Saab-i Digitale Nieuwsbrief
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Saab-i Digitale Nieuwsbrief
Ik krijg ineens een hoogstpersoonlijke nieuwsbrief van SAAB in mijn email... Kennelijk van die actie met he jubileumboek, ik meen dat ik toen ergens een emailadres in heb moeten vullen...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
pistolp71
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Re: Saab-i Digitale Nieuwsbrief
Ik ook ja.......Ik vroeg me ook meteen af hoe ze aan mijn e-mail gekomen zijn....Maar dat jubileumboek ja, nu je het zegtnelfrikandel schreef:Ik krijg ineens een hoogstpersoonlijke nieuwsbrief van SAAB in mijn email... Kennelijk van die actie met he jubileumboek, ik meen dat ik toen ergens een emailadres in heb moeten vullen...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Re: Saab-i Digitale Nieuwsbrief
Dat hebben ze grappig gedaan inderdaad. Enige wat je kon aankruisen was:Daantje schreef:Ik ook ja.......Ik vroeg me ook meteen af hoe ze aan mijn e-mail gekomen zijn....Maar dat jubileumboek ja, nu je het zegt
[] Ik ben al lid
[] Ja, abonneer mij op de Saab-i nieuwsbrief
Allemaal ingetuind!
(ik ook overigens...)
-
B235R
- Lid van verdienste
-
edwardk
- Geregistreerd lid
maar ik krijg niets ondanks het E-mail adres ingevuld te hebbennel schreef: Ik krijg ineens een hoogstpersoonlijke nieuwsbrief van SAAB in mijn email... Kennelijk van die actie met he jubileumboek, ik meen dat ik toen ergens een emailadres in heb moeten vullen...
bedrag in SEK/9=€pistolp71 schreef:Geen flauw idee, Nel, vast niet alles! gwk.nl Koersconverter, gaat wat sneller....