Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Bericht
door RoelandV » ma 17 aug, 2015 23:17

Ik las ergens dat er ook speciale dakdragers zijn voor een Tesla.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Bericht
door ZSR » di 18 aug, 2015 9:43
Heren heren, lekker aan het flirten met (mooie auto's!) Tesla, op het "wordt Saab nog wat" draadje?
Tssss foei...

-
op
- Donateur (4x)

Bericht
door op » di 18 aug, 2015 9:43
Thank you for your posting of this news, Matthias.
I wish you succes and hope you wil manage to bring out the electric 9-3 cabrio, estate and sedan.
A few weeks ago in Oslo I saw a lot of Teslas and Nissan Leafs. There is a market between for Saab there!! I am convinced that a e-cabrio will be a best seller, and that the estate will also sell very well. The 2010 model is still attractive enough for an electric or hybrid vehicle.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » di 18 aug, 2015 9:56
but already 6 years old. too old to hit a dent in a package of butter, as we say...
it's pulling a dead horse to get Saab alive again. as long as Saab Aero doesnot cooperate in using the brand name, Saab Automobile is as dead as a door nail.
-
op
- Donateur (4x)

Bericht
door op » di 18 aug, 2015 10:12
Jungleman, fijn om je mening weer te horen! Het voegt ook echt wat toe

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » di 18 aug, 2015 10:19
komt misschien omdat ik in een Fiat 9000 rijd
(misschien toch maar eens Fiat badges regelen op de sloop

)
let's face it: heb jij de naam SAAB de laatste tijd nog gehoord/gelezen in berichten van NEVS?
ik niet.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Bericht
door tanisha » di 18 aug, 2015 10:46
Daar door hebben we tegenwoordig allemaal een mooie classic Saab!
-
odin1899
- Donateur

Bericht
door odin1899 » di 18 aug, 2015 11:09
op schreef:A few weeks ago in Oslo I saw a lot of Teslas and Nissan Leafs. There is a market between for Saab there!! .
Nah, NEVS missed the boat already here. The quota of government sponsored electrical vehicles has been reached and in two years or so most, if not all, of the reasons why people buy electrical vehicles (allowed on bus lanes, free parking, no road tax etc) will be gone.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Bericht
door levensnevel » di 18 aug, 2015 12:12
NEVS + DongFeng is geen SAAB
het hoge woord rond de huidige verbintenissen tussen NEVS en DonFeng is er uit,
qte...
Das Wort Saab nahm gestern bei NEVS und Dongfeng niemand in den Mund. Also, zum Schluß die Frage in die Runde: Was hat das alles noch mit Saab zu tun?
Antwort: Nichts.
...unqte
het hele blog van Tom kan je hier
http://saabblog.net/2015/08/18/das-dong ... s-projekt/" onclick="window.open(this.href);return false;
lezen
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jungleman » di 18 aug, 2015 14:35
voila: een dood paard, genaamd Saab Automobile AB.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Bericht
door jaap noord » di 18 aug, 2015 16:01
tanisha schreef:Nou Dirk ik denk eerlijk gezegd dat ik mijn 9-5 zo lang mogelijk probeer te houden en daarna misschien nog een jongere 9-5 en dan zijn de saab's wel aardig op als je het mij vraagt
Electra moet je naar mijn mening op koken en niet mee rijden!

Koken doe ik op gas. Oh ja en rijden ook.

-
Rogier1201
- Donateur

Bericht
door Rogier1201 » di 18 aug, 2015 17:35
In de zomer probeer ik zoveel mogelijk op kolen te koken! Gwoon ff je mindset resetten en gaan rijden op batterijen, komt echt goed!
-
ZSR
- Donateur (3x)

Bericht
door ZSR » wo 19 aug, 2015 3:53
Blij dat ik Opel, eh Saab rij.
Vind de opel zusjes van de Saabs van de laatste jaren steeds leuker worden (help)
Ps dat Nevs nicht mehr mit Saab zu tun hatte gilde ik al toen er een paar hitsig werden over een berichtje mbt nevs productie capaciteit in China... (Soms is het jammer als je gelijk krijgt)
viewtopic.php?f=10&t=137277&start=855#p1625408" onclick="window.open(this.href);return false;
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Bericht
door dirk7942 » wo 19 aug, 2015 7:41
Laat ik je vast beloven dat hoe harder je gilt je meer ongelijk gaat krijgen. Wacht nu maar gewoon even rustig af.
Over Opel gesproken: wat toevallig dat Saab door de moeder van Opel een gifpil kreeg en Opel ineens zijn motoren van turbo's voorziet. Toeval?
-
karl
- Geregistreerd lid
Bericht
door karl » wo 19 aug, 2015 10:09
Idd dirk7942