een veel populairdere auto dan de klassieker?

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » wo 13 apr, 2011 17:45

portengen schreef:Van die 9-3 en 900NG rijden er blijkbaar nog erg veel van rond, afgezien van het feit dat er gewoon meer van verkocht zijn. Derhalve gooien we de volgende kromme redenatie erin: Die 9-3/900NG is een veel populairdere auto dan de klassieker?
kost niet veel, is eigenlijk prima degelijk, oersterke motoren (meeste varianten), etc.
Maar is dat niet een beetje offtopic aan het geraken?

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 13 apr, 2011 18:12

millerman schreef:Bij mijn weten niet. Volgens mij komt al het nieuws hier voorbij en volgen anderen blogs in het buitenland. SaabsUnited zal daarbij wel hoog in de lijstjes staan, gezien de positie die Swade verworven had.
Moet zeggen dat ik steeds minder op SaabsUnited kijk, nu Swade er niet meer zit. Meer mensen die dit van zichzelf herkennen?

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 13 apr, 2011 18:15

Yep, dat herken ik ook.

tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » wo 13 apr, 2011 18:42

Ik herken dat ook ja.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 13 apr, 2011 18:46

Yep de ochtendkrant is een huis aan huis blaadje geworden

1881
Geregistreerd lid

Bericht door 1881 » wo 13 apr, 2011 18:57

SaabsUnited heb ik nog nooit gelezen en ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb. Ik leef nog, de wereld draait door, Saab staat er zoals altijd slecht voor, de zomer komt er weer aan .....leven gaat gewoon door. :wink:

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » wo 13 apr, 2011 20:05

Ook niet veel op gekeken, iemand van Down-Under hoeft mij niets over Saab's te vertellen :lol:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 13 apr, 2011 20:20

portengen schreef:Van die 9-3 en 900NG rijden er blijkbaar nog erg veel van rond, afgezien van het feit dat er gewoon meer van verkocht zijn.
is dat zo? weer wat geleerd vandaag. Kan me niet voorstellen dat in 8 jaar tijd 15 jaar 900 classic voorbij is gestreefd. Maar ik geloof je zo hoor, zonder enige naiviteit. :-P+
Ik snap je punt in het proza. Eens.

Plaats reactie