SAAB zal nooit opgedoekt worden
-
rutgerreinier
- Donateur

SAAB zal nooit opgedoekt worden
Ik geloof niet dat het zo erg zal worden dat SAAB uit het straatbeeld zal verdwijnen. En ook mijn dealer denkt dat SAAB gewoon verder blijft gaan met het produceren van auto's. GM kan het wel dreigen met opdoeken, maar dat is een verkooppraatje, omdat ze nu eenmaal voor eind maart van saab af moeten en zo hopen ze dat er iemand voor het prachtige merk zal komen om het over te nemen. SAAB zal gewoon weer volledig in zweedse handen komen net als volvo trouwens. Het is nog steeds een aparte afdeling binnen GM en GM zal er dan op achteruit gaan, want SAAB is de meester in het ontwikkelen van relatieg kleine motoren met veel koppel en pk's. Hetgeen wat er nu in amerika gevraagd wordt. Ik verwacht ook niet dat er een uitstel zal komen voor de 9-4X en 9-5. GM zal er nog aardig wat van in het laadje krijgen wanneer deze types op de markt komen. En zelf rij ik dan een 9-3 ss, maar eigenlijk is de komst van GM de modellijn er niet SAABachtiger op geworden. Het zijn nu meer doorsnee auto's geworden.
kortom:
Ik zie het positief tegemoed!
Rutger
sinds 10/09/1980 SAABfanaat!
kortom:
Ik zie het positief tegemoed!
Rutger
sinds 10/09/1980 SAABfanaat!
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
rutgerreinier
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

Inderdaad! Juist de SAABliefhebbers zouden de moed hoog moeten houden! Waar is een merk immers als zelfs de liefhebbers pessimistisch gaan lopen doen? Juist dán is een merk verloren!rutgerreinier schreef:iedereen loopt hier elkaar gek te maken met dat SAAB verdwijnt, maar het is iets wat net als de kredietcrisis door de media en dus ook dit forum elkaar wordt wijsgemaakt.
als je elke keer zegt dat het slecht gaat, ja dan gaat het uiteindelijk ook slecht!
SAAB blijft, geloof me nu maar!
-
nics
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

-
krikkie
- Geregistreerd lid
-
Illu
- Geregistreerd lid
-
rutgerreinier
- Donateur

-
bob_z
- Geregistreerd lid
Zo hé, wat een super mooie, euhm , ....wagen is dat, echt geweldig!
Had nog geen foto van de 9-4x gezien maar kan het qua uiterlijk prima opnemen tegen al het XC60 en Q5 geweld(ook beide geweldig mooie auto's trouwens).
Maareh ONTOPIC nu, tuurlijk blijven ze, Saab en Volvo.
Zoals de industrie nu de kans krijgt om op voorhand van het economisch herstel energie te steken in een minder energie-verslindende manier van produceren zo krijgen Saab en Volvo de kans om beide een capitale fout te herstellen namelijk door ooit samen te gaan met een eigenaar die geen zweeds bloed heeft of affiniteit heeft met het merk en op die manier straks met de vaart der volkeren op te stomen naar een nieuwe episode waarin het woord herritage hopelijk een belangrijke rol zal gaan spelen.
UCH!
Had nog geen foto van de 9-4x gezien maar kan het qua uiterlijk prima opnemen tegen al het XC60 en Q5 geweld(ook beide geweldig mooie auto's trouwens).
Maareh ONTOPIC nu, tuurlijk blijven ze, Saab en Volvo.
Zoals de industrie nu de kans krijgt om op voorhand van het economisch herstel energie te steken in een minder energie-verslindende manier van produceren zo krijgen Saab en Volvo de kans om beide een capitale fout te herstellen namelijk door ooit samen te gaan met een eigenaar die geen zweeds bloed heeft of affiniteit heeft met het merk en op die manier straks met de vaart der volkeren op te stomen naar een nieuwe episode waarin het woord herritage hopelijk een belangrijke rol zal gaan spelen.
UCH!
-
jelger
- Geregistreerd lid
