Natuurlijk!!

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
marq101
Geregistreerd lid

Natuurlijk!!

Bericht door marq101 » vr 13 apr, 2007 18:24

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » vr 13 apr, 2007 18:34

Is een leuke hobby Mistery Shoppen, ik ben in de afgelopen jaren bij heel wat merken op bezoek geweest. Mercedes, Opel, Skoda, Smart, Chrysler en Fiat zijn al bezocht door mij. Een concern kan dan op een objectieve manier bekijken hoe de verkopers het werk doen. Mooi dat Saab het zo goed heef gedaan.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 13 apr, 2007 19:08

Leuk om te lezen! :D Goed gedaan Eelco ea!

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 14 apr, 2007 9:11

Dat gevoel had ik al (zie andere topic over de auto-RAI).
Gefeliciteerd met het resultaat allemaal!
Cornell :O:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 14 apr, 2007 9:46

Ik wist het wel :D

Maar hoe kan het ook anders met zo'n gezellige, gemotiveerde crew en ook nog eens bij zo'n mooi merk!

We zijn gepast trots!

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » za 14 apr, 2007 10:40

Ik vind het knap van Saab met maar een paar modellen toch het complete spectrum van mistery shoppers aangesproken te hebben.

Maargoed na een bezoek aan dit forum is al duidelijk hoe divers het saab publiek is. En kan je niet een specifieke Saab doelgroep meer aanwijzen en moet je iedereen wel als potentieele Saabist benaderen.

Als je als merk je dan over de arrogantie heen kan zetten van het tot een doelgroep behoren en bekoren, ben je ineens intressant voor iedereen die zich wil onderschijden.

En dat maakt Saab... Saab :wink: :lol:

nielse
Geregistreerd lid

Bericht door nielse » zo 15 apr, 2007 13:07

Goed gedaan allemaal!! ( dat maakt Saab, Saab) 8)

Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Benaero » zo 15 apr, 2007 22:54

Gefeliciteerd, :P het verbaast mij echter wel. Ik ben er ook geweest en ik heb nou niet het idee dat ik op deze stand anders werd behandeld dan op een andere. Dus in dat opzicht had wat mij betreft meerdere standhouders deze waardering wel kunnen krijgen. :roll: :roll:

Ik vond overigens de hele autoRAI zwaar k... Ik ben al een aantal keren in december op de motor en autoshow in Essen geweest en in vergelijking daarmee vind ik de RAI maar een zielige vertoning.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 15 apr, 2007 23:07

Benaero schreef:Gefeliciteerd, :P het verbaast mij echter wel. Ik ben er ook geweest en ik heb nou niet het idee dat ik op deze stand anders werd behandeld dan op een andere. Dus in dat opzicht had wat mij betreft meerdere standhouders deze waardering wel kunnen krijgen. :roll: :roll:

Ik vond overigens de hele autoRAI zwaar k... Ik ben al een aantal keren in december op de motor en autoshow in Essen geweest en in vergelijking daarmee vind ik de RAI maar een zielige vertoning.
Ik zal je de volgende keer in het Duits aanspreken, misschien dat dat scheelt

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 16 apr, 2007 9:05

Benaero schreef: vergelijking daarmee vind ik de RAI maar een zielige vertoning.
Ben ik met je eens, de rai vind ik smerig en knutterig
vergeleken met duitsland en dan met name Dusseldorf
ook aan de prijs maar daar heb je dan wel wat voor

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 16 apr, 2007 9:58

Benaero schreef:Gefeliciteerd, :P het verbaast mij echter wel. Ik ben er ook geweest en ik heb nou niet het idee dat ik op deze stand anders werd behandeld dan op een andere. Dus in dat opzicht had wat mij betreft meerdere standhouders deze waardering wel kunnen krijgen. :roll: :roll:

Wat als ik vragen mag is het doel van deze opmerkingen in dit topic? :?
Er valt iets positiefs te melden (over Saab nota bene) en de emmertjes zeik komen tevoorschijn. :roll:
Neem lekker een Rennie joh, werkt goed tegen een zuur en branderig gevoel. En niet vergeten; volgend jaar lekker naar Essen.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » ma 16 apr, 2007 9:59

nacra 93 schreef:
Benaero schreef: vergelijking daarmee vind ik de RAI maar een zielige vertoning.
vergeleken met duitsland en dan met name Dusseldorf
ook aan de prijs maar daar heb je dan wel wat voor
Wij zijn als land dan ook niet super interessant waardoor de budgetten kennelijk niet echt geweldig zijn. De dames zijn in het buitenland ook altijd veel beter geregeld :wink:

Ik raad iedereen aan een keer naar de Nec in Engeland te gaan...

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 16 apr, 2007 17:13

Essen is toch die beruchte tjoening-show? Met al die wannabe-breezer... :lol:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » ma 16 apr, 2007 17:22

H.E.N.K.I.E schreef:Essen is toch die beruchte tjoening-show? Met al die wannabe-breezer... :lol:
Zelfs jij zou het leuk vinden op de Essen Messe :wink:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 16 apr, 2007 17:53

nacra 93 schreef:
hmm... kun je dat eens specificeren? (wat betekent knutterig eigenlijk?)

Plaats reactie