De 9-2 naar Nederland??

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Hannes
Forum Admin

Re: De 9-2 naar Nederland??

Bericht door Hannes » di 11 mei, 2004 18:25

Bij de saab dealer ook al eens heel verdacht een Subaru zien staan. 8)

Ze zeiden daar ook te denken dat hij naar Nederland zou komen.

Hannes

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » di 11 mei, 2004 18:38

Hannes schreef:Ze zeiden daar ook te denken dat hij naar Nederland zou komen.
Da's goed nieuws.
Grote kans dat ik er eentje aanschaf zodra de eerste exemplaren uit de lease komen.

Afbeelding

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 11 mei, 2004 19:59

Maarten schreef:

Grote kans dat ik er eentje aanschaf zodra de eerste exemplaren uit de lease komen.

Mag ik dan je GReen Gun overkopen? :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 11 mei, 2004 20:01

Maarten schreef:Grote kans dat ik er eentje aanschaf zodra de eerste exemplaren uit de lease komen
ik doe mee! zullen we vast contacten gaan leggen bij de grote leasemaatschappijen?

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » di 11 mei, 2004 22:18

Laat ik het zo stellen, als de komst van de 9-2 er toe leidt dat er méér Saabs verkocht worden in Europa en daardoor een betere (financiële) positie voor Saab in het verschiet ligt, dan hoop ik dat ie zo snel mogelijk over de oceaan komt..... :|

Dan zal ik overigens déze versie wel aan me voorbij laten gaan, voor mij is t toch teveel een Subaru. Daarbij komt dat ik me net voor 4 jaar heb verbonden aan een V50 :wink:

Maar......als dat leasecontract afloopt en de situatie voor Saab weer wat rooskleuriger (lees: meer "Saab-eigen design") is geworden dan ga ik de strijd aan voor de tweede versie van de 9-2..............of een 9-3 SportHatch....

Wat mij betreft mag ie komen :!:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 11 mei, 2004 22:21

Frank. je kent me t.a.v. volvo, maar ik wil zo´n roffelende "nep" SAAB, bloedjesnel, AWD en nog betrouwbaar tot in het oneindige ook.

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » di 11 mei, 2004 23:45

Gert-Jan, ik hoop dat er meer zijn die net zoals jij denken....dan zal de 9-2 zeker naar Europa komen en krijg ik de kans om mijn vooroordelen te toetsen...en hopelijk te laten vallen.... :)

Ik ben dan wel kritisch, maar sta altijd open voor alternatieven.....wie weet ga ik dan ook wel overstag voor een AWD Rally-beest :twisted:

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » wo 12 mei, 2004 9:38

verde900 schreef:
Maarten schreef:Grote kans dat ik er eentje aanschaf zodra de eerste exemplaren uit de lease komen
ik doe mee! zullen we vast contacten gaan leggen bij de grote leasemaatschappijen?
Hou mij ook maar even op de hoogte dan! Mmmm...4x4 9-2... :twisted:

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Re: De 9-2 naar Nederland?? Zeker onderbroekenlol??

Bericht door Moppersmurf » wo 12 mei, 2004 11:46

Oh, maar je kunt die auto nu ook al in NL kopen hoor, waar wachten jullie op. Bij de Subaru dealer, 4*4, zelfde motor, van Subaru. Zelfde auto als de 9.2, alleen origineler en waarschijnlijk goedkoper. Moet er per se een badge op van Saab? Die heb ik nog wel voor je liggen. Met een beetje knutselen lukt een grille van Saab ook nog wel. Dat mocht Michael Mauer ook in Zweden, knutselen aan een Subaru of een truck van Chevy. Maar ja, Mauer kan en wil meer dan dat, en gelijk heeft 'ie. Ik wil ook meer dan een Subaru met Saabbeschildering. Dan vind ik de Daewoo Matiz met Sloggi-stickers origineler en leuker. Of wordt dit onderbroekenlol? :wink:
Moppersmurf :shock:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 12 mei, 2004 12:04

soms ben je ouwe zeur :lol: (meestal niet)

Maarten
Lid van verdienste

Re: De 9-2 naar Nederland?? Zeker onderbroekenlol??

Bericht door Maarten » wo 12 mei, 2004 13:44

Moppersmurf schreef:Oh, maar je kunt die auto nu ook al in NL kopen hoor, waar wachten jullie op. Bij de Subaru dealer, 4*4, zelfde motor, van Subaru. Zelfde auto als de 9.2, alleen origineler en waarschijnlijk goedkoper. Moet er per se een badge op van Saab?
Een badge van Saab? Het liefst wel :wink: .
Naast Saabfanaat ben ik echter ook autoliefhebber en dus spreekt de WRX me erg aan. Het grootste nadeel is dat de auto vooral van de voorkant niet erg mooi is, maar dat heeft Michael Mauer nu opgelost. De 9-2X Aero is voor mij dus "best of both worlds".
En dat interieur, daar leer ik wel mee leven. Aan sommige dingen kan je wennen. Na jaren rijden in een classic 900 stoorde ik me ook steeds minder aan die verschrikkelijk lange versnellingspook, slecht zicht op hooghangende stoplichten, etc.

Moppersmurf, het leven is zoveel leuker als je overal de positieve kanten van ziet :wink: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 12 mei, 2004 14:24

doe mij ook maar 1. Wat een geweldige ragbak. Leuk smoelwerk en dito techniek. Bij voorkeur zwarte koets met zwarte leer...

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » wo 12 mei, 2004 16:02

Als dan toch iedereen over stag gaat, ik ook... Doe mij maar de 9.7, lekker grote sportieve SUV met dikke V8 :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 12 mei, 2004 16:07

tja even over die 9-7, doe voor mij toch maar een docielere 9-2.
ik heb nu zo´n loeigroot ding en die beweegt me net ff teveel om zn lengteas, los van het verbruik
(en dan heb ik nog een diesel die 10.5ltr op 100km nodig heeft als je héél zuinig rijdt) zo´n V8 doet
1 op5 met een wagengewicht van zo´n 2100kg

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » wo 12 mei, 2004 17:10

Van het verbruik ben ik inderdaad ook niet de grootste fan.
Maar ik ben een hele grote fan van V8-motoren dus dan ga ik maar wat vaker met de fiets naar de Albert Heijn ofzo :roll:

Plaats reactie