Daar is ie weer: de 9-7X
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
ja.. dar heb je een punt.De drinkbekerhouder bezit niet de finesse van die we van SAAB kennen.
maar een punt van Amerikaanse reviewers met de bekerhouders in de 9-3 was nu juist dat ze totaal in-adequaat (om maar een woord van de week te gebruiken) waren.... ik denk dat GM daar naar geluisterd heeft
ik geef je mee dat de unit hier er wel wat onSaab uit ziet.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
marq101
- Geregistreerd lid
Ik hoor de Zweedse executives en designers hier knarsetanden en allerlei Zweedse scheldwoorden proclameren......wat een gedrocht. Wat kan een detail toch veel verpesten.Elevation12,000 schreef:beslisser tot aankoop
De uitstroomopeningen zijn typisch Am GM. Ze verschillen ook van die voorin. De drinkbekerhouder bezit niet de finesse van die we van SAAB kennen.
Met entertainment lijkt het snor te zitten - leuk voor de kids
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Ach ja, niet teveel achterin komen denk.... en kinderen hebben toch geen benul... hoewel, ik zie het ook en ik ben in feite een groot kindmarq101 schreef:Ik hoor de Zweedse executives en designers hier knarsetanden en allerlei Zweedse scheldwoorden proclameren......wat een gedrocht. Wat kan een detail toch veel verpesten.Elevation12,000 schreef:beslisser tot aankoop
De uitstroomopeningen zijn typisch Am GM. Ze verschillen ook van die voorin. De drinkbekerhouder bezit niet de finesse van die we van SAAB kennen.
Met entertainment lijkt het snor te zitten - leuk voor de kids
Ik heb het idee dat als er ooit een vliegende schotel landt er een wezen uit zou kunnen komen sterk gelijkend op die console.... en dan crushed hij je met zijn bekerhouders!!!
Als die Amerikanen moeite hebben met die 9-3 bekerhouders dan moet er voor hun maar weer een sticker op. 'DO NOT STAND ON !'
-
Reinder
- Geregistreerd lid
Ik begrijp niet dat je hier je zuurverdiende geld aan uitgeeft. Zonde en overduidelijk dat Saab langzamerhand in de grote sleur wordt meegetrokken en over een aantal jaar misschien wel een van de vele autobouwers is, en helaas niet meer het bedrijf met de visie waar de meesten op dit forum voor warm lopen.
*Moppert nog wat door en draait zich vervolgens van het beeldscherm om weer te duiken in zijn boeiende leerstof...*
*Moppert nog wat door en draait zich vervolgens van het beeldscherm om weer te duiken in zijn boeiende leerstof...*
-
hitcham
- Geregistreerd lid
Wat een prachtig stuk tekst!www.mybutler.nl schreef: Saab 9-7X is de beste TrailBlazer
General Motors stelt de techniek van de Chevrolet TrailBlazer aan bijna al zijn merken ter beschikking, maar Saab maakt er met de 9-7X de beste auto van.
Zo grondig als Hummer de TrailBlazer (basis voor de H3) verbouwde, deed Saab het niet, maar vooral van voren heeft de auto veel Zweedse trekjes. De achterkant is wat lastiger als Saab te herkennen en ook in het interieur is het Zweedse design niet ver doorgedrongen. Maar het contactslot zit wel op de middentunnel en dan is het nogal gauw goed bij de Saab-liefhebbers.
Een draai aan de sleutel brengt een 4.0 zescilinder met 290 pk of een 5.3 V8 met 300 pk – beide van Chevrolet en gekoppeld aan een ouderwetse viertraps automaat – tot leven, die elkaar in snelheid weinig ontlopen. Saab mocht een beetje aan de elektronica prutsen zodat de bakken soepeler en tevens alerter schakelen. Bovendien is de Zweedse invloed blijkbaar in het productieproces doorgedrongen, want de 9-7X is degelijk en met liefde in elkaar gezet en daar kon je een TrailBlazer nooit van beschuldigen. Saab is vast heel blij met deze grote en ruime SUV, want daarmee scoor je ook buiten ’t Gooi en de PC Hooftstraat nog steeds. Zeker als de prijzen al beginnen bij 64.990 euro.
-
verde900
- Donateur