9-2X

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Marc
Lid van verdienste

Re: 9-2X

Bericht door Marc » di 25 mei, 2004 23:10

verde900 schreef: nee hoor, zo´n 9-2X is het betrouwbare, misschien wat saaiere, maar zeker snellere, AWD (half) broertje van de sportshatch
Voor de sporthatch staat toch ook 4x4 op het programma? Er is zelfs sprake van een 300pk sterke 3.0 turbo

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 25 mei, 2004 23:11

marky schreef:Voor de sporthatch staat toch ook 4x4 op het programma? Er is zelfs sprake van een 300pk sterke 3.0 turbo
wij zijn dus in "blijde afwachting"

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » di 25 mei, 2004 23:15

Wat er uit de bus komt is inderdaad nog afwachten, het gaat immers nog altijd over geruchten. Wat wel zeker is, is dat het epsilon onderstel voor 4x4 voorzien is. Er is dus nog hoop :wink:

Het wordt trouwens wel tijd voor de officiele voorstelling van die sporthatch indien hij in september komt. :roll:

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » wo 26 mei, 2004 8:02

Reken maar gerust dat het een half jaartje later wordt...
Het nieuws in september lijkt beperkt te blijven tot wat reguliere modeljaarwijzigingen en een (ons allen welbekende) impuls voor de 9-3 diesel...

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » wo 26 mei, 2004 17:43

Heeft er iemand al de nieuwe Autoweek doorgenomen waarin een rijimpressie staat van de 9-2x?

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » za 29 mei, 2004 9:37

Ja. Citaat: 'natuurlijk is de 9.2 geen 9.3. Dat merk je heus wel als je het prtier dicht slaat'.
Ik weet genoeg. :cry:
Moppersmurf

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 29 mei, 2004 9:50

Moppersmurf schreef:Ja. Citaat: 'natuurlijk is de 9.2 geen 9.3. Dat merk je heus wel als je het prtier dicht slaat'
zeker niet een side impact crashtest gelezen?
hij doet daarin niet onder voor een SAAB

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » di 20 jul, 2004 21:02

De Impreza Turbo was één van mijn vorige wagens, en wel die waar ik de beste herinneringen aan heb! Laat de 9-2X maar komen!!!

Jo 2.3

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 20 sep, 2004 6:11

Ik heb vandaag es even bij onze lokale dealer gekeken (Burlingame) en het viel op zich niet tegen. Ik kreeg een proefrit aangeboden als er meer tijd was.

Er was nog geen exemplaar in de showroom - en het weer was niet al te best (voor het eerst in tijden) dus hebben we het maar even laten zitten om alles open te gooien op het buitenterrein. De verkoopster was ook een beetje te over de schouder kijkerig.. kan daar niet zo goed mee overweg ;)

Folder mee, leuk cd'tje met de folder op cd .. en vele losse plaatjes natuurlijk.

Ik weet nog niet zo wat ik er van moet vinden.. Mooie wagen hoor, maar of het SAAB is? :roll:

Afbeelding

nu de testrit nog...

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » ma 20 sep, 2004 11:48

Jelger, ga een proefrit maken en laat ons je bevindingen weten,
Ik persoonlijk ben erg benieuwd :D
En wat betreft het personeel daar, trek het je niet aan, doe gewoon of je geinteresseert bent dan draaien ze van zelf wel bij.
Ze heeft zeker last van haar maandelijkse periode :twisted:

Gr EJ

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » wo 07 dec, 2005 21:05

jelger schreef:Ik weet nog niet zo wat ik er van moet vinden.. Mooie wagen hoor, maar of het SAAB is? :roll:
Vandaag al overstekenden voor het eerst een 9-2X live gezien voor het stoplicht... recht van voren toch wel duidelijk een Saab (het extra zintuig voor Saab-detectie ging in ieder geval af ;) ), maar als je er ook maar enigszins schuin tegenaan kijkt.... lijkt het nergens op... Eerder een doorsnede lelijke Amerikaanse bak :( Vooral de achterkant.

Tevens 15 minuten later de smerigste 9-3 cabrio Aero uitvoering ooit gezien... Ik kon met bijna geen mogelijkheid de kleur van de auto nog zien... beetje zonde. Vooral zonde omdat de vuiligheid waarschijnlijk door pekel veroorzaakt wordt, kan niet goed zijn...

Groet,
Sander

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 14 dec, 2005 12:07

http://www.saabsportclub.com/gallery/vi ... e=92X-Aero

ook een linkje,,... kan het niet mooi vinden eingenlijk

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 14 dec, 2005 12:09

DaVinz schreef:http://www.saabsportclub.com/gallery/vi ... e=92X-Aero

ook een linkje,,... kan het niet mooi vinden eingenlijk
Op het risico van..... ik vind een 90 ook niet mooi (ik weet het, dat is van voor tot achter een echte SAAB)

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 14 dec, 2005 12:11

ik ook niet... op de red arrow na de lelijkste saab ever

oh oh, daar gaan we...

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 14 dec, 2005 12:13

Style&Co schreef:ik ook niet... op de red arrow na de lelijkste saab ever

oh oh, daar gaan we...
Zullen de V.T.B.V.D.90 vereniging ter bescherming van de 90 wel over ons heenkrijgen :lol:

Plaats reactie