Can't agree more..Ruud schreef:Gadverdamme, zelfs de Jappen maken niet zoiets smaakloos...![]()
Laat het een dolletje zijn!!!
Het strookt ook totaal niet met de nieuwe 9-3 Sport Estate... Geen familiegezicht.
Spyshots 9-5 facelift
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Re: Spyshots 9-5 facelift
-
rode ridder
- Geregistreerd lid
eens een saab altijd een saab.....
maar z'n lelijke tronie heb ik zelfs op de japanners nog niet gezien. ik heb ooit nog gedacht aan een 9-5 estate ipv een 9-3 sport estate.......maar.....de face-lift mag NIET gezien worden.
jammer dat de hoge heren van saab ditmaal weinig oog hebben gehad voor individualisme ipv de heersende massa-verkoop.
jammer...dan maar een saab sport-estate aero 2.8T v6
maar z'n lelijke tronie heb ik zelfs op de japanners nog niet gezien. ik heb ooit nog gedacht aan een 9-5 estate ipv een 9-3 sport estate.......maar.....de face-lift mag NIET gezien worden.
jammer dat de hoge heren van saab ditmaal weinig oog hebben gehad voor individualisme ipv de heersende massa-verkoop.
jammer...dan maar een saab sport-estate aero 2.8T v6
-
op
- Donateur (4x)

Saab had wat wat met design te maken.
Design in de zin van iets wat er eenvoudig uitziet, maar op de lange duur steeds mooier en doordachter wordt.
Dit is meer design in de zin van ...ehh.. apart, ehh erg apart
Clarkson's verdict will be: totally uncool
Het lijkt op een amerikaanse auto die daar goed verkoopt, maar die in europa aan de straatstenen niet te slijten is
Design in de zin van iets wat er eenvoudig uitziet, maar op de lange duur steeds mooier en doordachter wordt.
Dit is meer design in de zin van ...ehh.. apart, ehh erg apart
Clarkson's verdict will be: totally uncool
Het lijkt op een amerikaanse auto die daar goed verkoopt, maar die in europa aan de straatstenen niet te slijten is
-
op
- Donateur (4x)

het enige mooie aan deze foto is de weerspiegeling van een echte saab in de lakbaastiaan schreef:Oh dear...
-
Speed4Life
- Geregistreerd lid
Zo'n lelijke achterkant zie ik nu zelfs zelden op de weg
Stel dan die 9-5 face lift ff uit...kunnen ze er nog es rustig over nadenken..
Stel dan die 9-5 face lift ff uit...kunnen ze er nog es rustig over nadenken..
-
MarioS
- Geregistreerd lid
Die achterkant oogt erg goedkoop. Ze hebben er zich precies snel van af gemaakt.
Als ik me niet vergis, werd wat de opvolger (of het prototype) van de Lancia Dedra moest worden eerst aan de dealers getoond om hun oordeel te kennen. Het verdict was hard : terug naar de tekentafel. Daar zou dan de Lybra uit zijn voortgekomen.
Als ik me niet vergis, werd wat de opvolger (of het prototype) van de Lancia Dedra moest worden eerst aan de dealers getoond om hun oordeel te kennen. Het verdict was hard : terug naar de tekentafel. Daar zou dan de Lybra uit zijn voortgekomen.
-
baastiaan
- Geregistreerd lid

Volgens mij zijn er op de nieuwe foto rode dingen onder het tweede gedeelte van de lamp geplakt. Zonder dat ziet het er al iets beter uit.
-
Speed4Life
- Geregistreerd lid
baastiaan schreef:
Volgens mij zijn er op de nieuwe foto rode dingen onder het tweede gedeelte van de lamp geplakt. Zonder dat ziet het er al iets beter uit.
juuuist..ik kwam er ff niet..maar dat is 'm idd
-
Daan
- Geregistreerd lid
zonder die goedkope rode stikkers onder de achterlichten lijkt het net alsof er een 93 kofferdeksel op een 95 is gemonteerd.... 
-
gj900
- Donateur (9x)

Verklaar u nader.....Oosthoek schreef:Heren, zullen we ons niet gek laten maken?
-
nacra 93
- Donateur

Oosthoek schreef:Heren, zullen we ons niet gek laten maken?
Wacht nou eerst maar es het eind resultaat af ,het kan nog best wel wat worden