Deze schetsen vind ik echt heel erg goed, in tegenstelling tot de andere afbeeldingen die in dit topic staan. Deze auto heeft strakke lijnen, een mooie lange Saab kap met een prachtige voorkant. De achterkant is niet hoog opgebouwd voordat de lijn richting het dak gaat. Dat in tegenstelling tot bovenstaande afbeeldingen. Ik vind het op deze schets echt veel mooier, de lage achterkant, de zwarte en wat bredere grill en meteen daarnaast de koplampen. Ook vind ik, afgezien van de erg grote en aanwezige wielen, deze auto een stoer maar iets minder agressieve look hebben en dat vind ik absoluut een plus.grippen schreef:kijk dat zijn SAAB'S een beetje de 900 achterkant en toch heel modernnacra 93 schreef:
![]()
Wat volgens mij een punt is om rekening mee te houden is de uitspraak van de cabrio 900 classic rijder met zijn zoontje in het filmpje van Autoweek van het SSC. (Ik geloof forummer Doc, maar dat kan ik fout hebben) Hij zei ongeveer: "het is een snelle en veilige auto maar je loopt wer niet mee te koop." Echt een Super Schets! Deze komt, wanneer in productie genomen, zeker op mijn verlanglijst.
Wat in dit topic nog weinig wordt aangemerkt maar wat volgens mij wel heel erg belangrijk is zijn juist de onderdelen van het Saab DNA die je niet ziet. De Turbo techniek, de vele veiligheids aspecten, de zelfregulerende bumpers, Het fantastische rijcomfort en ga zo maar door. Saab heeft talloze innovatie dingen aangebracht in zijn modellen die echt geweldig zijn of waren voor die tijd en juist met die onzichtbare dingen, aangepast aan de huidige wensen van de automobilist, zou de nieuwe Saab Saab volledig gevuld moeten worden. Daar moet de wereld dan bekend mee worden en dan zal dat ook zeker meehelpen om klanten weer in de Saab te krijgen.