Saab 9.5 Sportcombi op Facebook

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
RoelandV
Geregistreerd lid

Saab 9.5 Sportcombi op Facebook

Bericht door RoelandV » vr 15 mar, 2013 22:44

Er is een speciale pagina op Facebook gewijd aan de Saab 9.5 Sportcombi:
Afbeelding

https://www.facebook.com/Saab952012Spor ... ref=stream

SaDi
Geregistreerd lid

Re: Saab 9.5 Sportcombi op Facebook

Bericht door SaDi » di 28 mei, 2013 8:46

ben ervan overtuigd dat dit in West Europa een succes was geweest op de lease-markt.

:(

sweetspeed
Geregistreerd lid

Bericht door sweetspeed » vr 31 mei, 2013 22:45

Wat jammer toch he ? Weet iemand wat er met de productiestraat en mallen is gebeurd eigenlijk ? Alles in delen verkocht voor een appel en een ei zeker ? :cry:

Eddie
Geregistreerd lid

Bericht door Eddie » za 01 jun, 2013 8:35

Hier in Trollhättan op het Saabfestival heb ik er diverse zien rijden. Ze komen Zwitserland, Duitsland, Polen en Zweden

Michel Annink
Geregistreerd lid

Bericht door Michel Annink » di 07 jul, 2015 23:53

Naast de pagina op Facebook is er overigens ook een aparte homepage over de 9-5NG SportCombi, inclusief een overzicht van de nog 27 (van 35) overgebleven exemplaren: http://9-5sc2012.com/

Afbeelding

Blacky Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Blacky Turbo S » do 13 aug, 2015 17:36

Ik vind het zooooooooooooooooo'n verschrikkelijke gave wagen! Vond de sedan al gaaf, maar de SC is zoveeeeel gaver! 8)

Zag me er wel in rijden over een jaartje of wat, als ze betaalbaar geworden zouden zijn. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.

Nu hoop ik slechts op een schip met (veel) geld, voor een nieuwe. Maar ja, moet het schip wel snel komen. :cry:

dirk7942
Geregistreerd lid

Bericht door dirk7942 » do 13 aug, 2015 22:30

sweetspeed schreef:Wat jammer toch he ? Weet iemand wat er met de productiestraat en mallen is gebeurd eigenlijk ? Alles in delen verkocht voor een appel en een ei zeker ? :cry:
Alles is op last van GM vanwege de erop rustende patenten vernietigd. Er mocht niets verkocht worden van de 9-5 NG. Gewoon dus de shredder in.
Plaatwerkmallen sedan zijn er uiteraard wel. Er worden door NEVS nog regelmatig badges plaatwerk geperst voor ORIO (Saabparts).

Plaats reactie