Wist u al?
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Wist u al?
http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Maar leek mij leuk om dit te melden.
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Maar leek mij leuk om dit te melden.
-
verde900
- Donateur

Re: Wist u al?
Ook die zijn er sinds deze week, E85 kost je € 1,91 per liter, gelukkkig nog wel goedkoper dan een tapbiertjeJacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Re: Wist u al?
Naar ik begreep is er alleen een pompstation in Rotterdam.verde900 schreef:Ook die zijn er sinds deze week, E85 kost je € 1,91 per liter, gelukkkig nog wel goedkoper dan een tapbiertjeJacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Maar er zullen er ongetwijfeld meer worden.
Wel leuk trouwens dat je voor 1000 euro meer vanaf catalogusprijs incl. belasting een Saab bio-power kunt rijden.
-
verde900
- Donateur

Re: Wist u al?
als je niet teveel rijdt vallen de brandstofkosten ook nog mee....Jacco K. schreef:Naar ik begreep is er alleen een pompstation in Rotterdam.verde900 schreef:Ook die zijn er sinds deze week, E85 kost je € 1,91 per liter, gelukkkig nog wel goedkoper dan een tapbiertjeJacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Maar er zullen er ongetwijfeld meer worden.
Wel leuk trouwens dat je voor 1000 euro meer vanaf catalogusprijs incl. belasting een Saab bio-power kunt rijden.
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
rode ridder
- Geregistreerd lid
-
Caspar
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
lines
- Geregistreerd lid
-
Tods
- Geregistreerd lid
-
gplea
- Geregistreerd lid
Helemaal mee eens - Accijns zou minder moeten zijn, mede omdat het uit gedachte van verontreiniging is ingesteld.
Maar dan moet er ook een verlichting komen op MRB voor biopower autos én liefst nog een tegemoetkoming van de staat bij aanschaf/omzetting.
De staat geeft ook een bedrag terug bij bijv. woning isolatie materialen die aan een bepaalde besparende norm voldoen.
ik ben me echt wel bewust in hoeverre ik invloed heb op 't milieu en heb er echt ook wel wat voor over, maar de extra accijns gaat in de staatskas en daar leggen ze dan weer extra asfalt van aan (ipv eens echte maatregelen te nemen om woon-werk verkeer te verminderen).
In weze zijn deze maatrefels alleen maar ten voordele van de grote bouwbedrijven en niet van bijv. de ondernemingen die graag ook het milieu mee in hun afwegingen zouden willen nemen.
Toch ?
Maar dan moet er ook een verlichting komen op MRB voor biopower autos én liefst nog een tegemoetkoming van de staat bij aanschaf/omzetting.
De staat geeft ook een bedrag terug bij bijv. woning isolatie materialen die aan een bepaalde besparende norm voldoen.
ik ben me echt wel bewust in hoeverre ik invloed heb op 't milieu en heb er echt ook wel wat voor over, maar de extra accijns gaat in de staatskas en daar leggen ze dan weer extra asfalt van aan (ipv eens echte maatregelen te nemen om woon-werk verkeer te verminderen).
In weze zijn deze maatrefels alleen maar ten voordele van de grote bouwbedrijven en niet van bijv. de ondernemingen die graag ook het milieu mee in hun afwegingen zouden willen nemen.
Toch ?