Ben er een beetje vanuit gegaan dat ze niet op zoek zijn naar mensen die 100€ willen doneren, maar dat ze meer op zoek zijn naar wat kapitaalkrachtigere mensen met een Saab-state-of-mind die een serieuze investering willen doen.
Rescue Saab
-
Flagg
- Geregistreerd lid
-
gudmundje
- Donateur

[]Hey, het gaat erover wat je over hebt om een aandeel in een onafhankelijk Saab te kopen. Da's dus niet doneren...volgens de organisatie krijg je je geld terug als het opzet niet slaagt.
Die 100 euro is dan net wel goed. Er gaan waarschijnlijk wel kapitaalkrachtigere saabisten zijn maar dat maakt nu niet uit...
Die 100 euro is dan net wel goed. Er gaan waarschijnlijk wel kapitaalkrachtigere saabisten zijn maar dat maakt nu niet uit...
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
Flagg
- Geregistreerd lid
-
AlvarJens
- Geregistreerd lid
Ik weet niet of jullie de vijfde Rescue-Saab.com newsletter al ontvangen hebben, maar het klinkt al minder wanhopig en meer hoopvol. Ze zitten al op € 4 miljoen!
Verderop wordt gesproken over het idee om uiteindelijk € 150 miljoen in een nieuwe Saab Holding te investeren, een bedrag dat 10% van de aankoopsom moet gaan vormen, samen met the Swedish & International Investment Group.
Klinkt allemaal indrukwekkend, hoewel ik me wel sterk afvraag of de stap van € 4 mln naar € 150 mln niet een brug te ver is voor Rescue-Saab
Zoals al in de LOI-reclame werd gezegd, zeg ik hierop ook: "Goed verhaal Wouter..."
Of ben ik naïef om zo positief te zijn?
Verderop wordt gesproken over het idee om uiteindelijk € 150 miljoen in een nieuwe Saab Holding te investeren, een bedrag dat 10% van de aankoopsom moet gaan vormen, samen met the Swedish & International Investment Group.
Klinkt allemaal indrukwekkend, hoewel ik me wel sterk afvraag of de stap van € 4 mln naar € 150 mln niet een brug te ver is voor Rescue-Saab
Zoals al in de LOI-reclame werd gezegd, zeg ik hierop ook: "Goed verhaal Wouter..."
Of ben ik naïef om zo positief te zijn?
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ligt eraan... Heet je ook wouter dan?
Ik denk dat het een grote stap is van roepen wat je over hebt voor iets, en wat je er daadwerkelijk voor over hebt als je daadwerkelijk moet dokken... Maar los daarvan, ik vind het nog steeds een goed initiatief, die site, en als ze daadwerkelijk een druppeltje op de gloeiene plaat kunnen zijn, dan ben ik er bij. Als is het maar voor het sissen...
Ik denk dat het een grote stap is van roepen wat je over hebt voor iets, en wat je er daadwerkelijk voor over hebt als je daadwerkelijk moet dokken... Maar los daarvan, ik vind het nog steeds een goed initiatief, die site, en als ze daadwerkelijk een druppeltje op de gloeiene plaat kunnen zijn, dan ben ik er bij. Als is het maar voor het sissen...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
paulzee
- Geregistreerd lid
http://www.mazonscreen.nl/page.php?pagI ... ParentID=1
Dat is goed
Zou toch ook wel via forum verspreid mogen worden? wie?
Dat is goed
Zou toch ook wel via forum verspreid mogen worden? wie?
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Cornelius
- Donateur (10x)

-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Kiennelfrikandel schreef:Iemand die we kennen?[]
BMWillem is de stickersponsor van rescue-saab.com
Je moet toch wat. Nietwaar....
Stickers worden deze week gedrukt en naar Dresden verstuurd, vanwaar de distributie aan geïnteresseerde Saabdealers, -fora en clubs zal worden geregeld.
Uiteraard kan ik voor het Saabforum Nederland een direct lijntje leggen. Distributie naar individuen is helaas voor ons niet te doen...
Webmaster(s) pb desgewenst...