Het gehele VW AUDI programma met FSI motoren vervuilt meer als het gaat om fijnstof dan een diesel zonder roetfilter (volgens een onderzoek van TNO)... toch focust men zich op die SUV's die met hun roetfilter misschien wel substantieel schoner zijn dan die 1000den VAG producten die de grote steden bevolken.jelger schreef:een punt, waarvan de haalbaarheid nog maar bewezen moet worden. een punt wat verder gaat dan alleen maar suv.
een roetfilter verplichten op diesels is nog zo'n punt
//en dat is precies een punt in het actieplan luchtkwaliteit.....
nogmaals... daar horen we niemand over ....
Daar is ie weer: de 9-7X
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
je bent erg hardnekkig.toch focust men zich op die SUV's die met hun roetfilter misschien wel substantieel schoner zijn dan die 1000den VAG producten die de grote steden bevolken.
de focus ligt op meer dan alleen suv lieve schat.
ik geloof niet dat dienstauto's van de stadsdelen SUV's zijn.
http://www.amsterdam.nl/nieuws/berichte ... oor_gezond
http://www.amsterdam.nl/nieuws/berichte ... /tweederde
het hele plan in PDF
http://www.dmb.amsterdam.nl/ipp/bijlage ... 202005.pdf
er zijn 50 actiepunten. dat met de zogenaamde SUV (overigens geldt het voor vervuilende auto's in het algemeen) is slechts 1 mineur punt.
dat is er bij sommigen niet in te krijgen lijkt het wel.
waar zie je de focus Verde?
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
je zegt zelf letterlijkverde900 schreef:De SUV is hetgeen waar deze topic om draait... ik beperk me er daardoor maar toe..
"toch focust men zich op die SUV's".
ik weerleg dat alleen maar.
je uitspraak heeft een grotere reikwijdte dan dat je je beperkt tot alleen maar SUV's omdat we het daar toevallig over hebben. men focust zich niet aleen maar op suf's. sterker nog, het is een media focus.
-
cavok
- Donateur

Blijft hardnekkig die Trailblazer...jelger schreef:ja en neeVoor wie het nog niet wist. De 9-7x is niets meer dan een Chevrolet Trailblazer met enige Saab-aanpassingen.
het is een Oldsmobile Bravada met Saab neus
de achterkant is helemaal identiek.
de reden dat iedereen Trailblazer roept, komt doordat dat de bekendste van de GM-truckbased SUV lijn is.
een Trailblazer heeft andere wielkasten achterkant , heupen etc..
Zelfs bij de Autotelegraaf:
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=39095
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik had wel begrepen op het forum van www.edmunds.com dat ie best strak rijdt inderdaad, en dat de mensen die em hebben de auto ook erg waarderen. alleen verguisd werd dat het moonroof niet SAMEN gekozen kon worden met de dvd schermen. dat was voor veel mensen een OF/OF keuze die ze niet konden waarderen. Volgens mij is daar miv MY 2006 wat aan gedaan. (er zijn dus ca 1000 9-7X's van MY2005) - productie heeft in aug/sept 6 weken still gelegen voor modeljaar aanpassingen
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Ook nog verkrijgbaar:Ruud schreef:Alleen de T-ford had er minderElevation12,000 schreef:Waar ze voor 2006 ook wel wat aan mogen doen is dat hij er zilver, zwart en d-blauw is. That's it!![]()
![]()
Op zich wel mooie kleuren overigens.
Wit (alleen US)
Donkerrood metallic (alleen US)
Midden grijs (een soort steel-grey?)
Ik denk dat zwart/blauw/zilver/grijs sowieso de best verkopende Saab kleuren zijn. Het heeft (blijkbaar) geen nut om meer kleuren te verkopen.
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Okay, dan is het dat ze voor 2006 ff de website moeten aanpassen, want in 'Build your 9-7x' tref ik maar 3 opties: http://www2.saabusa.com/build/step3.aspSwedish_90 schreef:Ook nog verkrijgbaar:Ruud schreef:Alleen de T-ford had er minderElevation12,000 schreef:Waar ze voor 2006 ook wel wat aan mogen doen is dat hij er zilver, zwart en d-blauw is. That's it!![]()
![]()
Op zich wel mooie kleuren overigens.
Wit (alleen US)
Donkerrood metallic (alleen US)
Midden grijs (een soort steel-grey?)
Ik denk dat zwart/blauw/zilver/grijs sowieso de best verkopende Saab kleuren zijn. Het heeft (blijkbaar) geen nut om meer kleuren te verkopen.
Overigens verwonderde ik mij er al wel over dat ik toch een rode op de site trof
-
Injectie
- Moderator
-
verde900
- Donateur
