Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
diere088
- Geregistreerd lid
Bericht
door diere088 » vr 09 jan, 2009 15:55
Laten we het positief houden dan. Het is mooi winterweer en mijn Saab doet het hardstikke goed.
Helemaal eens.

Goed punt.
De mijne (20 jaar oud) lijkt het alleen maar beter te doen met die vrieskou. Gisteren weer een probleemloze APK gehad en rij weer lachend door de pekel. Alleen zijn mijn sloten steeds vastgevroren...
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » vr 09 jan, 2009 16:01
ok ok, ik zal er over stoppen. Gelukkig zijn we nu weer helemaal on topic

!
Mbt je sloten, anti vries er tussen spuiten, slot ontdooier spulletje kopen?
En on-topic,
Saab redt zich wel, de nieuwe 9-5 gaat het goed doen. Alle merken hebben het nu lastig.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » vr 09 jan, 2009 16:08
is er ook iets op de deurrubbers te smeren dat ze niet zo aan elkaar vastvriezen?
-
diere088
- Geregistreerd lid
Bericht
door diere088 » vr 09 jan, 2009 16:09
Mbt je sloten, anti vries er tussen spuiten, slot ontdooier spulletje kopen?
TJa dat spul ligt ergens in de schuur, wordt ff zoeken. Jij hebt dus geen last met je sloten van je 9-3?
Ik hoop dat de 9-5 het goed gaat doen. Ik verwachtte eigenlijk meer van die nieuwe middenklasser, de 9-1. Maar voorlopig zijn ze allebei uitgesteld. Wellicht gaat een deel van het geld dat Obama in de auto-industrie gaat stoppen naar Saab en kunnen ze snel de productie starten.
-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » vr 09 jan, 2009 16:14
Style&Co schreef:is er ook iets op de deurrubbers te smeren dat ze niet zo aan elkaar vastvriezen?
Talkpoeder of siliconen spray of je rubbers verwijderen en ook binnen krabben

.
-
diere088
- Geregistreerd lid
Bericht
door diere088 » vr 09 jan, 2009 16:31
Nu weer ff ontopic - Het laatste nieuws van GM:
GM heeft de cijfers over 2008 in Europa bekend gemaakt. Het concern verkocht meer dan 2 miljoen auto’s. Opel en Chevrolet zijn de grootste merken, met respectievelijk 1.458.769 en 507.000 eenheden. Zorgelijk zijn de cijfers van Saab, dat in 2008 21,9 procent minder auto’s verkocht in Europa.
Zie
http://autonieuws.autotrader.nl/autotra ... 695&ref=at
Ben blij dat de zon nog steeds schijnt en mijn sloten inmiddels ontdooid zijn...
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » vr 09 jan, 2009 16:41
diere088 schreef:Mbt je sloten, anti vries er tussen spuiten, slot ontdooier spulletje kopen?
TJa dat spul ligt ergens in de schuur, wordt ff zoeken. Jij hebt dus geen last met je sloten van je 9-3?
Ik hoop dat de 9-5 het goed gaat doen. Ik verwachtte eigenlijk meer van die nieuwe middenklasser, de 9-1. Maar voorlopig zijn ze allebei uitgesteld. Wellicht gaat een deel van het geld dat Obama in de auto-industrie gaat stoppen naar Saab en kunnen ze snel de productie starten.
Heb er geen last mee inderdaad. Heb je centrale deurvergrendeling?
Over de deurrubbers, ik heb bijenwas gebruikt

.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 09 jan, 2009 17:01
Een eventuele 9-1 is sowieso nog betrekkelijk ver weg. Eerst staan de 9-5 en 9-4X op stapel dit jaar. Als dat allemaal doorgang vindt is het al heel wat lijkt me

-
N2024
- Geregistreerd lid
Bericht
door N2024 » vr 09 jan, 2009 17:16
jelger schreef:Een eventuele 9-1 is sowieso nog betrekkelijk ver weg. Eerst staan de 9-5 en 9-4X op stapel dit jaar. Als dat allemaal doorgang vindt is het al heel wat lijkt me

De 9-5 komt er i.i.g. aan volgens mij. De 9-4 gaat het dit jaar echt niet meer worden. Wordt op zijn vroegst 2010 en dan eerst alleen nog in de VS. Dat is zoals ik het heb doorgekregen bij de dealer.
Een nieuwe 9-3 gaat helemaal voorlopig nog niet komen; dus ik blijf voorlopig met de mijne rijden. Ik zou eigenlijk dit jaar mijn 9-3 vervangen, vandaar.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 09 jan, 2009 17:23
Ik denk dat zulke plannen in het licht van de huidige instabiele situatie van GM "nicht im Frage" zijn.