Natuurlijk!!
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
Is een leuke hobby Mistery Shoppen, ik ben in de afgelopen jaren bij heel wat merken op bezoek geweest. Mercedes, Opel, Skoda, Smart, Chrysler en Fiat zijn al bezocht door mij. Een concern kan dan op een objectieve manier bekijken hoe de verkopers het werk doen. Mooi dat Saab het zo goed heef gedaan.
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Ik vind het knap van Saab met maar een paar modellen toch het complete spectrum van mistery shoppers aangesproken te hebben.
Maargoed na een bezoek aan dit forum is al duidelijk hoe divers het saab publiek is. En kan je niet een specifieke Saab doelgroep meer aanwijzen en moet je iedereen wel als potentieele Saabist benaderen.
Als je als merk je dan over de arrogantie heen kan zetten van het tot een doelgroep behoren en bekoren, ben je ineens intressant voor iedereen die zich wil onderschijden.
En dat maakt Saab... Saab

Maargoed na een bezoek aan dit forum is al duidelijk hoe divers het saab publiek is. En kan je niet een specifieke Saab doelgroep meer aanwijzen en moet je iedereen wel als potentieele Saabist benaderen.
Als je als merk je dan over de arrogantie heen kan zetten van het tot een doelgroep behoren en bekoren, ben je ineens intressant voor iedereen die zich wil onderschijden.
En dat maakt Saab... Saab
-
Benaero
- Donateur (6x)

Gefeliciteerd,
het verbaast mij echter wel. Ik ben er ook geweest en ik heb nou niet het idee dat ik op deze stand anders werd behandeld dan op een andere. Dus in dat opzicht had wat mij betreft meerdere standhouders deze waardering wel kunnen krijgen.
Ik vond overigens de hele autoRAI zwaar k... Ik ben al een aantal keren in december op de motor en autoshow in Essen geweest en in vergelijking daarmee vind ik de RAI maar een zielige vertoning.
Ik vond overigens de hele autoRAI zwaar k... Ik ben al een aantal keren in december op de motor en autoshow in Essen geweest en in vergelijking daarmee vind ik de RAI maar een zielige vertoning.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ik zal je de volgende keer in het Duits aanspreken, misschien dat dat scheeltBenaero schreef:Gefeliciteerd,het verbaast mij echter wel. Ik ben er ook geweest en ik heb nou niet het idee dat ik op deze stand anders werd behandeld dan op een andere. Dus in dat opzicht had wat mij betreft meerdere standhouders deze waardering wel kunnen krijgen.
![]()
![]()
-
nacra 93
- Donateur

-
Marknett
- Lid van verdienste
Wat als ik vragen mag is het doel van deze opmerkingen in dit topic?Benaero schreef:Gefeliciteerd,het verbaast mij echter wel. Ik ben er ook geweest en ik heb nou niet het idee dat ik op deze stand anders werd behandeld dan op een andere. Dus in dat opzicht had wat mij betreft meerdere standhouders deze waardering wel kunnen krijgen.
![]()
![]()
Er valt iets positiefs te melden (over Saab nota bene) en de emmertjes zeik komen tevoorschijn.
Neem lekker een Rennie joh, werkt goed tegen een zuur en branderig gevoel. En niet vergeten; volgend jaar lekker naar Essen.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Wij zijn als land dan ook niet super interessant waardoor de budgetten kennelijk niet echt geweldig zijn. De dames zijn in het buitenland ook altijd veel beter geregeldnacra 93 schreef:Ben ik met je eens, de rai vind ik smerig en knutterigBenaero schreef: vergelijking daarmee vind ik de RAI maar een zielige vertoning.
vergeleken met duitsland en dan met name Dusseldorf
ook aan de prijs maar daar heb je dan wel wat voor
Ik raad iedereen aan een keer naar de Nec in Engeland te gaan...
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur