saab komt in maart en dan...?
-
raalegov
- Donateur

saab komt in maart en dan...?
het erop of eronder van SAAB las als een feuilleton. ik heb een daaraan gerelateerd probleem: mijn nieuwe SAAB wordt medio maart afgeleverd.
Wat zijn, in de huidige omstandigheden, de consequenties voor bijv. de garantie??
Wat zijn, in de huidige omstandigheden, de consequenties voor bijv. de garantie??
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
Sikke
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Re: saab komt in maart en dan...?
Kan je aan de dealer vragen om schriftelijk te verklaren, indien Saab in garantiegebreke blijft, de garantieverplichtingen over te nemen. Dan slaap jij in ieder geval beter.raalegov schreef:het erop of eronder van SAAB las als een feuilleton. ik heb een daaraan gerelateerd probleem: mijn nieuwe SAAB wordt medio maart afgeleverd.
-
raalegov
- Donateur

garantie nieuwe saab
bedankt voor jullie reactie!
toch ben ik er niet helemaal gerust op. bij een faillisement vervallen de schulden, maar ook de verplichtingen. de fabriek houdt op te bestaan.
bij een her/doorstart hangt het er maar van af of de nieuwe fabriek de verplichtingen van de oude overneemt.
goed idee is in ieder geval de dealer te vragen of hij, garant staat voor de garantie.
toch ben ik er niet helemaal gerust op. bij een faillisement vervallen de schulden, maar ook de verplichtingen. de fabriek houdt op te bestaan.
bij een her/doorstart hangt het er maar van af of de nieuwe fabriek de verplichtingen van de oude overneemt.
goed idee is in ieder geval de dealer te vragen of hij, garant staat voor de garantie.
-
op
- Donateur (4x)

-
raalegov
- Donateur

garantie nieuwe saab
lees net op www.z24.nl dat de garantie een dubieus gebeuren is.
-
bob_z
- Geregistreerd lid
Re: garantie nieuwe saab
Al die negatieviteit verschrikkelijk, je moet wel een beroeps-chagerijn wezen om zo'n site samen te stellen(of hem te willen lezen...).raalegov schreef:lees net op www.z24.nl dat de garantie een dubieus gebeuren is.
No offense, just IMHO. Echt overal wordt iets negatievs achter gezocht tegenwoordig:
NUON overgenomen door Vattenfall wat stelt die site ter discussie??? Hoe schoon is Vattenfall eigenlijk??? Goeiemorgen dan ZOEK je toch naar negatief nieuws? Sorry hoor ik wordt er echt sch#t-ziek van...
Oeps, sorry mensen off-topic ZWAAR off topic....(zal het nooit weer doen)
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
jvhecke
- Geregistreerd lid
Re: saab komt in maart en dan...?
Terug "on topic": laat je vooral niks wijsmaken, NIEMAND weet momenteel hoe het zal uitdraaien met Saab. Afwachten is de boodschap, paniek is nergens goed voor (evenmin als sussende woorden dat het allemaal wel goed komt). In geval van nood is er nog altijd de garantie verzekering die je zelf kunt afsluiten.raalegov schreef:het erop of eronder van SAAB las als een feuilleton. ik heb een daaraan gerelateerd probleem: mijn nieuwe SAAB wordt medio maart afgeleverd.
Jo
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
jvhecke
- Geregistreerd lid