De eerste SAAB's 9-3 e-versie worden nu gebouwd!!

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
De900C-GAS
Geregistreerd lid

De eerste SAAB's 9-3 e-versie worden nu gebouwd!!

Bericht door De900C-GAS » wo 25 mei, 2011 13:00

Ik had dit onderwerp in: viewtopic.php?f=10&t=73230" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen plaatsen, vanwege de huidige omstandigheden,
maar omdat het toch om een aparte uitvoering gaat van de huidige SAAB 9-3-serie gaat, heb ik er toch maar
een apart topic voor geopend. 8)
Wat TIMR voor [b]SAAB[/b]SUNITED schreef:SAAB e-Power construction

by TimR on May 25, 2011

Our good friend Swade have reported on inside.saab.com that the first e-power 9-3′s are now being produced! =)

I suggest everyone to read this great story at inside.saab.com

Afbeelding

Photo credited to Steven Wade at inside.saab.com
De link naar het artikel: http://www.saabsunited.com/2011/05/saab ... ction.html" onclick="window.open(this.href);return false; . :wink:

Boterbloem
Geregistreerd lid

Re: De eerste SAAB's 9-3 e-versie worden nu gebouwd!!

Bericht door Boterbloem » wo 25 mei, 2011 21:33

Mja.. en over 3 jaar bij de dealer..
Sorry.. Ik zie het allemaal nog niet zo snel gebeuren. :oops:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » wo 25 mei, 2011 21:42

en over 3 jaar bij de dealer..

:shock: dan al , schiet lekker op dan :?

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » wo 25 mei, 2011 22:07

Moeten toch wat doen om die EIB-lening naar de geldende regels te besteden aan innovatie.
Gaat weer lekker op de oude methode, iedereen probeert het wiel opnieuw uit te vinden en er worden miljarden aan subsidies opgerookt.
Met die electro-auto komt het niet echt op dreef als je kijkt hoeveel geld daar links- en rechtom aan wordt besteed door allerlei overheden.
Daarnaast hebben de meeste oosterse fabrikanten de rare gewoonte deze auto's te lelijk te maken, dat maakt de acceptatie nog wat moeilijker :lol:

vanderzanden
Geregistreerd lid

Bericht door vanderzanden » do 26 mei, 2011 18:10

Het zou zo maar kunnen dat dit Saab-nieuws draadje nu eens niet ontaardt in een 'weg met saab' koorzang, alsnog zou het zo maar kunnen ... :|

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » vr 27 mei, 2011 23:45

Tsja met al die walgelijke lease laguna rijders hier weet je het nooit ;-|+ maar dat ze Saab het liefst onder de zoden zien is zeker.
Al dat gelul over wel en geen echte Saab.... de eigenaar etc. Een ding is zeker de Saab's die nu van de band rollen worden gebouwd door de zonen en dochters van de mensen die 30jr geleden aan de band stonden in Trollhattan. Dus ik weet niet wat jullie doen maar ik stap morgen weer vol trots in de MY2011 9-3-SE TTID :-P+

Maargoed ik vind het wel prima dumpen we al die overgewaaide doorsnee rijders en word Saab weer exclusief :twisted:

En als ons zwarte schaap zo doorgaat trakteer ik binnenkort op shoarma

Plaats reactie