Nieuwe "foto's"van de SAAB 9-5
-
HeHaShDe
- Geregistreerd lid
Nieuwe "foto's"van de SAAB 9-5
En weer zijn er nieuwe "foto's" ( fotoshop) van de nieuwe 9-5.
Ik moet zelf wel een beetje wennen aan de achterkant, mocht die er zo uit gaan zien.
voor de rest laat maar komen, zou ik zeggen.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ab_95.html
Ik moet zelf wel een beetje wennen aan de achterkant, mocht die er zo uit gaan zien.
voor de rest laat maar komen, zou ik zeggen.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ab_95.html
-
De Teng
- Geregistreerd lid
't Is een richtlijn he.. kan nog van alles aan veranderen, artist-impression.... De tekeningen zijn nog wat rommelig, maar ach... niet alles is al besloten (of juist bekend). Direct gaan piepen dat het waardeloos is heeft niemand wat aan. Dat doen ze op het Autovisie forum wel. 
De voorkant zal wel goedkomen, in lijn met de huidige 9-3. Lekkere smoel kan het worden. Moet nog wat optimalisatie krijgen om'm een soortement voornaam uiterlijk mee te geven. 't Begin is er!
De zijkant ben ik nog niet kapot van, maar de station uitvoering mag wel wat wijzigingen ondergaan.. idd wel erg 159 suggererend. Blijkbaar vond de tekenaar dat een mooie auto, wel jammer dat ie dat als referentie heeft gebruikt.
De achterkant van de sedan (of wordt het hatchback ?
) vind ik wel wat hebben hoor, ff heel wat anders dan je gewend bent. Goede zaak. Zoiets kan ik me ook herinneren uit andere tekeningen.
Andere impressies (al vind ik de laatste een soort opgeblazen 9-3, maar goed)

De voorkant zal wel goedkomen, in lijn met de huidige 9-3. Lekkere smoel kan het worden. Moet nog wat optimalisatie krijgen om'm een soortement voornaam uiterlijk mee te geven. 't Begin is er!
De zijkant ben ik nog niet kapot van, maar de station uitvoering mag wel wat wijzigingen ondergaan.. idd wel erg 159 suggererend. Blijkbaar vond de tekenaar dat een mooie auto, wel jammer dat ie dat als referentie heeft gebruikt.
De achterkant van de sedan (of wordt het hatchback ?
Andere impressies (al vind ik de laatste een soort opgeblazen 9-3, maar goed)

-
jelger
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
N2024
- Geregistreerd lid
Voorkant is i.i.g. stukken beter als de huidige. Stop eens met dat gemopper zeg. De huidige 9-5 trekt volle zalen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Alfa 159 mooier vind als de 9-5 van nu (dan heb ik het met name over de voorkant).
Wellicht dat mijn 9-3 estate straks toch ingeruild wordt op een nieuwe 9-5. Deze plaatjes zijn toch nog niet definitief.
Wellicht dat mijn 9-3 estate straks toch ingeruild wordt op een nieuwe 9-5. Deze plaatjes zijn toch nog niet definitief.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Vind je??jvhecke schreef:aha, de Austin Princess is terug
Nou, ik herinner mijn eerste auto heel erg goed, was met het kenteken: 36 - VT - 19, een 1800HL versie, die ik
zelf geheel had omgebouwd naar een 2200HLS, inclusief de motor, het interieur, het getinte glas e.n.z., e.n.z.
en ik vind de gelijkenis met de (gefotochopte) foto's/tekeningen van de 'nieuwe SAAB 9-5' ver te zoeken.
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
jvhecke
- Geregistreerd lid
ach ja, de achterlichten en de lijn over de deurklinken deden mij aan "jouw" auto denkenDe900C-GAS schreef:Vind je??jvhecke schreef:aha, de Austin Princess is terug![]()
Nou, ik herinner mijn eerste auto heel erg goed, was met het kenteken: 36 - VT - 19, een 1800HL versie, die ik
zelf geheel had omgebouwd naar een 2200HLS, inclusief de motor, het interieur, het getinte glas e.n.z., e.n.z.
en ik vind de gelijkenis met de (gefotochopte) foto's/tekeningen van de 'nieuwe SAAB 9-5' ver te zoeken.
Ik hou mijn hart vast voor de nieuwe 9-5
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
-
gudmundje
- Donateur