2012 9-3 (photoshop?) duikt op
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: 2012 9-3 (photoshop?) duikt op
HOT! (93%, 1,553 Votes)
Not. (7%, 110 Votes)
Not. (7%, 110 Votes)
-
gfgf
- Donateur (2x)

Ik word wel benieuwd naar versie van vóór de crashtestThieuke schreef:
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Op het moment doet het mij nog allemaal vrij weinig, "Het is een auto" heb nog niet het idee "Het is een Saab!" 
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Oh - ik zie de klassieke lijnen er wel duidelijk in... maar the devil is in the details 
-
N207
- Donateur

Het is voor mij toch wel duidelijk een Saab hoor. Neus en achterlichten gebaseerd op 9-5NG, panoramische voorruit, hockeystick, en een lijn die toch duidelijk verwijst naar 900NG/9-3. Alleen die uitgeklopte wielkasten, vooral achter, hoeven voor mij niet. Maar zoals JanWessel al opmerkt: de details...
Hopelijk zien we een concept opduiken op één van de motorshows begin volgend jaar.
Hopelijk zien we een concept opduiken op één van de motorshows begin volgend jaar.
-
nacra 93
- Donateur

het zit zo veel naar voren en achter is zo veel jaja ik snap et 
-
Oma
- Geregistreerd lid
God zij dank dat we dat kunnen zeggen!!N207 schreef:Het is voor mij toch wel duidelijk een Saab hoor. Neus en achterlichten gebaseerd op 9-5NG, panoramische voorruit, hockeystick, en een lijn die toch duidelijk verwijst naar 900NG/9-3. Alleen die uitgeklopte wielkasten, vooral achter, hoeven voor mij niet. Maar zoals JanWessel al opmerkt: de details...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Hmmm. Op basis van die wazige fotootjes is er kennelijk iemand aan het shoppen geslagen. Ik zeg, niet verkeerd...

Bron: http://ht.ly/7oM1I" onclick="window.open(this.href);return false;
Autoexpress via Inside SAAB

Bron: http://ht.ly/7oM1I" onclick="window.open(this.href);return false;
Autoexpress via Inside SAAB
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Heel mooi! Een echte Saab en tenminste niet zo groot als de 9-5. Die is ook prachtig, maar we enorm groot!
Hierbij een iets groter formaatje van de afbeelding:

Hierbij een iets groter formaatje van de afbeelding:

-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Die velgen zijn wel belachelijk groot, tandje kleiner mag wel.
-
Tuur
- Geregistreerd lid
Door die grote velgen krijgt ie inderdaad een nogal gedrongen uiterlijk, maar als je daar doorheen kijkt vind ik wel dat dit concept-ontwerp voor de nieuwe 9-3 qua styling toch een van de meest toonaangevende auto's zal zijn die ons in 2012/2013 staat te wachten. En dat zeg ik heus niet alleen, omdat mijn mening "gekleurd" is. Ik denk dat je hiermee toch vele Audi en BMW-rijders over de streep gaat trekken.
-
nacra 93
- Donateur

Maar hoe kan een Saab met GM Saab9-5NG DNA echt Saabish zijn?