Pagina 1 van 1
Telefoon kan saab op slot doen!
Geplaatst: do 09 okt, 2008 15:21
door prick
Dit is wel grappig
http://tweakers.net:80/nieuws/56065/sma ... -doen.html
Heb net een nieuwe telefoon gekocht.....
Groeten,
prick
telefoon saab op slot
Geplaatst: do 09 okt, 2008 16:43
door Den Silver Kulen
linkje zat bij mij op slot. Wil je nog es kijken? Ik heb ook net een nieuwe telefoon en vindt dit wel weer zo'n leuke wannahave als het niet teveel kost (once a dutch, always a dutch).
Geplaatst: do 09 okt, 2008 18:45
door wiseguy
Thierry, ipv op de link te klinken zou hem kunnen kopieren en dan plakken in je browser.
Of misschien handiger nog:
http://tweakers.net/nieuws/56065/smartp ... -doen.html

Geplaatst: do 09 okt, 2008 19:39
door prick
Ik heb ook net een nieuwe telefoon en vindt dit wel weer zo'n leuke wannahave als het niet teveel kost (once a dutch, always a dutch).
Die telefoon zal wel meevallen, maar die Saab 9-x Air, die je erbij moet nemen, maakt het wel wat duurder

Geplaatst: za 11 okt, 2008 10:07
door Heltio
prick schreef:Ik heb ook net een nieuwe telefoon en vindt dit wel weer zo'n leuke wannahave als het niet teveel kost (once a dutch, always a dutch).
Die telefoon zal wel meevallen, maar die Saab 9-x Air, die je erbij moet nemen, maakt het wel wat duurder

Krijg je waarschijnlijk gratis bij een tweejarig abonnement
telefoon
Geplaatst: za 11 okt, 2008 10:34
door Den Silver Kulen
maar dan wil ik er wel zo'n bleepy ringtone bij.