Pagina 1 van 3
Saab-website even uit de eter?
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:42
door jvhecke
Dit krijg ik als ik gelijk welke officiƫle Saabsite selecteer...
Jo
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:44
door brinky
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:47
door jvhecke
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:48
door brinky
't Staat in het koffietafel gedeelte... daar moet je lid van zijn om het te kunnen zien.
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:48
door Robbert
Dat is de koffietafel. Daar moet je je apart voor aanmelden.
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:49
door jvhecke
Ok, ik heb hier een theetafel
Sorry voor de dubbele post, zij het in het voor iedereen leesbare gedeelte.
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:52
door nacra 93
Alles is uit de lucht, breakkie breakkie iemand staande bij op kanaaltje Saab

Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:58
door Robbert
Is dat het begin van het einde?
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:59
door nacra 93
Zelfs de widget is er uit
Geplaatst: do 19 feb, 2009 20:59
door De Flok
Italiaanse site doet het nog wel:
http://www.saab.it/main/IT/it/
Wat is dit voor wazig gedoe?
Geplaatst: do 19 feb, 2009 21:01
door De900C-GAS
Valt toch wel mee??
Het zijn met name de frans-, duits- en nederlandstalig websites die het doen, zou kunnen zijn dat het een
onderhoudskwestie is op die websites.

Geplaatst: do 19 feb, 2009 21:01
door Henk-Jan
Verdorie wat ga ik meteen het ergste denken...
Geplaatst: do 19 feb, 2009 21:07
door jvhecke
Zweed (afdeling auto's) en Noor werken bij mij niet, hoor
Jo
Geplaatst: do 19 feb, 2009 21:08
door De900C-GAS
Hmmmm, net nog wel, dan zou er inderdaad meer aan de hand kunnen zijn.

Geplaatst: do 19 feb, 2009 21:15
door WMB