Voor de sporthatch staat toch ook 4x4 op het programma? Er is zelfs sprake van een 300pk sterke 3.0 turboverde900 schreef: nee hoor, zo´n 9-2X is het betrouwbare, misschien wat saaiere, maar zeker snellere, AWD (half) broertje van de sportshatch
9-2X
-
Marc
- Lid van verdienste
Re: 9-2X
Wat er uit de bus komt is inderdaad nog afwachten, het gaat immers nog altijd over geruchten. Wat wel zeker is, is dat het epsilon onderstel voor 4x4 voorzien is. Er is dus nog hoop 
Het wordt trouwens wel tijd voor de officiele voorstelling van die sporthatch indien hij in september komt.
Het wordt trouwens wel tijd voor de officiele voorstelling van die sporthatch indien hij in september komt.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik heb vandaag es even bij onze lokale dealer gekeken (Burlingame) en het viel op zich niet tegen. Ik kreeg een proefrit aangeboden als er meer tijd was.
Er was nog geen exemplaar in de showroom - en het weer was niet al te best (voor het eerst in tijden) dus hebben we het maar even laten zitten om alles open te gooien op het buitenterrein. De verkoopster was ook een beetje te over de schouder kijkerig.. kan daar niet zo goed mee overweg
Folder mee, leuk cd'tje met de folder op cd .. en vele losse plaatjes natuurlijk.
Ik weet nog niet zo wat ik er van moet vinden.. Mooie wagen hoor, maar of het SAAB is?

nu de testrit nog...
Er was nog geen exemplaar in de showroom - en het weer was niet al te best (voor het eerst in tijden) dus hebben we het maar even laten zitten om alles open te gooien op het buitenterrein. De verkoopster was ook een beetje te over de schouder kijkerig.. kan daar niet zo goed mee overweg
Folder mee, leuk cd'tje met de folder op cd .. en vele losse plaatjes natuurlijk.
Ik weet nog niet zo wat ik er van moet vinden.. Mooie wagen hoor, maar of het SAAB is?
nu de testrit nog...
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Jelger, ga een proefrit maken en laat ons je bevindingen weten,
Ik persoonlijk ben erg benieuwd
En wat betreft het personeel daar, trek het je niet aan, doe gewoon of je geinteresseert bent dan draaien ze van zelf wel bij.
Ze heeft zeker last van haar maandelijkse periode
Gr EJ
Ik persoonlijk ben erg benieuwd
En wat betreft het personeel daar, trek het je niet aan, doe gewoon of je geinteresseert bent dan draaien ze van zelf wel bij.
Ze heeft zeker last van haar maandelijkse periode
Gr EJ
-
Sander
- Forum Admin
Vandaag al overstekenden voor het eerst een 9-2X live gezien voor het stoplicht... recht van voren toch wel duidelijk een Saab (het extra zintuig voor Saab-detectie ging in ieder geval afjelger schreef:Ik weet nog niet zo wat ik er van moet vinden.. Mooie wagen hoor, maar of het SAAB is?
Tevens 15 minuten later de smerigste 9-3 cabrio Aero uitvoering ooit gezien... Ik kon met bijna geen mogelijkheid de kleur van de auto nog zien... beetje zonde. Vooral zonde omdat de vuiligheid waarschijnlijk door pekel veroorzaakt wordt, kan niet goed zijn...
Groet,
Sander
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
http://www.saabsportclub.com/gallery/vi ... e=92X-Aero
ook een linkje,,... kan het niet mooi vinden eingenlijk
-
verde900
- Donateur

Op het risico van..... ik vind een 90 ook niet mooi (ik weet het, dat is van voor tot achter een echte SAAB)DaVinz schreef:http://www.saabsportclub.com/gallery/vi ... e=92X-Aero
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
verde900
- Donateur