De vele foto's van de nieuwe 9-5

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » zo 27 nov, 2005 20:06

@ Elevation 12,000:

Ik denk dat ik het verkeerd heb gezegd of dat je het verkeerd hebt begrepen. Ik zei: Saab rijders hechten minder aan uitstraling en innovatie.

Wat betreft uitstraling zijn Saab rijders over het algemeen (afgezien van het feit dat je naar mijn mening maar moeilijk kan spreken van een 'saab rijder over het algemeen') niet zozeer op zoek naar een auto die het moet hebben van zijn uitstraling in de zin van kijk mij hier eens staan.

Je kunt volgens mij beter zeggen dat Saab rijders juist op zoek zijn naar een auto die bescheidenheid en ingetogenheid uitstraalt.

Wat betreft innovatie verwoord Jelger uitstekend mijn intenties:

innovatie dat zich leest zich als bruikbare, functionele innovatie, en geen innovatie om innovatief te zijn (wat vaak kan leiden tot flauwekul) is een van de kernwaarden van het merk.

Hier ben ik het mee eens, mijn verhaaltje over innovaties was meer een reactie op de bmw rijder. Een Saab rijder hoeft geen Head-up display of ingewikkeld BMW-achtig 'i-drive'- systeem.

Alleen dit sluit ook weer enigzins aan op mijn verhaal van de levensfase waarin Saab zich nu bevindt; je kan niet verwachten dat Saab nu komt met een model boordevol noviteiten en innovaties.

En ik ben het met je eens; ook naar mijn mening rijdt de Lexus echt niet beter of slechter dan de 9-5. (ik heb beide gereden).[/u]

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » zo 27 nov, 2005 21:18

He Thijs,

Waar het gaat om gewoon banaal 'status' dan is men bij BMW idd beter bedient

Innovatie: We zitten gedrieen wel op een lijn denk

Met het gegeven dat SAAB niet lekker in de middelen zit zou ik zeggen dat SAAB voor de volgende keer maar weer met een vernunftige, grondsolide evergreen op de proppen moet komen. Auto met profiel die niet snel verveeld en ook niet per ongeluk met BMWs vergeleken wordt.

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » zo 27 nov, 2005 22:41

haha, hier sluit ik me volledig bij aan!

Gisteren in het programma wegmisbruikers waren maar liefst 4 BMW'tjes, ghehe. Nee das flauw en te makkelijk. :lol: :lol:

Plaats reactie