Rescue Saab

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Flagg
Geregistreerd lid

Bericht door Flagg » wo 11 mar, 2009 18:07

Ik heb eigenlijk 0 ingevuld. :oops:

Ben er een beetje vanuit gegaan dat ze niet op zoek zijn naar mensen die 100€ willen doneren, maar dat ze meer op zoek zijn naar wat kapitaalkrachtigere mensen met een Saab-state-of-mind die een serieuze investering willen doen.

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » wo 11 mar, 2009 23:26

[]Hey, het gaat erover wat je over hebt om een aandeel in een onafhankelijk Saab te kopen. Da's dus niet doneren...volgens de organisatie krijg je je geld terug als het opzet niet slaagt.

Die 100 euro is dan net wel goed. Er gaan waarschijnlijk wel kapitaalkrachtigere saabisten zijn maar dat maakt nu niet uit...

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » wo 11 mar, 2009 23:58

En ik sta ook op de lijst. :D

Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » vr 13 mar, 2009 21:13

Hey, met 14000 x 100euro kan Rescue Saab best wat betekenen.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » za 14 mar, 2009 1:36

Wel opschieten want de Chinezen liggen op de loer, Geely studeert samen met Rothschild op de overname volgens de Zweedse pers GT.se

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » za 14 mar, 2009 16:52

hj-kugel schreef: (weet je wat het probleem is met Saab? eigenaren rijden er langer in dan in een ander merk waardoor men niet meer een nieuwe koopt.....)
Dan moet je dus een nieuw publiek binnenhalen en dingen veranderen en toevoegen.. ;)

Flagg
Geregistreerd lid

Bericht door Flagg » zo 15 mar, 2009 18:59

Cornelius schreef:Hey, met 14000 x 100euro kan Rescue Saab best wat betekenen.
Ik wil niet de pessimist uithangen maar voor 1,4 miljoen mag je meebeslissen over een eventueel nieuw Saab Logo. ;)

AlvarJens
Geregistreerd lid

Bericht door AlvarJens » di 17 mar, 2009 17:08

Ik weet niet of jullie de vijfde Rescue-Saab.com newsletter al ontvangen hebben, maar het klinkt al minder wanhopig en meer hoopvol. Ze zitten al op € 4 miljoen!

Verderop wordt gesproken over het idee om uiteindelijk € 150 miljoen in een nieuwe Saab Holding te investeren, een bedrag dat 10% van de aankoopsom moet gaan vormen, samen met the Swedish & International Investment Group.

Klinkt allemaal indrukwekkend, hoewel ik me wel sterk afvraag of de stap van € 4 mln naar € 150 mln niet een brug te ver is voor Rescue-Saab

Zoals al in de LOI-reclame werd gezegd, zeg ik hierop ook: "Goed verhaal Wouter..." :D

Of ben ik naïef om zo positief te zijn?

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 17 mar, 2009 17:16

Ligt eraan... Heet je ook wouter dan? :lol:

Ik denk dat het een grote stap is van roepen wat je over hebt voor iets, en wat je er daadwerkelijk voor over hebt als je daadwerkelijk moet dokken... Maar los daarvan, ik vind het nog steeds een goed initiatief, die site, en als ze daadwerkelijk een druppeltje op de gloeiene plaat kunnen zijn, dan ben ik er bij. Als is het maar voor het sissen...

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 17 mar, 2009 18:01

Iemand die we kennen?

rescue SAAB schreef:A friendly supporter, the company Mazonscreen.nl in the Netherlands, has produced 25,000 "Rescue Saab"-stickers for car-windows. We distribute the stickers to Saab-dealers on request.

paulzee
Geregistreerd lid

Bericht door paulzee » di 17 mar, 2009 20:18

http://www.mazonscreen.nl/page.php?pagI ... ParentID=1

Dat is goed :)
Zou toch ook wel via forum verspreid mogen worden? wie?

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 17 mar, 2009 20:48

Dèh, 25000 stickers via de Fachhändlers....
Juist de nationale fora, waar de èchte liefhebbers zitten, moeten die krijgen (vind ik).

paulzee
Geregistreerd lid

Bericht door paulzee » di 17 mar, 2009 21:19

Dat dacht ik ook ja!

Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » di 17 mar, 2009 21:22

toen ze om een bedrag vroegen, zeiden ze er ook nadrukkelijk bij om goed na te denken bij wat je invulde. En ik snap ook best dat rescue-saab saab niet alleen kan redden. Maar het blijft gewoon een prachtig initiatief, wat blijkbaar alleen bij saab-liefhebbers kan.

BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » di 17 mar, 2009 22:25

nelfrikandel schreef:Iemand die we kennen?[]
Kien :applause:
BMWillem is de stickersponsor van rescue-saab.com :D :D :D
Je moet toch wat. Nietwaar....
Stickers worden deze week gedrukt en naar Dresden verstuurd, vanwaar de distributie aan geïnteresseerde Saabdealers, -fora en clubs zal worden geregeld.
Uiteraard kan ik voor het Saabforum Nederland een direct lijntje leggen. Distributie naar individuen is helaas voor ons niet te doen...
Webmaster(s) pb desgewenst...

Plaats reactie