RESCUE-SAAB.COM - Stickers

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 05 mei, 2009 22:18

@ Nacra: vanaf hoe laat vindt de uitgifte in Zwolle a.s. zondag plaats?

Gebruikersavatar
stefanvanes
Geregistreerd lid

Bericht door stefanvanes » wo 06 mei, 2009 14:24

Wat een geweldig initiatief! Ik plak natuurlijk graag een stickertje, wie oh wie stop er 1 in een envelopje? De postzegel vergoed ik uiteraard. Of is er een reageerder in de omgeving Alkmaar?

Bedankt!

Stefan van Es

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 06 mei, 2009 17:59

Reub schreef:@ Nacra: vanaf hoe laat vindt de uitgifte in Zwolle a.s. zondag plaats?
13.47 op de stand van Jelger en Menno.

Gebruikersavatar
HJS
Geregistreerd lid

Sticker

Bericht door HJS » zo 17 mei, 2009 12:17

Wij willen er ook wel een!
Waar kan ik in Friesland een ophalen?

Henk

Gebruikersavatar
Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » zo 17 mei, 2009 17:06

bij mij

Gebruikersavatar
AeroMan
Geregistreerd lid

Bericht door AeroMan » wo 03 jun, 2009 13:21

Zijn er nog stickers over? Wil er graag ook 2 voor onze Saabs!

Iemand een adres in Limburg? :lol:

Gebruikersavatar
BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » do 04 jun, 2009 23:22

Stuur me je adres maar in een PBtje. Zal ik er wat op de post doen.

Gebruikersavatar
Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

rescue stickers

Bericht door Den Silver Kulen » wo 17 jun, 2009 22:09

wordt het eens geen tijd dat die rescue.com stickers vervangen gaan worden door de enige echte officiële KoenigSaabforum.nl sticker met bijpassend logo (heb hier al wat aardige ideeen zien voorbijfietsen)? Anders krijgen we helemaal de naam van die ouwbollige types te zijn (interieur verouderd, oude bodemplaat, oude stickers...)

Gebruikersavatar
(db)
Geregistreerd lid

Bericht door (db) » wo 24 jun, 2009 12:21

Heb dit weekend officieel m'n sticker verwijderd. Ging makkelijk.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 24 jun, 2009 12:29

Mocht iemand uit regio Alkmaar nog een sticker wensen te hebben, ik heb er nog voldoende. De mijne gaat er binnenkort weer vanaf, maar als er nog geinteresseerden zijn...

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 24 jun, 2009 13:08

Ik neem er nog een hele hoop mee naar de meeting van aankomende zondag bij Kasteel Groeneveld. Alleen zou ik niet meer weten waarom je ze zou willen hebben. :roll:

michie_1990
Geregistreerd lid

Bericht door michie_1990 » di 14 jul, 2009 20:37

wat bedoel je met die opmerking henk-jan?
ik wil nog wel 2 à 3 stickers hebben

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » di 14 jul, 2009 21:22

edit laatmaar

Gebruikersavatar
Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » wo 25 nov, 2009 11:07

Haal de stickers maar weer uit de kast :(
Heeft er iemand trouwens nog eentje over in de regio Eindhoven? Dan plak ik er eentje op mijn Saab 600..

Gebruikersavatar
BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » wo 25 nov, 2009 13:04

Huh ? Saab 600?

Ik heb er nog wel.
Mocht zich niemand dichter bij jou in de buurt melden, dan graag ff een pbtje.

Greetz

Plaats reactie