wamwas foto op NOS nieuws ivm mrb
-
turbopilot
- Donateur (7x)

wamwas foto op NOS nieuws ivm mrb
wamwas foto gebruikt voor omkat artikel in de metro, net op nos nieuws
http://www.metronieuws.nl/nieuws/wegenb ... gjH9XioLz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.metronieuws.nl/nieuws/wegenb ... gjH9XioLz/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Re: wamwas foto op NOS nieuws ivm mrb
Daar staan natuurlijk onze auto's op, die echter absoluut nooit zijn omgekat en volledig origineel zijn!
(ze hadden beter 3 Mercedessen 200D af kunnen drukken met hun eigenaren er op, dan was de kans groter dat daar een omgekat exemplaar bij zou zitten)
B&W
(ze hadden beter 3 Mercedessen 200D af kunnen drukken met hun eigenaren er op, dan was de kans groter dat daar een omgekat exemplaar bij zou zitten)
B&W
-
AbelJanR
- Donateur

Ik las het ook vanmorgen in de Metro...

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
De MEtro is toch dat gratis OV krantje? Kan geen serieuze redactie hebben, als ik dit zo lees.
Wat een bullshitverhaal.

Wat een bullshitverhaal.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

ach, als het allemaal zo simpel is zoals in het artikel wordt voorgespiegeld snap ik iets niet.
Er worden in den lande dagelijks legio controle's door onze beste vrienden uitgevoerd middels met ANPR uitgeruste auto's.
Alle kentekens van de 'oldtimers' met LPG (G3) registratie in de database en bij signalering langs de kant zetten voor controle op VIN.
Ben je in no time van het gesignaleerde 'omkat' probleem, zo dat er is, af.
Trouwens op de website van die 'stichting aanpak voertuigcriminaliteit' is nu (10:30 uur) nog helemaal niets te lezen over dit probleem
http://www.stavc.nl/actueel/projecten.a ... =4&catID=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Er worden in den lande dagelijks legio controle's door onze beste vrienden uitgevoerd middels met ANPR uitgeruste auto's.
Alle kentekens van de 'oldtimers' met LPG (G3) registratie in de database en bij signalering langs de kant zetten voor controle op VIN.
Ben je in no time van het gesignaleerde 'omkat' probleem, zo dat er is, af.
Trouwens op de website van die 'stichting aanpak voertuigcriminaliteit' is nu (10:30 uur) nog helemaal niets te lezen over dit probleem
http://www.stavc.nl/actueel/projecten.a ... =4&catID=3" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Thom
- Donateur

er zijn geen oldtimers met G3 registratie, die kwam pas midden jaren 90.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

dan maken we daar toch gewoon een "G" registratie van 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid

Kan ook zo naar "Saabs & vrouwen".
-
turbopilot
- Donateur (7x)

daar staat deze al
overigens in het verhaal spreekt de rdw zichzelf al tegen. voor wat betreft controle op de vin.
en vooral, hier geen ideeën opschrijven hoe je iets kunt controleren,
in den haag zal vast wel weer een door ons duur betaalde kracht zitten, die iets moet verzinnen,
laat hem zelf maar eens zweten en echt werken voor zijn geld.
overigens, als ik daar werkzaam zou zijn, zou ik hier gaan meelezen.
overigens in het verhaal spreekt de rdw zichzelf al tegen. voor wat betreft controle op de vin.
en vooral, hier geen ideeën opschrijven hoe je iets kunt controleren,
in den haag zal vast wel weer een door ons duur betaalde kracht zitten, die iets moet verzinnen,
laat hem zelf maar eens zweten en echt werken voor zijn geld.
overigens, als ik daar werkzaam zou zijn, zou ik hier gaan meelezen.
-
christaero
- Donateur

Doet Mark Rutte dat dan nog niet???
-
Alexander
- Geregistreerd lid
Binnen de Land- en Range Rover scène was het jarenlang de truc om een 25 jaar oud chassis te vinden en hier een late Range Rover Classic of een jonge Defender op te zetten. Kan me een dergelijke verouderingskuur bij een Saab minder makkelijk voorstellen. Complete schermen en balken uitslijpen en overzetten?
Alexander
Alexander
-
Robbert
- Donateur (6x)

Het verschil tussen een chassis en een zeldfragende carrosserie.