Diesel hybride
-
N2024
- Geregistreerd lid
Diesel hybride
Hoe zat het nu ook al weer met de diesel hybride? Saab is er mee bezig, maar wanneer komt hij? Het lijkt me geweldig. Loopt ws. ook op sla olie, dan betaal ik niet meer mee aan geweld in Midden Oosten.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Re: Diesel hybride
Maar pas nadat de accijns op slaolie op 60 ct/liter komt heN2024 schreef:Het lijkt me geweldig. Loopt ws. ook op sla olie, dan betaal ik niet meer mee aan geweld in Midden Oosten.
Ik ben ook benieuwd!
-
WMB
- Geregistreerd lid
Denk je dat? Diesel hybride wil zeggen dat er een diesel en een elektro motor in de auto zit. Zoals bv een prius een benzine en een elektro motor heeft. Dat de diesel hybride ook op andere brandstoffen dan diesel rijdt betwijfel ik een beetje... moderne diesels met inspuiting kunnen slecht tegen extra plakkerige brandstoffen als slaolie.N2024 schreef:Loopt ws. ook op sla olie,
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik heb wel eens een monteur gehad die de Mercedes Sprinter tankte met slaolie. Stonk ontzettend naar de friet, maar hij reed wel milieu vriendelijk.WMB schreef:Denk je dat? Diesel hybride wil zeggen dat er een diesel en een elektro motor in de auto zit. Zoals bv een prius een benzine en een elektro motor heeft. Dat de diesel hybride ook op andere brandstoffen dan diesel rijdt betwijfel ik een beetje... moderne diesels met inspuiting kunnen slecht tegen extra plakkerige brandstoffen als slaolie.N2024 schreef:Loopt ws. ook op sla olie,