Het grote SAAB photoshop topic
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Het grote SAAB photoshop topic
heb zelf nog wat zitten kloten aan die rode estate, mooi ding namelijk. Ik ben zon prutser die het nog in MS Paint doet dus let niet op de details
ik heb noot begrepen waarom Saab vanaf 2005 (vanaf de Aero X) koos voor die diepe grille. Vind zelf de oude 99 neus (bv MY1980) erg mooi: het totaal van koplampen, rooster, chromen rand om het geheel en zeshoekige grille in de midden
De haaiebek van het type aero 2004/2005, spiegels, velgen en zwarte A stijlen van de NG 9-5 én kleine decorstrips (in kleur) onderaan de zijruiten maken het geheel af. Met laatste kun je mooi de open lijn van zijscherm en motorkap doortrekken.

ik heb noot begrepen waarom Saab vanaf 2005 (vanaf de Aero X) koos voor die diepe grille. Vind zelf de oude 99 neus (bv MY1980) erg mooi: het totaal van koplampen, rooster, chromen rand om het geheel en zeshoekige grille in de midden
De haaiebek van het type aero 2004/2005, spiegels, velgen en zwarte A stijlen van de NG 9-5 én kleine decorstrips (in kleur) onderaan de zijruiten maken het geheel af. Met laatste kun je mooi de open lijn van zijscherm en motorkap doortrekken.

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

en profil zou het er dan zo komen uit te zien. Met wat fantasie zie je een toefje Phoenix terug in de onderste donkere vlakken (die weer met skirts in kleur zijn bedekt). Ook het luchtrooster in de C stijl is des Saabs (99)

Edit: voor de scherpe geesten.... dit zijn zogenaamde bifuels dus op elke zijkant een tankklepje

Edit: voor de scherpe geesten.... dit zijn zogenaamde bifuels dus op elke zijkant een tankklepje
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Die zilveren vind ik best te pruimen :d
-
janmetz
- Geregistreerd lid
Ik vindt hem helemaal geweldig ! Direct gaan maken en er veel van gaan maken tegen een goede prijs .saab 9/1
-
Sytze55
- Geregistreerd lid
Ook ik sluit mij aan bij deze zilveren uitvoering
de ``kont `` ietsje minder scherp misschien , maar ziet er absoluut kansrijk uit.
Complimenten !!
Sytze
de ``kont `` ietsje minder scherp misschien , maar ziet er absoluut kansrijk uit.
Complimenten !!
Sytze
-
tanisha
- Geregistreerd lid
nee omega-2deuren+v8+saabgril= getoonde afbeelding 
-
Barboer
- Donateur (6x)

Zag het later pas maar kon het bericht niet cancellen.tanisha schreef:nee omega-2deuren+v8+saabgril= getoonde afbeelding
Best fraai gedaan dit overigens.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

die eerste foto geloof ik gelijk... kan zo maar in 2015 in de showroom staan. De derde vind ik op zich een knappe render maar ik zie er niet veel saab in. Waar heb je die vandaan?
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Dan direct achterlichten bestellen en kofferdeksel.Style&Co schreef:die eerste foto geloof ik gelijk... kan zo maar in 2015 in de showroom staan. De derde vind ik op zich een knappe render maar ik zie er niet veel saab in. Waar heb je die vandaan?
-
nacra 93
- Donateur

[
http://saabworld.net/content/auto-expre ... b-900-996/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://saabworld.net/content/auto-expre ... b-900-996/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
shearwater
- In memoriam †
jammer, we zullen hem nooit meemaken.