Pagina 1 van 2

Kelder Goes Turbo

Geplaatst: do 02 nov, 2006 16:43
door ppcs

Geplaatst: do 02 nov, 2006 17:08
door sjoerdk
Fijn voor Kelder, vind het maar een vreselijke kakkerige boerenlul :?

Geplaatst: do 02 nov, 2006 17:14
door Jacco K.
Of niet te zeggen een kwal van een vent.

Geplaatst: do 02 nov, 2006 17:20
door nacra 93
Jacco K. schreef:Of niet te zeggen een kwal van een vent.
sjoerdk schreef:Fijn voor Kelder, vind het maar een vreselijke kakkerige boerenlul :?
nou ik mag hem wel,een zelf verklaarde expert op het gebied van geld lifestyle of hoe je het ook noemt
en met een lekker [lees lekker niet slim] ding als mevr Verbaan

Geplaatst: do 02 nov, 2006 17:21
door De Flok
Ik kan altijd wel om 'm lachen, durft tenminste te zeggen waar het op staat.

Geplaatst: do 02 nov, 2006 17:26
door taaffert
De Flok schreef:Ik kan altijd wel om 'm lachen, durft tenminste te zeggen waar het op staat.
Ik ook, en besef je wel hoevaak je op het knopje drukt dat overeenkomstig zijn blad is?

En wil ook wel eens de 'quote-challenge' rijden

Ik vind Renate Verbaan wel mooier trouwens hoor 8)

Geplaatst: do 02 nov, 2006 17:41
door nacra 93

Geplaatst: do 02 nov, 2006 17:43
door De Flok
Ikke wel, ik vind Renate ook lekkerder.

Geplaatst: do 02 nov, 2006 19:16
door sjoerdk
Georgina ziet eruit alsof ze veel te lang onder de zonnebank heeft gelegen, Renate is wel okee, blijf die Kelder een vreselijke knakker vinden, je had hem moeten zien in RTL Autowereld bah wat een kwal...

Geplaatst: do 02 nov, 2006 20:36
door ppcs
Sorry jongens, maar vond t artikel wel leuk :D , jort idd natuurlijk niet echt nee.

Geplaatst: do 02 nov, 2006 20:40
door Ruud
Lekker Hollands een bekend iemand, die riskante dingen doet/zegt, niet leuk vinden...
Ik zal eens heel eerlijk zijn: ik weet het gewoon niet... ken de man niet. Niemand hier waarschijnlijk.

Geplaatst: do 02 nov, 2006 20:44
door John
ik mag die Kelder wel (tot op zekere hoogte). Quote (woordspeling :P ) "iedereen die minder dan een ton per jaar verdiend, heeft helemaal geen auto nodig en dan zijn de files ook weg" (en dat was al in de Euro-tijd)

Geplaatst: do 02 nov, 2006 20:56
door jonatas 900s
John schreef:ik mag die Kelder wel (tot op zekere hoogte). Quote (woordspeling :P ) "iedereen die minder dan een ton per jaar verdiend, heeft helemaal geen auto nodig en dan zijn de files ook weg" (en dat was al in de Euro-tijd)
:lol: :lol:

En dat is ook zo, het is vaak wel, dat zij die het verdienen het niet niet krijgen.

Geplaatst: do 02 nov, 2006 21:28
door davidjoost
@ Peter-Paul: wat heb je met die mooie avatar van je gedaan?! :shock:

je bent hier niet op het Mini-Cooper forum :evil: :wink:

davidjoost

Geplaatst: vr 03 nov, 2006 13:50
door ppcs
Haha, tja kan nu moeilijk lopen pronken met mijn saab, die ik niet meer heb. Dit is dacht ik wel een subtiel plaatske. En ik had een 900 S, dus vandaar :wink: :wink: :wink:

Maar als er nu ernstig grote bezwaren komen, dan kan t ex sabje wel weer retour avatar :roll: