De teloorgang van Saab, leve Saab!
-
jermar
- Geregistreerd lid
saab
laten we zeggen saab is saab en of je nu classic rijder bent of de nieuwere versies, en de classics waren echt niet beter hoor, roest vage engelse motoren.... maargoed, iedereen speculeert wel over de toekomst, maar volgens mijn berichten heeft de zweedse overheid half december rond de 17 miljard aan het gm beloofd/ betaald voor het behoud van saab, of heeft iedereen dit bericht gemist?
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Re: saab
Nou..., Saab is niet altijd Saab, maar de kwaliteit heeft wel altijd hoog in het vaandel gestaan.jermar schreef:laten we zeggen saab is saab en of je nu classic rijder bent of de nieuwere versies, en de classics waren echt niet beter hoor, roest vage engelse motoren....
Engelse motoren
-
geert1
- Geregistreerd lid
-
Alex B
- Geregistreerd lid
Laten we dat hopen, maar wanneer nu eens een keer? Juni 2007 was ik met regio Noordholland bij een presentatie van de Biopower bij Saab Uitgeest en de presentator (Martin van Tintelen) riep toen dat Audi wel kon inpakken als de nieuwe 9-5 zou komen. We zijn nu anderhalf jaar verder. Hoe actueel is het ontwerp nog anno begin 2009 en op welke terreinen is hetgene dat er aankomt zo top? Iedereen graait tegenwoordig toch in dezelfde bak met onderdelen van de toeleveranciers? Ik ben misschien een azijnzeikerd maar ik zie in de huidige modellen in technische zin niets dat Saab van de rest onderscheid, in tegenstelling tot de auto's uit de jaren '70 en '80. Ik hoop dus maar dat ze de afgelopen tijd flink hun best hebben gedaan want mijn 9000 heeft tenslotte ook niet het eeuwige levensjoerdk schreef:want wat er aan komt is écht top!
Alex
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

En dan te bedenken dat een 9000 niet eens het contactslot tussen de voorstoelen heeft zitten. Tss...De Flok schreef:Wat boeit het of een, ik noem maar wat, een draagarm gemaakt wordt door Opel of Saab? En zo is het met meer onderdelen. Who cares? Met die Saabs is niets mis, ik denk(nouja weet wel zeker) dat het tussen je oren zit.