Tijd voor wat leuks! In de februari-uitgave van het tijdschrift Auto, Motor en Techniek een leuke reportage over de Saab 99. Ze reden met een exemplaar van Gerard Kramer. Die wagen is volgens de info op zijn site inmiddels verkocht, maar de fotos staan er nog op.
Leuk vraagje voor de puzzelaars: tel het aantal fouten in het artikel. Geen taalfouten, maar onjuiste info m.b.t. Saab. De uitslag stuur ik naar de redactie.
Ook leuk: ze gaan in op ons! Jawel, ze hebben het over liefhebbers die de km.standen van hun wagens bijhouden op het web. Thats us! En speciaal voor Marky e.a. opelfans zetten ze hun waardering voor de 99 ook nog even in het perspectief van de huidige ontwikkelingen bij Saab....er werken smurfen bij dat tijdschrijft, dat kan gewoon niet anders!
Leuk, en bedankt!
Moppersmurf
Leuk artikel Saab 99 in Auto&Techniek
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Re: Leuk artikel Saab 99 in Auto&Techniek
Ik las gisteren ook een leuk artikel over een groene Saab Turbo 2 uit 1979.
Dit stond in de Auto Kampioen van deze week.
Dit stond in de Auto Kampioen van deze week.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Hee Mopper,
Mag ik uit jouw verhaal opmaken dat het kopen van dat blaadje dus eigenlijk niet de moeite waard is, omdat een doorgewinterde forummer waarschijnlijk veel meer weet dan in het artikel te lezen is?
Mag ik uit jouw verhaal opmaken dat het kopen van dat blaadje dus eigenlijk niet de moeite waard is, omdat een doorgewinterde forummer waarschijnlijk veel meer weet dan in het artikel te lezen is?
-
gj900
- Donateur (9x)

Zou het soms om hetzelfde artikel gaan als in het '99' onderdeel van dit forum wordt vermeld (wel met andere bronvermelding overigens):
Quote van 'panhead' :
"Voor de liefhebbers: In de Auto Motor Klassiek van februari staat een artikel over de Saab 99. De afgebeelde auto is de mijne"
Dan zou die link naar ons forum een logische blijken te zijn.
Quote van 'panhead' :
"Voor de liefhebbers: In de Auto Motor Klassiek van februari staat een artikel over de Saab 99. De afgebeelde auto is de mijne"
Dan zou die link naar ons forum een logische blijken te zijn.
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
O ja zeg.
Gunst.
Wie was er eerder?
Moppersmurf
Gunst.
Wie was er eerder?
Moppersmurf
-
Injectie
- Moderator
Moppersmurf schreef: Ook leuk: ze gaan in op ons! Jawel, ze hebben het over liefhebbers die de km.standen van hun wagens bijhouden op het web. Thats us! En speciaal voor Marky e.a. opelfans zetten ze hun waardering voor de 99 ook nog even in het perspectief van de huidige ontwikkelingen bij Saab....er werken smurfen bij dat tijdschrijft, dat kan gewoon niet anders!
Leuk, en bedankt!
Moppersmurf
Moppersmurf ze kunnen ook deze lijst bedoelen. Wij zijn niet origineel in die lijst. Saabnet was eerder. http://www.saabnet.com/tsn/faq/miles/
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Grappig: ik was net op Marktplaats aan het rondkijken toen ik deze advertentie vond.
Ik herkende meteen de foto en het kenteken:

Ik herkende meteen de foto en het kenteken: