Wist u al?

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Jacco K.
Geregistreerd lid

Wist u al?

Bericht door Jacco K. » za 10 jun, 2006 20:58

http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933

Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.

Maar leek mij leuk om dit te melden.

Gebruikersavatar
MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » za 10 jun, 2006 21:01

30% meer vermogen :twisted:
Meerprijs 1000 8) euro

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: Wist u al?

Bericht door verde900 » za 10 jun, 2006 21:02

Jacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Ook die zijn er sinds deze week, E85 kost je € 1,91 per liter, gelukkkig nog wel goedkoper dan een tapbiertje

Jacco K.
Geregistreerd lid

Re: Wist u al?

Bericht door Jacco K. » za 10 jun, 2006 21:05

verde900 schreef:
Jacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Ook die zijn er sinds deze week, E85 kost je € 1,91 per liter, gelukkkig nog wel goedkoper dan een tapbiertje
Naar ik begreep is er alleen een pompstation in Rotterdam.
Maar er zullen er ongetwijfeld meer worden.

Wel leuk trouwens dat je voor 1000 euro meer vanaf catalogusprijs incl. belasting een Saab bio-power kunt rijden.

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: Wist u al?

Bericht door verde900 » za 10 jun, 2006 21:06

Jacco K. schreef:
verde900 schreef:
Jacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Ook die zijn er sinds deze week, E85 kost je € 1,91 per liter, gelukkkig nog wel goedkoper dan een tapbiertje
Naar ik begreep is er alleen een pompstation in Rotterdam.
Maar er zullen er ongetwijfeld meer worden.

Wel leuk trouwens dat je voor 1000 euro meer vanaf catalogusprijs incl. belasting een Saab bio-power kunt rijden.
als je niet teveel rijdt vallen de brandstofkosten ook nog mee....

Gebruikersavatar
MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » zo 11 jun, 2006 0:34

Als je Niet rijdt bedoel je :roll:

Gebruikersavatar
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 11 jun, 2006 12:40

Mijn vader vond het erg jammer dat hij niet voor een Biopower kon kiezen vanwege het nog ontbreken van deze brandstof in hun regio.

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 11 jun, 2006 12:42

dacht dat er stuk of 75 in heel nederland komen, of zijn ... maarja ... 1,91 p/l is wel beetje overdreven toch?

Gebruikersavatar
rode ridder
Geregistreerd lid

Bericht door rode ridder » zo 11 jun, 2006 22:29

zoveel geld... inderdaad beter voor het milieu.

zullen de bestuurders de auto wel laten staan.

nee heren beleidsbepalers,

"lang leve de bodemloze put die aardoplie heet!" :x

Caspar

Bericht door Caspar » wo 14 jun, 2006 12:28

heb de auto afgelopen zaterdag mogen bewonderen..stond in de parkeer garage bij Dauphine(restaurant in oude pand van Renault importeur)

Gebruikersavatar
davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 14 jun, 2006 12:55

de biopower heeft ook een sterkere cilinderkop (vertelde een monteur bij de dealer mij) dus als je een nieuwe 9-5 op gas wil moet je zéker die 1000 euro extra investeren in een biopower uitvoering! :)

davidjoost

lines
Geregistreerd lid

Bericht door lines » di 07 nov, 2006 15:36

als de staat nou es de helft betaalt van de bio-power brandstof:D

1,91 L
=
0,95 L :D :lol:

lines
Geregistreerd lid

Bericht door lines » di 07 nov, 2006 15:49

p.s.
je kan in debiopower uitvoering ook gwn euro 95 tanken:)

Tods
Geregistreerd lid

Bericht door Tods » di 07 nov, 2006 16:25

Misschien een stunt voor BP om de BioPower landelijk te gaan promoten en E85 aan al hun pompstations te gaan verkopen....

Ow beide zijn groen

gplea
Geregistreerd lid

Bericht door gplea » di 07 nov, 2006 18:36

Helemaal mee eens - Accijns zou minder moeten zijn, mede omdat het uit gedachte van verontreiniging is ingesteld.
Maar dan moet er ook een verlichting komen op MRB voor biopower autos én liefst nog een tegemoetkoming van de staat bij aanschaf/omzetting.
De staat geeft ook een bedrag terug bij bijv. woning isolatie materialen die aan een bepaalde besparende norm voldoen.

ik ben me echt wel bewust in hoeverre ik invloed heb op 't milieu en heb er echt ook wel wat voor over, maar de extra accijns gaat in de staatskas en daar leggen ze dan weer extra asfalt van aan (ipv eens echte maatregelen te nemen om woon-werk verkeer te verminderen).

In weze zijn deze maatrefels alleen maar ten voordele van de grote bouwbedrijven en niet van bijv. de ondernemingen die graag ook het milieu mee in hun afwegingen zouden willen nemen.


Toch ?

Plaats reactie