Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » za 14 feb, 2009 18:27
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » za 14 feb, 2009 18:42
Lelijk!
-
bob_z
- Geregistreerd lid
Bericht
door bob_z » za 14 feb, 2009 19:10
Mooi, wat zeg ik? Wonderschoon!!!
-
loen
- Geregistreerd lid
Bericht
door loen » za 14 feb, 2009 20:56
een citroën C4 coupé met een saab-voorkant?
(niet dat de C4 lelijk is, maar het blijft een citroën...)
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Bericht
door trollspeed » za 14 feb, 2009 21:03
Citroen of focus............... etc
Doe hem mij maar!
Super!
Gr EJ
-
ivo 71
- In memoriam †
Bericht
door ivo 71 » za 14 feb, 2009 21:27
Zoals ze in Rüsselsheim zeggen: 'schrecklich'! Laat Saab zich houden bij datgene waar ze goed in zijn (of ooit waren), namelijk serieuze auto's maken, en dit soort modieuze fratsen aan Kia en zo overlaten. Trouwens, als het een Kia was dan zou ik zeggen: ja, leuk.
Ivo
-
bob_z
- Geregistreerd lid
Bericht
door bob_z » za 14 feb, 2009 22:21
Huh, jemig als je een 900 wil koop er dan één. Wil je een 99 koop er dan één. De 9-1 is iets waar Saab nog in geintroduceerd moet worden volgens mij, dan lijkt mij dit een heel mooie basis. Tja zeiken dat de achterkant net een Honda frv is kan ik ook wel maar kijk daar es door heen en kom dan tot de conclusie dat dit een ontwerp met competentie is???
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » za 14 feb, 2009 22:25
Potentie?
-
bob_z
- Geregistreerd lid
Bericht
door bob_z » za 14 feb, 2009 22:56
competentie tov de concurrentie en ja potentie, dat ook, zeker!

-
De Teng
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Teng » za 14 feb, 2009 23:20
Ik zie er nogal een model van een prototype in.. drie keer raden welke. Met die achterkant en een strakke Saab-smoel in de vorm van de photoshop die in de Autovisie stond afgelopen uitgave, heb ik mijn keuze snel gemaakt...
En wees aub wat openminded mensen: Saab gaat aan de markt timmeren en dat betekent meerdere modellen en bodemplaten. Gun het een beetje succes ipv dat gemiemel als er ook maar iets verandert. Pfff..
-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » za 14 feb, 2009 23:43
Van mij mag Saab; ik ben open minded. Maar mooi vind ik het niet.
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Teng » za 14 feb, 2009 23:50
Ik denk dat je het modelletje niet zo letterlijk moet opvatten als je nu misschien doet. De achterkant is veel te Citroen, dat zal echt niet zo worden.
Na deze, zie je het dan weer wat meer zitten? Misschien een iets meer Saab idee over compacte auto's in hun segment.

-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » za 14 feb, 2009 23:51
De Teng schreef:Ik denk dat je het modelletje niet zo letterlijk moet opvatten als je nu misschien doet. De achterkant is veel te Citroen, dat zal echt niet zo worden.
Een verkleinde versie van deze, zie je het dan weer wat meer zitten?

-
Robbert
- Donateur (6x)

Bericht
door Robbert » za 14 feb, 2009 23:51
Al beter!

-
Yellow_Fender
- Geregistreerd lid
Bericht
door Yellow_Fender » za 14 feb, 2009 23:54
Net het broertje van de C30!

Soms heb ik toch het gevoel dat we wat te hard aan onze waarden vasthouden (en dat moet ook, dat maakt van ons Saab-liefhebbers: de meest kritische autoliefhebber van allemaal). Maar vergeet niet dat Saab toch wat meer uit de mouw moet schudden dan enkel grote wagens of een SUV, want dat houden ze vandaag de dag nu eenmaal niet vol. De tijden zijn wel wat veranderd...