de nieuwe 92x?

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

de nieuwe 92x?

Bericht door nacra 93 » zo 15 jan, 2006 14:09

Afbeelding

voorkant 93 ss achterkant de nieuwe honda civic :?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 15 jan, 2006 14:22

vind hem opzich niet slecht... voor een nieuwe saab... maar ik vind het geen goeie ontwikkeling... die vele modellen... ik hou me toch stevig vast aan de echte oude modellen 8) (nouja oud.... <'87)

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » zo 15 jan, 2006 14:36

Veel nieuwe modellen dat zijn wij als SAAB-rijders niet gewend en daar zitten de meeste van ons niet op te wachten,alhoewel een model ter grote van de golf of astra het naar mijn idee best wel goed zou doen. Kijk maar eens waar volvo mee komt C30 zou het best wel eens goed kunnen gaan doen.De 9-7x zitten de meeste van ons ook niet op te wachten maar toch kon SAAB zo iets in de markt wel gebruiken en de gene die hem willen kopen schroeven daarmee wel de verkopen van SAAB omhoog en dat is wat ze nodig hebben.Toch heb ik het idee dat een iets kleiner model beter in de markt zou liggen en zo dus de verkoopaantallen positiever zou beinvloeden.Een kleiner model staat op de agenda voor 2009, loopt SAAB zo niet iet wat achter de feiten aan, en ze waren altijd zo vooruitstrevend. :?: Zou het eigenbelang van sommige niet te veel voorop staan.

bmw3er
Geregistreerd lid

Bericht door bmw3er » zo 15 jan, 2006 15:07

niet slecht om ook aan de onderkant van de markt wat graantjes te proberen mee te pikken. staat t ding op een bodemplaat van een astra?
saab volgt een beetje de trend van de premium brands: zie audi a3 met de niet verkeerde sportsback, bmw met de 1 serie en idd volvo met de c30.

achterkant kan echt wat persoonlijker.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » zo 15 jan, 2006 15:15

Ja volgen, maar dan loop je het risico dat wanneer je met een nieuw model komt de markt al is voorzien door de modellen van andere en je dus zodoende naast de pot piest.De 9-1 zou van het formaat worden tussen astra en corsa en de 9-2 van de grote van de astra,maar afwachten wat het wordt en hopen dat SAAB de 60 jaar haalt, dan hebben we weer wat te vieren. beerchug:

bmw3er
Geregistreerd lid

Bericht door bmw3er » ma 16 jan, 2006 0:14

tja, t blijft toch een beetje kwakkelen. en misschien is dat altijd ook zo geweest. Ik was zelf erg trots op de saab 99 van mijn ouders, maar haalde daar weinig prestige mee op de middelbare school. T moets ook toen opel (manta, snelle ascona) of merc of iets anders snels zijn.
en misschien is dat ook nu nog, te weinig voor de massa aansprekende modellen, die in de details lekker eigenwijs zijn. Alleen de eigenwijsheid is wat af aan het nemen, daarom ook dit model zorgwekkend.

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » ma 16 jan, 2006 15:34

Ik vind hem mooi, maar in hoeverre is dit echt?? Is het photoshop? Wat is de bron? Van mij mag ie in productie, want ik denk inderdaad dat dat marktsegment (relatief groot) SAAB meer mogelijkheden biedt om in de toekomst ook de nichemarkt (die ze traditioneel bedient) te kunnen blijven bestrijken.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 16 jan, 2006 15:42

RG-64 schreef:Ik vind hem mooi, maar in hoeverre is dit echt?? Is het photoshop? Wat is de bron?
de bron maar vinden kan ik hem niet meer en natuurlijk is dit photoshop

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » ma 16 jan, 2006 15:49

Er worden verrekte leuke photoshops gemaakt de laatste tijd.......

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » ma 16 jan, 2006 15:58

Werd nou maar eens duidelijk hoe groot de kans is dat er wat van in productie gaat, en wat dat dan zou zijn ? En wat zijn de knutsel foto's.Dus in dit geval zou de bronvermelding nuttig zijn geweest.Ziet er wel goed uit.

Plaats reactie