Ruzie om het logo....
-
savo
- Geregistreerd lid
Ruzie om het logo....
http://www.nu.nl/economie/2886113/saab- ... -logo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
matje 9-5
- Geregistreerd lid
Re: Ruzie om het logo....
Een saab is een saab en blijft een saab, het is al triest dat het zo heeft moeten lopen door die dwarsliggende k*t general motors.
Laat voor de rest saab saab blijven, geweldig merk, geweldige auto en slimme mensen die ermee rijden.
Gr. Matje 9-5
Laat voor de rest saab saab blijven, geweldig merk, geweldige auto en slimme mensen die ermee rijden.
Gr. Matje 9-5
-
gj900
- Donateur (9x)

De griffioen was al eerder in opspraak toen de termijn verliep waarin Saab hem in het beeldmerk mocht voeren. Toen zijn ook alle officiële websites aangepast. Gek genoeg dook ie weer op bij de introductie van de NG9-5.
-
odin1899
- Donateur

Ach, wees blij met GM, anders was Saab al decennia failliet geweest. Maar heeft NEVS al überhaupt recht om de naam Saab te voeren? Ik dacht dat dat niet bij de inboedel zat?
Het vliegtuiglogootje is sowieso mooier.
Het vliegtuiglogootje is sowieso mooier.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Kunnen die lui van NEV'S tenminste geen kletsverhalen gaan rondbazuinen zoals "Born from jet's" en andere uit het verband gerukte reclame onzin.
Feitelijk was dat bij GM al niet meer op zijn plaats, na de volledige overname.
Kwam VM nog ff mooi uit want die had met Spyker ook al wat misplaatste Aerofile neigingen.
Doet het commercieel gewoon leuk wat nostalgisch gedweep met lang vervlogen successen.
Goed dat Scania eens op zijn strepen gaat staan, dat die Chinezen en Japanners zich maar hun eigen veren in de kont steken
Feitelijk was dat bij GM al niet meer op zijn plaats, na de volledige overname.
Kwam VM nog ff mooi uit want die had met Spyker ook al wat misplaatste Aerofile neigingen.
Doet het commercieel gewoon leuk wat nostalgisch gedweep met lang vervlogen successen.
Goed dat Scania eens op zijn strepen gaat staan, dat die Chinezen en Japanners zich maar hun eigen veren in de kont steken
-
turbopilot
- Donateur (7x)

dacht ik ook al, waarom zou je ruzie maken om een logo als je er niets mee gaat doenFrank Wulfers schreef:Goed nieuws!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

BTW de schrijver van het artikel is denk ik kleurenblind: "De rode griffioenkop met blauwe kroon" 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

he sapp vannacht goed geslapen? je bent erg wakkerSapphire schreef:BTW de schrijver van het artikel is denk ik kleurenblind: "De rode griffioenkop met blauwe kroon"
Sapphire schreef: @turbopilot beter lezen
paulv schreef:Ik heb een waterzuiger met aardig wat capaciteit en die heeft het voordeel dat onderdelen gewoon in de bak vallen. Je hoeft dus niet in een stofzak oid te gaan zoeken of je hem al hebt.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Ruzie om het logo....
Per 2011 verliep toch sowieso het gebruiksrecht? Vandaar dat de laatste SAABs een geprononceerdere SAAB tekst als vervangend logo hadden. Volgende stap was denk ik het laten vervallen van de griffioen op de motorkap.
Ben veel meer benieuwd of de naam SAAB gebruikt mag worden. Misschien is dat onderhand dus allang geregeld en was dit logodealtje een bonusoptie voor de onderhandelaars.
Ben veel meer benieuwd of de naam SAAB gebruikt mag worden. Misschien is dat onderhand dus allang geregeld en was dit logodealtje een bonusoptie voor de onderhandelaars.
-
sturgis
- Geregistreerd lid
SAAB naam is eigendom van SAAB AB , heeft helemaal niets te maken met NEVS, die hebben enkel gebouwen gekocht.
Ik betwijfel dan ook erg dat SAAB AB, NEVS zal toestaan om de SAAB naam te gebruiken.
of maw, er is misschien toch nog hoop
Ik betwijfel dan ook erg dat SAAB AB, NEVS zal toestaan om de SAAB naam te gebruiken.
of maw, er is misschien toch nog hoop