officiele foto's interieur saab 9-3 2007

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
edwardk
Geregistreerd lid

officiele foto's interieur saab 9-3 2007

Bericht door edwardk » do 22 jun, 2006 19:53

http://www.isaab.net/forum/viewtopic.php?t=1474
Afbeelding (aero)MET NAVIGATIE
Afbeelding(aero)MET NAVIGATIE
Afbeelding(vector)
Afbeelding(linear)

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » do 22 jun, 2006 21:02

Ziet er mooi uit en strak van vormgeving.
Ziet er zo goed als het zelfde uit als de nieuwe 9-5.

Swedish_90
Geregistreerd lid

Bericht door Swedish_90 » vr 23 jun, 2006 13:58

Ik zou zeggen, kijk hier ook eens: viewtopic.php?t=13834. Verder wel positieve veranderingen m.u.v. het SID.

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » za 24 jun, 2006 9:37

Het navigatiesysteem is niet het zelfde als in de 9-5.
Zal waarschijnlijk iets moderner zijn. Hopelijk kan je wel een MP3-speler aansluiten want nu is dit niet mogelijk op een navigatiesysteem van de 9-5. :(

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » zo 25 jun, 2006 15:41

Saab heeft de 9-3 aangepast voor modeljaar 2007. De aanpassingen aan het dashboard en de versnellingsbak zijn het belangrijkst.

Voor modeljaar 2007 rust Saab de 9-3’s met de 175 en 210 pk sterke motoren uit met een nieuwe close ratio zesversnellingsbak. Het instrumentenpaneel krijgt een nieuw infotainment-systeem en de klokken en de luchtroosters zijn in mat-chroom afgewerkt. Verder zijn de knoppen voortaan draaibaar.
Volgens eigen zeggen heeft Saab zich voor het nieuwe ontwerp laten inspireren door het eerste dashboard van de 900. De nieuwe knoppen zijn een idee uit de nieuwe 9-5.
(bron: autoweek )

:-S+

t464120
Geregistreerd lid

Bericht door t464120 » do 20 jul, 2006 20:54

Als je naar de belgische (of Duitse) saabsite gaat. (http://www.saab.be) Dan vallen bij de 9-3 de motor 2.0t(175pk) weg en bij de 9-5 de 2.3T(220pk).
Is het een fout van de site of gaan deze officeel weg?

Swedish_90
Geregistreerd lid

Bericht door Swedish_90 » do 20 jul, 2006 22:35

B235R schreef:
Volgens eigen zeggen heeft Saab zich voor het nieuwe ontwerp laten inspireren door het eerste dashboard van de 900. De nieuwe knoppen zijn een idee uit de nieuwe 9-5.
(bron: autoweek )

:-S+
Men bedoelt daarmee het zilveren randje rondom het dashboard...
t464120 schreef:Als je naar de belgische (of Duitse) saabsite gaat. (http://www.saab.be) Dan vallen bij de 9-3 de motor 2.0t(175pk) weg en bij de 9-5 de 2.3T(220pk).
Is het een fout van de site of gaan deze officeel weg?
Geen fout, de importeur aldaar heeft besloten om deze motoren niet meer te leveren. Men levert bijvoorbeeld de 2.8t V6 230 pk wel in Zwitserland, maar niet in Nederland, België of Duitsland.

Zaba
Geregistreerd lid

Bericht door Zaba » di 25 jul, 2006 22:27

Ik vindt het maar niks. Leg je iets legt op de dash en de hoek omsheurt valt het op de grond. Of erger nog in het geziicht van de mede passagier. Slechte ontwikkeling noemt men dat.

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » di 25 jul, 2006 22:34

uit veiligheidsoverwegingen is een dashboard géén legplank (de hoedenplank ook niet trouwens! :nono: )

Jo

Boterbloem
Geregistreerd lid

Bericht door Boterbloem » di 03 okt, 2006 18:04

Ik vind het er kwalitatief beter uit zien..
Alleen is het zo jammer dat het SID weg is. Ze hebben niet eens de moeite gedaan het "gat" mooi weg te werken! Schande! :evil: :lol:

jochemhuijbers
Geregistreerd lid

Bericht door jochemhuijbers » di 03 okt, 2006 20:38

Het nieuwe Dash ziet er strak uit! Jammer dat er centraal minder knoppen zitten.

Vooral het twee kleurige stuur is erg stijlvol.. Ga zo door...

CADIFA
Geregistreerd lid

Bericht door CADIFA » vr 06 okt, 2006 23:40

Boterbloem schreef:Ik vind het er kwalitatief beter uit zien..
Alleen is het zo jammer dat het SID weg is. Ze hebben niet eens de moeite gedaan het "gat" mooi weg te werken! Schande! :evil: :lol:

Daar zit nu de centerspeaker van het nieuwe audiosysteem!!!!

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » za 07 okt, 2006 8:53

[quote="Boterbloem"]Ik vind het er kwalitatief beter uit zien..
Alleen is het zo jammer dat het SID weg is. quote]

Deze week even wezen kijken. Ik heb alleen het dashboard met de standaard radio kunnen zien. Het viel me niet tegen moet ik zeggen. Het oogt nog wat kaal met die draaiknoppen, maar het is wel sober en strak. 't zal wel wennen en dan ga ik het misschien ook nog wel echt mooi vinden. Zoals ik al eens eerder schreef; ik zou hem er beslist niet om laten staan.
Maar het blijft doodzonde van de SID. Ik had in mijn vorige auto (Volvo) ook de info bij de klokken, maar ik vind de SID veel prettiger, zo in m'n blikveld. Je houdt veel beter het zich op de weg.

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » za 07 okt, 2006 11:25

Nou ik ben het weer eens helemaal met shearwater eens. Jammer van die draaiknoppen en het verdwijnen van SID.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » za 07 okt, 2006 11:52

Wat die SID betreft is het misschien een beetje jammer; maar het dashboard is nu wel degelijk overzichtelijker geworden. Bij SAAB is ergonomie altijd al een belangrijp punt geweest, en dan passen die VW knoppen beter dan een dashboard met 36 kleine knopjes.

Plaats reactie