Joel wordt weer Saab dealer
-
utan
- Geregistreerd lid
Joel wordt weer Saab dealer
Vandaag gelezen in de papieren versie van het dagblad van het noorden.
Caspers gaat vanwege reorganisatie het dealerschap van Saab per direct afstoten en zich weer met jaguars en "exclusieve" auto's bezig houden.
Caspers gaat vanwege reorganisatie het dealerschap van Saab per direct afstoten en zich weer met jaguars en "exclusieve" auto's bezig houden.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Joel wordt weer Saab dealer
Jammer... nog maar gauw even een APK laten doen voor 5 euro...utan schreef:Caspers gaat vanwege reorganisatie het dealerschap van Saab per direct afstoten en zich weer met jaguars en "exclusieve" auto's bezig houden.
Otto?
-
utan
- Geregistreerd lid
Idd Otto?72sonett3 schreef:Jammer... nog maar gauw even een APK laten doen voor 5 euro...utan schreef:Caspers gaat vanwege reorganisatie het dealerschap van Saab per direct afstoten en zich weer met jaguars en "exclusieve" auto's bezig houden.
Otto?
-
900 turbo S
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
Helemaal mee eens. Ik wist het al even. Een beetje gerechtigheid zullen we maar zeggen.900 turbo S schreef:Saab weer waar Saab hoort in Groningen, bij de juiste club met de juiste expertise en houding naar klanten toe. Hulde !
Een aardige bijkomstigheid is nog dat Joel senior honorair consul voor Zweden wordt voor het noorden des lands. Dat benadrukt nog maar eens hoe hecht de Zweedse banden zijn en hoe warm het hart daar klopt voor dat land.
-
Otto
- Donateur

Het apk tarief is voor elke auto 5 euro... dus welkom.utan schreef:Idd Otto?72sonett3 schreef:Jammer... nog maar gauw even een APK laten doen voor 5 euro...utan schreef:Caspers gaat vanwege reorganisatie het dealerschap van Saab per direct afstoten en zich weer met jaguars en "exclusieve" auto's bezig houden.
Otto?
Ik vind het jammer dat Saab weg gaat bij mij, maar Joel is meer Saab minded dan de firma C*spers. (sssshht
Otto
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
-
marcelgerry
- Geregistreerd lid
-
tonke40