Je bedoelt wellicht de A20 tussen Gouda en Rotterdam.brammelo schreef:Als Belg kan ik het alleen maar bevestigen. Veruit het drukste wegennet in Europa, te lage eisen bij de aanleg, en slechte controle op de uitvoering. Dan gaat het al eens sneller mis. Ik ben altijd blij als ik in Nederland ben (behalve dan tussen Rotterdam en Den Haag, dat is nogal op en neer - maar wel glad).
9-1 wellicht niet... AeroX misschien wel...
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
druppel... ik zei vleugel vorm..
ok, dan doen we een kubus.
volgens mij is een druppel/vleugel vorm niet perse gelijkend aan retro-92/93/96. Lijkt mij.
Daarnaast is design evolutie heel normaal, wanneer er geen retro wordt toegepast, zie volkwagen, en bmw. Tegelijkertijd is het natuurlijk wel weer zo, als er een Saab uitkomt met een druppelachtige vorm, hij al meteen het label heeft "ah dat is dat retro ding waar Muller het over had".
ok, dan doen we een kubus.
volgens mij is een druppel/vleugel vorm niet perse gelijkend aan retro-92/93/96. Lijkt mij.
Daarnaast is design evolutie heel normaal, wanneer er geen retro wordt toegepast, zie volkwagen, en bmw. Tegelijkertijd is het natuurlijk wel weer zo, als er een Saab uitkomt met een druppelachtige vorm, hij al meteen het label heeft "ah dat is dat retro ding waar Muller het over had".
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
er werd een tijdje geleden ook al ov er gepraat in dit topic viewtopic.php?t=68936
zo een zou ik wel willen hebben!
zo een zou ik wel willen hebben!
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
Asfaltrocker
- Geregistreerd lid
ik heb met mixer gereden en lzv bouw matrialen.tanisha schreef:@Asfaltrocker
ben je toevallig chauffeur op een kipper en je rijd zeker ook af en toe met een mixer![]()
ik rij voor worktrans en soms ook op een mixer maar ook veel internationaal en stoor mij vaak aan de slechte wegen in België
7 jaar internationaal transport gereden voornamelijk belgie en frankrijk
ree bijna dagelijks op plaatsje Boom net achter antwerpen.
ik was de enige stukgoed boer de rest ree bloemen en planten.
en mijn zoon roadking heeft heel veel asfalt gereden.....
en samen praten we wel eens over het asfalt.
maar dat van belgie ,heb ik gehoord van een van de truckers daar.
ik heb ook voor worktrans gewerkt en Adr....maar we dwalen van het toppic af lol
-
tanisha
- Geregistreerd lid
heb trouwens vorig jaar ook een paar keer gereden voor de mebin in Den-Bosch toen hadden ze daar op een een of andere manier geen uitzendkracht die mixer kon rijden
leuk om te horen van worktrans ik zit er nu bijna 3 jaar en moet er nu verplicht 3 maanden tussen uit
anders moeten ze mij een vaste baan geven!
stelletje klootvioolen zijn het daar als ze dat even eerder hadden gezegd had ik mooi 3 maand in de bieten gekund nu zit ik thuis op een houtje te bijten
leuk om te horen van worktrans ik zit er nu bijna 3 jaar en moet er nu verplicht 3 maanden tussen uit
stelletje klootvioolen zijn het daar als ze dat even eerder hadden gezegd had ik mooi 3 maand in de bieten gekund nu zit ik thuis op een houtje te bijten