Stoelen lijken de grootste verandering nu, benieuwd naar de facelift in de lente! Plaatjes van SaabsUnited Scandinavia;

De eerste 12% houden ze natuurlijk al in de zak.... Er zitten immers (nog) geen dealers tussen.. Je koopt rechtstreeks bij de fabriek.Jungleman schreef:de Nevs-9³ heet 20% goedkoper te zijn dan de GM-9³
do your math
zo op het eerste gezicht ziet het er goed uit. ik vind alleen dat zakkie vooraan de zitting een beetje shabby. wel lekker 9000-retro

Dat "zakkie" hebben de stoelen van mijn 9-5NG (lederen stoelbekleding) ook.Jungleman schreef:ik vind alleen dat zakkie vooraan de zitting een beetje shabby. wel lekker 9000-retro

9-5 OG heeft die ook. Is gewoon des SAABsN207 schreef:Dat "zakkie" hebben de stoelen van mijn 9-5NG (lederen stoelbekleding) ook.Jungleman schreef:ik vind alleen dat zakkie vooraan de zitting een beetje shabby. wel lekker 9000-retro

Dus niet alleen China, maar ook Zweden (vandaar de Europese type goedkeuring). En: Wat in Zweden rond rijdt, mag ook in de rest van Europa rond rijden......saabcars.com schreef:.....Initially our cars will be sold to customers in China and Sweden. However, over time the Saab 9-3 Aero and other models will also be available to customers in other markets.

Huh?editieNL schreef:Verslaggever: 'Zou u een elektrische Saab kopen?' Dave Hartsteen: 'Nee, dan mis ik toch echt het wow-gevoel'.
Net op RLT Nieuws,.....hoorde ik het nu goed, RUTTE IS EEN LIEFHEBBER![]()
![]()
![]()
Heb er gemengde gevoelens bij

Kennelijk heb je dit topic gemist: viewtopic.php?f=16&t=120920&hilit=rutte+saabrijderOnno van Noort schreef:Net op RLT Nieuws,.....hoorde ik het nu goed, RUTTE IS EEN LIEFHEBBER![]()
![]()
![]()
Wel jot,.....als we het dan toch over EXENTRIEKE figuren hebbenharolddevries schreef:Kennelijk heb je dit topic gemist: viewtopic.php?f=16&t=120920&hilit=rutte+saabrijderOnno van Noort schreef:Net op RLT Nieuws,.....hoorde ik het nu goed, RUTTE IS EEN LIEFHEBBER![]()
![]()
![]()
Hij heeft zijn eerste gekocht bij garage Wim Kok.