9-2X
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Re: 9-2X
Op de site www.bytbil.com kun je de nieuwe 9.2 bestellen voor 299.000,- Zweedse kronen. Dat kost een 9.5 met benzinemotor ook zo ongeveer in Zweden.
Sla je slag.
Moppersmurf
PS: wat kost een Subaru?
Sla je slag.
Moppersmurf
PS: wat kost een Subaru?
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
Die achterkant had met een minimale aanpassing wel echt saab kunnen zijn.
Als ze b.v. de moeite hadden genomen om de hatchback constructie a la 9000 CS te gebruiken. Een gemiste kans naar mijn mening want met die neus is, naar mijn mening, niks mis.
EN hij heeft zijn max. koppel pas bij 4000 rpm.....
Als ze b.v. de moeite hadden genomen om de hatchback constructie a la 9000 CS te gebruiken. Een gemiste kans naar mijn mening want met die neus is, naar mijn mening, niks mis.
EN hij heeft zijn max. koppel pas bij 4000 rpm.....
-
Maarten
- Lid van verdienste
Bij dit model stond bij het ontwerpen helaas niet de moeite voorop maar vooral het (gebrek aan) geld.Jelmer schreef:Die achterkant had met een minimale aanpassing wel echt saab kunnen zijn.
Als ze b.v. de moeite hadden genomen om de hatchback constructie a la 9000 CS te gebruiken. Een gemiste kans...

-
verde900
- Donateur

hij lijkt nu met een raam in de achterklep en twee raampjes "de hoek om" meer op een CC, misschien een beetje "CC Break" ?Jelmer schreef:Die achterkant had met een minimale aanpassing wel echt saab kunnen zijn.Als ze b.v. de moeite hadden genomen om de hatchback constructie a la 9000 CS te gebruiken
-
Marc
- Lid van verdienste
Voorlopig wel.
Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat de sporthatch (die in september leverbaar zou moeten zijn) en de nieuwe 9-2x eigenlijk concurrerende modellen zullen zijn...
Of het is een en hetzelfde model en de productie is een jaar uitgesteld...
Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat de sporthatch (die in september leverbaar zou moeten zijn) en de nieuwe 9-2x eigenlijk concurrerende modellen zullen zijn...
Of het is een en hetzelfde model en de productie is een jaar uitgesteld...
-
Marc
- Lid van verdienste
Volgens mij zijn van beide modellen (sporthatch & de nieuwe 9-2X) nog geen specificaties bekend.mezzahiri schreef:Denk ik niet hoor, ze verschillen namelijk in omvang en prijs
De 9-2X zal iets kleiner zijn, maar of die enkele cm's zoveel verschil gaan uitmaken voor de verkoop...
-
verde900
- Donateur

nee hoor, zo´n 9-2X is het betrouwbare, misschien wat saaiere, maar zeker snellere, AWD (half) broertje van de sportshatchmarky schreef:Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat de sporthatch (die in september leverbaar zou moeten zijn) en de nieuwe 9-2x eigenlijk concurrerende modellen zullen zijn